夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7371


61#
發表於 04-11-2 02:31 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

除左覺得班做姐妹cheap外, 亦覺得準新娘cheap~ 群得班咁樣的fd, 高尚極有限.

由 pmama 於 2004-10-29 00:58:40

話說琴日我老公做兄弟在尖沙咀去飲, 飲完之後有幾個姐妹問班兄弟有冇好去處(d姐妹全部第一次見班兄弟, 先前大家唔識), 班兄弟話第日要番工早d番屋企, 點知幾個姐妹開口問可否送佢地番屋企住元朗, 但冇人肯送因唔順路, 點知有兩個面皮厚的走去叫我公送到去沙田, 後來我老公覺得沙田都算順路就送佢兩人, 點知兩人一上車就一個坐前面一個坐後面(我個人覺得應該兩個姐妹應該一齊坐後面有得傾計, 冇理由第一次見面就坐車頭), 上車中途差唔多到沙田又叫我老公都係送佢兩人番元朗, 唔好去沙田, 我老公費時中途才拒絕冇辦法下才照送去元朗, 點知去到元朗又話要一個個送上樓, 我老公當然一口拒絕, 又問我老公拿電話號碼, 我老公話佢已緍有老婆仔囡, 兩個姐妹還說唔洗驚得閒約出來玩冇野!

你地話現代d女仔只得廿幾歲幾放, 我老公又唔係靚仔又唔係高大威猛, 又地有老婆仔囡都照約, 如果男人定力唔夠肯定玩一夜情啦! 好彩我老公回到屋企全部講番比我聽, 佢另一個做兄弟都遇著一個姐妹問相同問題, 大家在電話內都話依家d女仔真係咁cheap~


別墅

積分: 710


62#
發表於 04-11-2 10:26 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

咁又唔好"懶:埋個新娘, 一單還一單嘛...


男爵府

積分: 7371


63#
發表於 04-11-3 01:55 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

由 毛毛虫 於 2004-11-02 10:26:15

咁又唔好"懶:埋個新娘, 一單還一單嘛...


係的,未必關個新娘事。但成班姐妹中唔止一、二個係咁,仲有第三個都係上下態度,就真係好負面影響,古語有云,物以類聚。

老實講,做新娘遇著咁樣的姐妹,俾我就有D激親啦,姐妹係自己搵返來的,但就做埋D 俾人講閒話的事喎...哎~

我見過有D 女仔(都唔細啦, 近3字頭), 覺得做人姐妹=溝仔團 (我覺得好cheap)。不過上述故事,係好似連結左婚都唔放過嘛......我都淨想到係CHEAP 字


別墅

積分: 710


64#
發表於 04-11-3 13:07 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我識得有個女仔都好姣架(我同佢唔係好熟, 見過二,三次). 話說佢平時係男人都放生電架喇. 有個男人FRIEND將會去澳洲旅行(佢同個男仔都係見過二,三次面到) 條女好直接咁同男仔講. 你去澳洲成個禮拜咁耐, 你去之前同我食餐飯呀....你去咁耐我一定會掛住你架....
我聽完之後真係覺得佢係姣婆之中既"極品"我地成班FRIEND都話佢"呃飲呃食, 呃精液"


大宅

積分: 1639


65#
發表於 04-11-3 15:53 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

毛毛虫 寫道:
我識得有個女仔都好姣架(我同佢唔係好熟, 見過二,三次). 話說佢平時係男人都放生電架喇. 有個男人FRIEND將會去澳洲旅行(佢同個男仔都係見過二,三次面到) 條女好直接咁同男仔講. 你去澳洲成個禮拜咁耐, 你去之前同我食餐飯呀....你去咁耐我一定會掛住你架....
我聽完之後真係覺得佢係姣婆之中既"極品"我地成班FRIEND都話佢"呃飲呃食, 呃精液"


可能個女仔好擔心冇人要呢!而家好多女追男架啦....為自己爭取幸福啫....


別墅

積分: 705


66#
發表於 04-11-3 16:40 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

是啊,有些女孩這是不知廉恥!曾經有個女子爲了叫我老公業務上幫她,還說請他去旅遊幾天,還要是只是他們兩個人去。真過分,她又不是不知道我老公有家室!我老公說給我聽,真讓我驚訝。不過,我老公沒答應,還在她上司面前說她的不是。事後,我叫我老公不要隨便贊人,因爲他曾經她公司說她靚,搞到她以爲自己好掂!


別墅

積分: 710


67#
發表於 04-11-3 17:59 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

佢唔只對一個男人好架, 你睇番前幾頁呀, 我講過佢架喇. 佢就係係煤氣公司做SALES個個呀. 只要係男人佢都啱架


翡翠宮

積分: 87392


68#
發表於 04-11-3 18:30 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

[quote]
sumsam0622 寫道:
我成世人最憎d姣婆,
攪人老公或男朋友個d最賤格~~
而家仲憎埋d男人咁咸濕,
越軌前唔諗


別墅

積分: 646


69#
發表於 04-11-3 19:51 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

總之呢d 女人真係可怕啦
大家好!~~~我是阿包子~~~ 阿包子個阿~~~ 阿包子個包~~~ 阿包子個子~~~ 謝謝~~~ ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
該用戶已被刪除

70#
發表於 04-11-10 15:29 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 772


71#
發表於 04-11-10 23:35 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我都覺得朋友請得你做得姊妹未比番小小面個新娘, 除非講明係d兄弟單身或可以溝, 如果唔係比人講番出來好似個新娘d朋友係"女識狼"! 我老公個朋友都話有個姊妹個胸撞佢隻手兩三次, 個兄弟當然接受啦, 但兄弟們講番出來當笑話未核突囉~


別墅

積分: 646


72#
發表於 04-11-12 13:47 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

pmama 寫道:
我都覺得朋友請得你做得姊妹未比番小小面個新娘, 除非講明係d兄弟單身或可以溝, 如果唔係比人講番出來好似個新娘d朋友係"女識狼"! 我老公個朋友都話有個姊妹個胸撞佢隻手兩三次, 個兄弟當然接受啦, 但兄弟們講番出來當笑話未核突囉~


,不過呢 d 事真係令到你好無面囉!~~
大家好!~~~我是阿包子~~~ 阿包子個阿~~~ 阿包子個包~~~ 阿包子個子~~~ 謝謝~~~ ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo