網購天地

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   101


男爵府

積分: 7841


61#
發表於 15-6-12 15:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dickl+於+15-05-24+發表我都

原帖由 無話可說 於 15-05-25 發表
唔得,要用私人集運!同埋已經發左出黎,都係要加埋西藥藥膏
可唔可以pm我用邊間集運?,tkx




象牙宮

積分: 235830


62#
發表於 15-6-12 15:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-05-25 發表唔

原帖由 aurora10 於 15-06-12 發表
可唔可以pm我用邊間集運?,tkx
我用夜貓菲兒自取,永捷利送上門,都無問題


男爵府

積分: 7841


63#
發表於 15-6-12 20:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aurora10+於+15-06-12+發表可

原帖由 無話可說 於 15-06-12 發表
我用夜貓菲兒自取,永捷利送上門,都無問題
tkx




子爵府

積分: 10333


64#
發表於 15-6-16 10:33 |只看該作者
我都買左樓主介紹間鋪, 不過只係買左一舊迷迭香試下, 陣味幾舒服 但我見其他款要屯, 所以都諗緊買唔買好, 因為要屯既話好似又唔可以比太陽直曬, 好麻煩....


大宅

積分: 4302


65#
發表於 15-6-18 13:19 |只看該作者

引用:我都買左樓主介紹間鋪, 不過只係買左一舊迷

原帖由 愛美的媽媽 於 15-06-16 發表
我都買左樓主介紹間鋪, 不過只係買左一舊迷迭香試下, 陣味幾舒服 但我見其他款要屯, 所以都諗緊買 ...
只買一塊咪要俾运費囉?


子爵府

積分: 10333


66#
發表於 15-6-18 13:25 |只看該作者
藍莓 發表於 15-6-18 13:19
只買一塊咪要俾运費囉?
係啊...都係10蚊, 但我唔想買太多又唔岩用, 想試下先...暫時幾好, 想再買


大宅

積分: 3583


67#
發表於 15-6-18 23:33 |只看該作者

回覆:淘手工皂

我學著做手工皂,依家全家用緊真係好過沐浴露。開班的老師都會出售,放心過淘寶買


伯爵府

積分: 18792

HiPP勳章(2)


68#
發表於 15-6-19 00:28 |只看該作者

引用:我學著做手工皂,依家全家用緊真係好過沐浴

原帖由 dickmamyan 於 15-06-18 發表
我學著做手工皂,依家全家用緊真係好過沐浴露。開班的老師都會出售,放心過淘寶買

...
好有興趣學 遲下想做人奶皂 但唔知點學起好


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


69#
發表於 15-6-19 02:00 |只看該作者

引用:我學著做手工皂,依家全家用緊真係好過沐浴

原帖由 dickmamyan 於 15-06-18 發表
我學著做手工皂,依家全家用緊真係好過沐浴露。開班的老師都會出售,放心過淘寶買

...
可以講下響邊度有得買材料嗎?自己整就真係放心好多,但會唔會要買好多工具,同埋難整嗎?




子爵府

積分: 14373


70#
發表於 15-6-19 03:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 dickmamyan 於 15-06-18 發表

原帖由 hinwaimama 於 15-06-19 發表
可以講下響邊度有得買材料嗎?自己整就真係放心好多,但會唔會要買好多工具,同埋難整嗎?



...
自己整要買好多工具,我第一次買 都買左四五百蚊,仲要買好多油,除非你只整一兩款皂就唔洗咁多,我係上堂學完,之後係屋企自己整。
1434655481435.jpg


子爵府

積分: 14373


71#
發表於 15-6-19 03:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 dickmamyan 於 15-06-18 發表

原帖由 hinwaimama 於 15-06-19 發表
可以講下響邊度有得買材料嗎?自己整就真係放心好多,但會唔會要買好多工具,同埋難整嗎?



...
難就唔係好難 ,但要用到naoh就有啲危險,一定要有老師指導下減鹼會安全好多,同埋打皂超累,我第二次自己打,打完果晚手痛到訓唔著。


大宅

積分: 3583


72#
發表於 15-6-19 10:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 dickmamyan 於 15-06-18 發表

原帖由 hinwaimama 於 15-06-19 發表
可以講下響邊度有得買材料嗎?自己整就真係放心好多,但會唔會要買好多工具,同埋難整嗎?



...
都ok復雜,要睇住啲油溫,工具都唔少!隻隻款油唔同,自己整有用剩又麻煩。所以而家同老師買,可以試唔同效果


大宅

積分: 4302


73#
發表於 15-6-19 22:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hinwaimama 於 15-06-19 發表

原帖由 emily_money 於 15-06-19 發表
自己整要買好多工具,我第一次買 都買左四五百蚊,仲要買好多油,除非你只整一兩款皂就唔洗咁多,我係上堂 ...
因為用過手工皂後,覺得好好,唔想再用番啲chemical嘅洗頭水同沖涼液等,所以就出去學左一款皂,嗰度唔駛自己帶工具,覺得好好玩,想試下自己係屋企整,但諗到要買工具和好幾款油同揾地方擺就頭痛,1516買唔買好。


珍珠宮

積分: 30543


74#
發表於 15-6-19 23:36 |只看該作者

回覆:淘手工皂

濕疹邊隻好




珍珠宮

積分: 30543


75#
發表於 15-6-19 23:42 |只看該作者

引用:邊間有薯仔皂?我都係買開養老家

原帖由 無話可說 於 15-05-24 發表
邊間有薯仔皂?我都係買開養老家
養老家邊隻先係對濕疹同主婦手好




子爵府

積分: 14373


76#
發表於 15-6-19 23:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emily_money 於 15-06-19 發

原帖由 藍莓 於 15-06-19 發表
因為用過手工皂後,覺得好好,唔想再用番啲chemical嘅洗頭水同沖涼液等,所以就出去學左一款皂,嗰度唔駛自 ...
你可以去書局睇下啲手工皂書,睇下自己有無興趣整落去,先再決定投唔投資啦,我學完,已經買定工具,家陣係台灣訂左一批油番黎自己打,期待中。


子爵府

積分: 14373


77#
發表於 15-6-19 23:49 |只看該作者

引用:Quote:藍莓 發表於 15-5-30 22:26 補番幅相

原帖由 kitty2234 於 15-06-12 發表
搵唔到薯仔皂,可唔可以俾條LINK我?THX
我自己有整喎,你試唔試下?


大宅

積分: 4069


78#
發表於 15-6-19 23:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kitty2234+於+15-06-12+發表

原帖由 emily_money 於 15-06-19 發表
我自己有整喎,你試唔試下?
唔洗住,已經淘左喇,thanks




大宅

積分: 4302


79#
發表於 15-6-20 00:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓 於 15-06-19 發表因為用

原帖由 emily_money 於 15-06-19 發表
你可以去書局睇下啲手工皂書,睇下自己有無興趣整落去,先再決定投唔投資啦,我學完,已經買定工具,家陣係 ...
我都買左本娜娜媽嘅書黎睇,研究緊。
請問係台灣邊度可以訂油?
一次係咪要訂好多?


珍珠宮

積分: 30543


80#
發表於 15-6-20 00:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kitty2234+於+15-06-12+發表

原帖由 emily_money 於 15-06-19 發表
我自己有整喎,你試唔試下?
我未淘啊,你整左啲咩




首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo