自由講場

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   12


伯爵府

積分: 16835


61#
發表於 15-5-21 12:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 CherryCake 於 15-05-21 發表

原帖由 patpat234 於 15-05-21 發表
點解要包車?唔包車平好多。
package唔一定平,散買仲平
有小朋友去台中一定要包車,因為會去埋清境,埔里,日月潭一帶,台中未有捷運。


子爵府

積分: 12963


62#
發表於 15-5-21 12:21 |只看該作者
CherryCake 發表於 15-5-21 11:33
成日比自由行廣告吸引,一家四口,終於都去左一次台灣短線,玩5日,兩個小朋友細,包車周圍去。
每人packag ...
六福莊會貴D架...如果真係平平地去, 一家4口去台灣食下野唔包車其實唔駛咁貴既~ 除非小朋友好細啦, 咁就包車方便D既,


琥珀宮

積分: 169653


63#
發表於 15-5-21 12:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+seaheart88+於+15-05-21+發表

原帖由 CherryCake 於 15-05-21 發表
係,復活節,剛剛先找卡數
復活節買package及跟團會加價特別貴,早d plan 自己上網book應該可以搵到平好多!




大宅

積分: 2730


64#
發表於 15-5-21 12:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CherryCake+於+15-05-21+發表

原帖由 seaheart88 於 15-05-21 發表
如果咁,你去完才覺貴?出發前已知道條數,我見你食都好貴
係,去完先覺得貴,呻下得唔得

下次上黎問下呢到d jm,個個都識買平package,book到平包車,後悔之前太趕,無做好功課。





大宅

積分: 2730


65#
發表於 15-5-21 12:24 |只看該作者

引用:Quote:CherryCake+發表於+15-5-21+11:33+成

原帖由 d_yeong 於 15-05-21 發表
六福莊會貴D架...如果真係平平地去, 一家4口去台灣食下野唔包車其實唔駛咁貴既~ 除非小朋友好細啦, 咁就包 ...
一個5歲、一個2歲,包車真係貴,但方便。
聽呢到jm,下次去台北坐捷運算




侯爵府

積分: 24610

2024年龍年勳章 牛年勳章 環保接龍勳章


66#
發表於 15-5-21 12:24 |只看該作者
去旅行,
我淨係去之前計錢。

去完之後,
計都係計下一次啦!


伯爵府

積分: 16835


67#
發表於 15-5-21 12:24 |只看該作者

回覆:去旅行真係使唔少錢

我復活節正紅日去台北6日5夜,3個大人機票連5晚酒店只係$9仟幾


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


68#
發表於 15-5-21 12:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+panyeung+於+15-05-21+發表嘩

原帖由 CherryCake 於 15-05-21 發表
係我包貴左。其他jm話唔使1千蚊日
其實你一開始已不是打算平遊,酒店又預好少少,又話值得,包足5日頭尾你前文都話值得,因可去多d景點。所以你咩都手鬆d就變得加埋貴左好多。



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


69#
發表於 15-5-21 12:25 |只看該作者

引用:Quote:CherryCake 發表於 15-5-21 11:33 成

原帖由 jojoplanet 於 15-05-21 發表
前年我一家四口去星加坡同LEGO 5日去晒D 樂園用咗16,000. 因為星無野買搭車都係地鐵多. 但今年EASTER去泰 ...
16000星加玻咁平? 上網睇d酒店閒閒地2000蚊一晚......去4日淨酒店都要8000......有咩平酒店介紹雨....


大宅

積分: 2730


70#
發表於 15-5-21 12:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CherryCake+於+15-05-21+發表

原帖由 seaheart88 於 15-05-21 發表
其實你一開始已不是打算平遊,酒店又預好少少,又話值得,包足5日頭尾你前文都話值得,因可去多d景點。所以 ...
安慰自己,值得

但找卡數時個心戚戚地




子爵府

積分: 14749


71#
發表於 15-5-21 12:27 |只看該作者

回覆:去旅行真係使唔少錢

差不多價錢, 我去日本玩, 感覺好好多


大宅

積分: 4116


72#
發表於 15-5-21 12:28 |只看該作者

回覆:CherryCake 的帖子

都已經去完返黎啦,唔好諗返轉頭同埋諗使咗幾多錢喇!開心就得!
我兩公婆上年去台北4日,都用咗兩萬幾(唔係晒命,只係想坐好啲、住好啲、食好啲)。
人人去旅行嘅目的都唔同,有人想享受,有人想以最平嘅價錢、使最少嘅錢去玩;豐儉由人,只要唔係使突,我覺得問題唔大。
另外,如果想儲錢,可以試下從日常支出著手,如果一個月可以慳到$1500-$1600蚊,一年就可以慳到$20000, 咁就又可以去旅行喇!




子爵府

積分: 11701


73#
發表於 15-5-21 12:28 |只看該作者
我地都係一家4口去台中, 但去得3日.

機票HK EXPRESS HKD 3800
酒店:
永豐棧, 唔包早餐 HKD1300 ,
另一間, 東勢林場, 600 [台幣2999]

包車$ 1750 [台幣7000, 第2日半日,第3日全日]
搭多3轉的士 HKD 265, [第一日機場去酒店NT 500, 晚上去逢甲,2轉的士 NT280]
食玩$1500
手信$500

TOTAL HKD 1萬唔洗..

係,,包車真係好貴...但冇車又唔方便...


大宅

積分: 2730


74#
發表於 15-5-21 12:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿紫+於+15-05-21+發表上次去

原帖由 木土土 於 15-05-21 發表
樓主似乎剛去完,也不是旺季!
我之前11月坐hello kitty機未計稅也不用$900一位,而家燃油附加稅減咗,tax ...
復活節去,剛剛找卡數,比個總數嚇親,去就開心快活,找數就




大宅

積分: 2730


75#
發表於 15-5-21 12:30 |只看該作者

引用:差不多價錢,+我去日本玩,+感覺好好多

原帖由 ^GGmami^ 於 15-05-21 發表
差不多價錢, 我去日本玩, 感覺好好多
小朋友細,唔敢去日本




水晶宮

積分: 56188


76#
發表於 15-5-21 12:30 |只看該作者

引用:成日比自由行廣告吸引,一家四口,終於都去

原帖由 CherryCake 於 15-05-21 發表
本帖最後由 CherryCake 於 15-5-21 12:19 編輯

成日比自由行廣告吸引,一家四口,終於都去左一次台灣短 ...
其實旅行真是奢侈品,試過有次機場稅都幾千


琥珀宮

積分: 169653


77#
發表於 15-5-21 12:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+15-05-21+發表第一

原帖由 CherryCake 於 15-05-21 發表
第一次去,我照包,諗住早機去,晚機返,兩日都有好多景點,好彩包左車。



...
你住得六福莊,應該起碼有一日會留多d時間在酒店附近,其實plan好d整合行程,就算包車也不需要包足五天全日,有d揀包半日已經唔同價錢!

當然怕麻煩,想隨時有司機用去邊都得,就預要比多d!

所以去旅行洗幾多,好depends on 點玩,自己要慳就要計劃周詳!




伯爵府

積分: 17765

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


78#
發表於 15-5-21 12:32 |只看該作者
我都easter去台灣,4大2小,總洗費係26000。(酒店房2間,機票,包車,食住玩手信)
小朋友讀小學,就旺季去預左比淡季貴。
一年一次,都ok既。


琥珀宮

積分: 169653


79#
發表於 15-5-21 12:33 |只看該作者

引用:差不多價錢,+我去日本玩,+感覺好好多

原帖由 ^GGmami^ 於 15-05-21 發表
差不多價錢, 我去日本玩, 感覺好好多
呢個價,唔計shopping購物 ,真係去日本也只是比多少少!




公爵府

積分: 28241


80#
發表於 15-5-21 12:33 |只看該作者
CherryCake 發表於 15-5-21 11:33
成日比自由行廣告吸引,一家四口,終於都去左一次台灣短線,玩5日,兩個小朋友細,包車周圍去。
每人packag ...
都 ok 嘅,一家四口玩五日,平均每人每日 1 千,又食又玩,唔算過份。去多幾次,有經驗了,知道窿路,以後會玩得再超值 d

首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo