夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


男爵府

積分: 8382


61#
發表於 17-4-16 23:17 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-11 13:30
你去識男仔? 咁你覺得自己心情有無好D? 佢唔知?

好開心有人錫。我決定咗離婚。


珍珠宮

積分: 31029


62#
發表於 17-4-16 23:28 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 02:03
我同老公結左婚三年,近一年佢對我啲態度好冷淡,感覺好似普通朋友,就算所謂既傾計我覺得只係自言自語,我 ...

淨係返大陸玩女人已經唔可以接受!


大宅

積分: 1718


63#
發表於 17-4-27 01:18 |只看該作者
littledot 發表於 17-4-16 23:28
淨係返大陸玩女人已經唔可以接受!
同意


別墅

積分: 731


64#
發表於 17-4-27 08:46 |只看該作者
kamchikimchi 發表於 17-4-10 15:41
至少我同你有90%以上一樣
唯一唔同係我無證據能證明佢叫g or 有第三者
而且我地已經超過1.5年冇行埋

我和你是一模一樣的,真係要這樣過一世嗎?


別墅

積分: 631


65#
發表於 17-4-27 09:03 |只看該作者
lemongi 發表於 17-4-27 08:46
我和你是一模一樣的,真係要這樣過一世嗎?

現在我既心態係,將佢定位係親人既角色,唔會用*伴侶*既標準去要求佢任何事,但佢亦要負父親應有既責任。
但我亦做好隨時分開既打算。
相見好同住難,冇咗*愛*去包容,磨擦就好似計時炸彈除時引爆。
總括而言,我唔會俾自己咁樣一世。


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


66#
發表於 17-4-27 11:15 |只看該作者
kamchikimchi 發表於 17-4-27 09:03
現在我既心態係,將佢定位係親人既角色,唔會用*伴侶*既標準去要求佢任何事,但佢亦要負父親應有既責任。
...
真係可以唔用"伴侶"既標準嗎? 我都曾經試過咁樣,諗住會舒服D,但結果發現自己愈黎愈不安,半夜會望住佢"究竟佢係我邊個"諗到哩到更加想離婚


別墅

積分: 731


67#
發表於 17-4-27 19:50 |只看該作者
kamchikimchi 發表於 17-4-27 09:03
現在我既心態係,將佢定位係親人既角色,唔會用*伴侶*既標準去要求佢任何事,但佢亦要負父親應有既責任。
...

妳好豁達!我都係咁唸,但有時又會唸如果真係分開我自己得唔得,我有2個小朋友。

其實好抗拒佢掂我,佢掂我10次,差不多reject佢9次,我知如果想維持夫妻關係唔應該咁做,但真係唔想。


複式洋房

積分: 305


68#
發表於 17-4-28 01:13 |只看該作者
樓主你好,你現在所經歷的我十幾年前已經經歷過,我不是想教你離婚,只是想話你知心變了難留,男人好奇怪,變了又5肯放手,點解你自己5做主動放手,既然佢對屋企同小朋友都冇理,有佢同冇都冇分别!5好覺得容忍就係對小朋友好,錯哂!試問屋企5和諧,會對小朋友有幾好!當年我個女得11個月大,我仲冇嘢做我都決定放棄佢,自己揾錢養女,去家事法庭申請離婚!keep番好自己,努力做嘢養女,結果到左阿女5歲時比我遇到而加個丈夫,直到而加已經差不多十年,同現任丈夫仍然恩愛甜!不是向你哂命,只係想話你知你都可以,只要你想就得,你要自己錫自己,5好漕撻自己,佢5欣賞你係佢5識貨。人生有幾多時間,做乜要比人漕撻!加油呀!

點評

emilylam    發表於 17-5-9 15:58
ling_198710    發表於 17-5-8 13:30
HIHI!各位好啊


洋房

積分: 63


69#
發表於 17-5-6 23:32 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 11:23
我有懷疑過,所以查佢電話, 發現佢返大陸叫雞(只係信息),但佢答我只係純揼骨,D信息係假既...俾左張回鄉証我K ...
比張証你keep姐,佢可以去報失!

點評

ling_198710    發表於 17-5-8 13:31


珍珠宮

積分: 33003


70#
發表於 17-5-8 18:48 |只看該作者
唔係為左個仔,我都會離婚。

有時我想,如果我C6死左,我未必太傷心

點評

ling_198710    發表於 17-5-10 16:31


禁止訪問

積分: 845


71#
發表於 17-5-8 21:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 79228


72#
發表於 17-5-8 21:26 |只看該作者
Gary_family 發表於 17-5-8 21:09
小朋友嘅成長,真係好需要一個爸爸㗎!

睇下乜老豆!
有D有=無, 例如樓主老公呢D
有D有反而令屋企永無寧日

拜託呢D吾洗


子爵府

積分: 11858


73#
發表於 17-5-8 22:59 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 02:03
我同老公結左婚三年,近一年佢對我啲態度好冷淡,感覺好似普通朋友,就算所謂既傾計我覺得只係自言自語,我 ...

成全別人,委屈自己。好多女人過咁的生活。


禁止訪問

積分: 845


74#
發表於 17-5-8 23:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 79228


75#
發表於 17-5-9 09:33 |只看該作者
Gary_family 發表於 17-5-8 23:06
冷漠,都係有,那怕只有0.1, 都係有!
樓主老公仍然在家存在,那已經唔止0.1了!

咁真係人人不同.
我識人父母離婚; 健康成長
我EX都係父母離婚; 佢直頭話鬆一口氣 '唔好再用我地黎做藉口唔該'.

樓主既case樓主自有決定; 每個人都根據自己性格都唔同既決定.
一段死水既婚姻, 你咬我都唔守; 所以我堅持經濟獨立; 有咩事我一個人都頂到哂.


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


76#
發表於 17-5-9 09:58 |只看該作者
Gary_family 發表於 17-5-8 23:06
冷漠,都係有,那怕只有0.1, 都係有!
樓主老公仍然在家存在,那已經唔止0.1了!
樓主老公當屋企係酒店咋!點解男人去滾要女人為仔女忍?
點解男人唔做好自己的本份?
仔女有缺失都係個雞蟲做成,
唔好賴個忍無可忍決定唔忍的老婆,
個家唔需要雞蟲存在,
但仔女佢有份,
唔該俾足養仔女錢。


男爵府

積分: 8974


77#
發表於 17-5-25 07:57 |只看該作者

回覆樓主:

我老公都係,已經就快變陌生人,同屋主,我講過幾次不如離婚,佢唔肯,雖然我老公無叫雞,但就成日打機望住個電話。無野同我講,我講多句都嫌我煩。

點評

ling_198710    發表於 17-5-31 18:12


男爵府

積分: 9270


78#
發表於 17-5-25 23:03 |只看該作者
natnat8816 發表於 17-4-28 01:13
樓主你好,你現在所經歷的我十幾年前已經經歷過,我不是想教你離婚,只是想話你知心變了難留,男人好奇怪, ...

你能遇到現任丈夫而且恩愛如此,真係好好彩。恭喜你呀~


別墅

積分: 717


79#
發表於 17-6-7 21:23 |只看該作者
sonet 發表於 17-4-6 02:48
我完全明白, 四個字:顧全大局... 有時真係好心痛, 咁樣捱法仲有冇價值
...

我又咁睇,有無諗過'顧全大局'係兩個人都有份。。點解老公有問題就要老婆去'顧全大局'咁捱落去呢。。難道做老公嘅無需要為頭家顧全大局嗎?


複式洋房

積分: 170


80#
發表於 17-6-7 21:29 |只看該作者
唔係唔離 係等仔女大晒 對仔女既影響減到最少先離

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo