由 pmama 於 2004-10-29 00:58:40
話說琴日我老公做兄弟在尖沙咀去飲, 飲完之後有幾個姐妹問班兄弟有冇好去處(d姐妹全部第一次見班兄弟, 先前大家唔識), 班兄弟話第日要番工早d番屋企, 點知幾個姐妹開口問可否送佢地番屋企住元朗, 但冇人肯送因唔順路, 點知有兩個面皮厚的走去叫我公送到去沙田, 後來我老公覺得沙田都算順路就送佢兩人, 點知兩人一上車就一個坐前面一個坐後面(我個人覺得應該兩個姐妹應該一齊坐後面有得傾計, 冇理由第一次見面就坐車頭), 上車中途差唔多到沙田又叫我老公都係送佢兩人番元朗, 唔好去沙田, 我老公費時中途才拒絕冇辦法下才照送去元朗, 點知去到元朗又話要一個個送上樓, 我老公當然一口拒絕, 又問我老公拿電話號碼, 我老公話佢已緍有老婆仔囡, 兩個姐妹還說唔洗驚得閒約出來玩冇野!
你地話現代d女仔只得廿幾歲幾放, 我老公又唔係靚仔又唔係高大威猛, 又地有老婆仔囡都照約, 如果男人定力唔夠肯定玩一夜情啦! 好彩我老公回到屋企全部講番比我聽, 佢另一個做兄弟都遇著一個姐妹問相同問題, 大家在電話內都話依家d女仔真係咁cheap~

由 毛毛虫 於 2004-11-02 10:26:15
咁又唔好"懶:埋個新娘, 一單還一單嘛...
