婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9140


61#
發表於 15-6-11 23:18 |只看該作者
sizzlers 發表於 15-6-11 11:37
有d jm 就話, 自己都唔夠使, 點比父母, 問題係, 大家嘅排位點計? 即係有多餘錢先比錢父母? 調轉諗, 自己細個時, 父母係咪有多餘錢先買奶粉你飲, 冇錢你食空氣啦, 有多餘錢先供書教學? 父母會唔會先扣除自己所有私人開支, 然後有多餘錢先養大子女? ...
真係講得好好...


複式洋房

積分: 321


62#
發表於 15-6-12 02:29 |只看該作者

回覆:飛天紅豬俠 的帖子

一家唔知一家事姐




男爵府

積分: 6192


63#
發表於 15-6-12 07:59 |只看該作者

引用:一家唔知一家事姐 +

原帖由 Cycycys 於 15-06-12 發表
一家唔知一家事姐
所以咪話個個家庭背景唔同,經濟情況唔一樣,但相信孝順父母,回報父母養育之恩點都唔會錯。
當然,世事無奇不有,無盡父母責任、只顧自己玩樂,pat 低子女比父母,甚至兒童中心的人渣父母亦大有人在,依d 咁極端的case 冇得好講。

但捨得買過萬手袋但唔捨得個老公比3千家用照顧6299,就咁睇就算點唔知佢家事都唔會覺得佢啱囉




珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


64#
發表於 15-6-12 08:11 |只看該作者

引用:Quote:ecling 發表於 15-6-11 09:58 你又會

原帖由 tansyneko 於 15-06-11 發表
本帖最後由 tansyneko 於 15-6-11 11:57 編輯



主 賜 平 安


大宅

積分: 4626


65#
發表於 15-6-12 10:36 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

3k都唔俾。。。。我唔鍾意99都做唔出囉
你估3k好多咩


男爵府

積分: 5251


66#
發表於 15-6-12 11:15 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

點解呢個問題仲要問?老豆老母養到你牛高馬大,俾家用係好應該,多有多俾少有少俾,都係心意




男爵府

積分: 6619

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章


67#
發表於 15-6-12 11:34 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾屋企家用?

重點係唔想比99姐
咁你仲有無比你媽?



祝各位幸福快樂


侯爵府

積分: 22243


68#
發表於 15-6-12 11:44 |只看該作者
TreeLover 發表於 15-6-12 11:15
點解呢個問題仲要問?老豆老母養到你牛高馬大,俾家用係好應該,多有多俾少有少俾,都係心意



...

點解佢話唔想比佢99之麻佢又冇話唔比佢自己老豆老母佢大條道理話唔係佢99養大佢架麻


伯爵府

積分: 19137


69#
發表於 15-6-12 11:50 |只看該作者

回覆:lala_ly 的帖子

點都要俾,冇可能唔俾,話曬都養大你C6




大宅

積分: 1270


70#
發表於 15-6-12 14:06 |只看該作者
我同C6都係租樓住, C6無比家用屋企, 我就有比自己屋企, 但我搵得小, 比得唔多.


男爵府

積分: 5251


71#
發表於 15-6-12 15:30 |只看該作者
michelin888 發表於 15-6-12 11:44
點解佢話唔想比佢99之麻佢又冇話唔比佢自己老豆老母佢大條道理話唔係佢99養 ...


佢99咪又係湊大佢老公, 完全唔諗養育之恩, 第時點教小朋友...自己受返


大宅

積分: 4128


72#
發表於 15-6-12 17:01 |只看該作者
回覆 Him.mama 的帖子

我有俾自己阿媽!我宜家係講俾我奶奶!佢有錢過我哋9條街!有工開,成日出國旅行.......


大宅

積分: 4128


73#
發表於 15-6-12 17:07 |只看該作者
回覆 c.hutchson 的帖子

請睇清楚 係搬出黎 唔住佢唔食佢 再俾佢3k。佢地無養我哋。。。。


大宅

積分: 4128


74#
發表於 15-6-12 17:09 |只看該作者
回覆 t19920912 的帖子

無錯!this is the point!
當然有俾啦!俾我阿媽我一d都無心痛!而且佢仲幫我湊仔!我奶奶事不關己!就知道白白收家用!見到就想嘔!


大宅

積分: 2921


75#
發表於 15-6-12 17:20 |只看該作者

引用:回覆 Him.mama 的帖子我有俾自己阿媽!我宜

原帖由 lala_ly 於 15-06-12 發表
回覆 Him.mama 的帖子

我有俾自己阿媽!我宜家係講俾我奶奶!佢有錢過我哋9條街!有工開,成日出國旅行... ...
有錢還有錢,唔代表你c6唔使盡孝,俾家用自己亞媽係天經地義,你亞媽就識俾仲唔心痛,俾人地亞媽就想嘔,睇見你啲思想我都想嘔。。。你奶奶唔係白收你地家用,你c6係咪係街到執野食訓街大架?唔係的話,你奶奶收得你地3000好天公地道


別墅

積分: 772


76#
發表於 15-6-12 17:20 |只看該作者
你都有比你屋企啦,
點解唔比99?????就算99有做野都好, 都應該照比!!


子爵府

積分: 12396


77#
發表於 15-6-12 17:50 |只看該作者

引用:回覆 c.hutchson 的帖子請睇清楚 係搬出黎

原帖由 lala_ly 於 15-06-12 發表
回覆 c.hutchson 的帖子

請睇清楚 係搬出黎 唔住佢唔食佢 再俾佢3k。佢地無養我哋。。。。 ...
我當然睇到啦,你地唔同佢住呀嘛,但點解搬走左就唔洗比家用呢小姐?照顧父母係責任,唔係話唔同住就唔洗負呢個責任,就算佢地生活無慮唔係等你錢開飯都要有呢個責任,3千咁小都唔比?父母養左你(你老公)咁多年,到老左個個月比3千佢買下野食都不過份呀?難道你冇比家用自己父母?!

幾時先上到車.....


伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


78#
發表於 15-6-12 17:54 |只看該作者

引用:回覆 Him.mama 的帖子我有俾自己阿媽!我宜

原帖由 lala_ly 於 15-06-12 發表
回覆 Him.mama 的帖子

我有俾自己阿媽!我宜家係講俾我奶奶!佢有錢過我哋9條街!有工開,成日出國旅行... ...
佢有錢關你鬼事咩!你夠可以買成皮嘅手袋啦!佢有冇話你?


子爵府

積分: 12396


79#
發表於 15-6-12 17:56 |只看該作者

引用:回覆 t19920912 的帖子無錯!this is the p

原帖由 lala_ly 於 15-06-12 發表
回覆 t19920912 的帖子

無錯!this is the point!
你真係好不知所謂,你99養到你老公咁大,3千都唔比

幾時先上到車.....


男爵府

積分: 6619

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章


80#
發表於 15-6-12 18:26 |只看該作者

引用:回覆+t19920912+的帖子無錯!this+is+the+p

原帖由 lala_ly 於 15-06-12 發表
回覆 t19920912 的帖子

無錯!this is the point!
無你奶奶點有你老公,你當比幾千佢去飲茶食飯姐

睇你語氣,你都唔會見佢唔會孝順佢嫁喇,而家比啲錢佢老人家洗都咁大反應

而啲野唔係對等既,唔係佢有幫你手先比返錢佢,咁你請工人唔好?

仲有,你生得個仔出,做乜老馮要人幫你湊?

你老公知唔知你咁諗,你諗下佢會點諗?



祝各位幸福快樂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo