在職全職

跳至

首頁
23456...12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


61#
發表於 09-4-2 00:18 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-2 00:06 發表


我都聽我阿ma講話好痛
仲話要浸鹽水
未生前仲鬼咁驚
點知生完都唔知點解唔痛

你生飛滋有冇試過用amway噴飛滋個支野呀
我覺得幾好
起碼噴完可以食野 ...

你地就好啦,我自問真係唔怕痛,連比油彈到隻手起曬pop都無叫過一聲,但生仔個傷口真係......

amway噴飛滋得嫁?我今次唔知做咩,一粒生係最入果隻牙既牙肉度,一粒生係唇邊,一粒生係喉嚨丁隔離,如果噴,應該只可以噴到唇邊果粒咋,不過我都想試下,痛少粒都好丫,聽日去買先~thx


大宅

積分: 1010


62#
發表於 09-4-2 00:22 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 00:18 發表

你地就好啦,我自問真係唔怕痛,連比油彈到隻手起曬pop都無叫過一聲,但生仔個傷口真係......

amway噴飛滋得嫁?我今次唔知做咩,一粒生係最入果隻牙既牙肉度,一粒生係唇邊,一粒生係喉嚨丁隔離,如果噴,應該只 ...


入面都噴到架


大宅

積分: 3538


63#
發表於 09-4-2 00:22 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-1 20:44 發表
我都唔會再生喇~佢識做都太遲啦.....算把啦佢


咁而家對你好就得喇
不過你仲細,將來你可能又改變主意呢


大宅

積分: 3538


64#
發表於 09-4-2 00:24 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-1 20:58 發表

我都係咁PLAN...
兩個相差3年都幾好..
大個o個懂事多o的..到湊細o個個時就會輕鬆o的..
(i hope so!! )

知道o剌~都係仔仔一名!!


咁再生多―個囉


大宅

積分: 3538


65#
發表於 09-4-2 00:25 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-1 21:00 發表

我都覺得一個太小了..
總覺得有兄弟姊妹一齊成長..
係會好o的...起碼識得咩叫兄弟/姊妹情!!

到佢地大個晒...
有起事上o黎,都有個人商量嘛!!
眼見一o的朋友..係獨子獨女的..
佢地個負擔真係好重!!!! ...



贊成
我老公想3,4個添呀~但我話無可能


大宅

積分: 3538


66#
發表於 09-4-2 00:26 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-1 21:23 發表



save緊,,不過係for到時搬屋用,,



好丫~細屋搬大屋


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


67#
發表於 09-4-2 00:27 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 00:22 發表


咁而家對你好就得喇
不過你仲細,將來你可能又改變主意呢

唔會嫁喇,啊仔愈大,我就愈唔想生,愈大d問題就愈沉重,開始讀書,要教佢做功課,教佢做人處事,發覺做媽媽真係一d都唔易,再生多個都無精力再教....所以如無意外,湊大呢隻仔就收工了~


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


68#
發表於 09-4-2 00:28 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-2 00:22 發表


入面都噴到架

有d難~我都會try下既,唉~呢兩3日都食唔到野,一吞野就痛到標曬眼水.......即刻無曬胃口


大宅

積分: 3538


69#
發表於 09-4-2 00:29 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-1 23:13 發表
22歲生,痛左30個鐘先生得..仔仔係正預產期出世,
我係見紅入院的6號晚
7號係醫院發呆...本來想叫我走,但係見我9號預產就由得我
8號零晨開始陣痛...痛到9號朝先生得..岩岩好30個鐘
仔仔出世個時間,重要同我差唔多... ...


30個鐘 咁你仔仔而家幾大?你再生嘛?


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


70#
發表於 09-4-2 00:30 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 00:25 發表



贊成
我老公想3,4個添呀~但我話無可能

3,4個~~好辛苦喔...有人幫手湊都話好d,無人幫手照顧間屋一定好恐怖~
可能比個tea佢地食,一人一件蛋糕,最後可能成頭都係cream...


大宅

積分: 3538


71#
發表於 09-4-2 00:39 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-1 23:41 發表


但係我個陣係威爾斯生
d人都幾好喎
我開到3度落左產房冇耐我老公就到左
之後我好痛係咁聞氣
佢見我咁就早d叫我老公入黎陪我
傷口又聯得好好..一d都唔痛
除左有探病時間呢個限制...其他都ok ...


可能只係果3間喇,我果時好想投訴,不過又無乜時間就要返返英國~
我仔仔只係發燒到40.6度,但要去瑪嘉烈住隔離病房,我仔仔太光訓唔着訓,我咪去關左燈,d護士走嚟話”哩度唔咪你自己屋企呀”我都唔知唔可以
我媽咪入嚟探我仔仔,d護士問我媽我仔叫乜名,由於我仔得英文名,我媽咪講英文,護士就好大聲話”中文名呀”
等等.........仲有好多好多無禮貎既野~


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


72#
發表於 09-4-2 00:43 |只看該作者
我個女係瑪嘉烈出世 ,
不過o的人好好喎 ..
可能真係一o的o的人無禮貌呢 ~?


大宅

積分: 3538


73#
發表於 09-4-2 00:43 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 00:27 發表

唔會嫁喇,啊仔愈大,我就愈唔想生,愈大d問題就愈沉重,開始讀書,要教佢做功課,教佢做人處事,發覺做媽媽真係一d都唔易,再生多個都無精力再教....所以如無意外,湊大呢隻仔就收工了~ ...



咁你都决定左~不過無野係肯定架~將來就知


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


74#
發表於 09-4-2 00:44 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 00:39 發表


可能只係果3間喇,我果時好想投訴,不過又無乜時間就要返返英國~
我仔仔只係發燒到40.6度,但要去瑪嘉烈住隔離病房,我仔仔太光訓唔着訓,我咪去關左燈,d護士走嚟話”哩度唔咪你自己屋企呀”我都唔知唔可以
我媽咪入嚟探我仔 ...

40.6好高燒wo....好恐怖,最怕bb發燒,我仔試過燒到105度,嚇到我即刻沖落樓住的士去急症,真係驚佢燒到腦膜炎......


大宅

積分: 3538


75#
發表於 09-4-2 00:45 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 00:30 發表

3,4個~~好辛苦喔...有人幫手湊都話好d,無人幫手照顧間屋一定好恐怖~
可能比個tea佢地食,一人一件蛋糕,最後可能成頭都係cream...



我都係想2個咋~媽咪會過嚟幫我半年感喇


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


76#
發表於 09-4-2 00:45 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-2 00:43 發表
我個女係瑪嘉烈出世 ,
不過o的人好好喎 ..
可能真係一o的o的人無禮貌呢 ~?

我係廣華生啊,之前聽人講話廣華好......都唔好既~早知book第2間好過~~


大宅

積分: 3538


77#
發表於 09-4-2 00:47 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-2 00:43 發表
我個女係瑪嘉烈出世 ,
不過o的人好好喎 ..
可能真係一o的o的人無禮貌呢 ~?


可能睇人啦同心情~


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


78#
發表於 09-4-2 00:47 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 00:45 發表



我都係想2個咋~媽咪會過嚟幫我半年感喇
do好丫,有人幫下手~


大宅

積分: 1010


79#
發表於 09-4-2 00:48 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 00:28 發表

有d難~我都會try下既,唉~呢兩3日都食唔到野,一吞野就痛到標曬眼水.......即刻無曬胃口


陰公
咁你咪瘦左好多囉


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


80#
發表於 09-4-2 00:49 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 00:45 發表

我係廣華生啊,之前聽人講話廣華好......都唔好既~早知book第2間好過~~


初初我都諗住廣華生 ,
不過full哂,,果期好多大6人落黎生 ,
之後揀左瑪嘉烈 ,

首頁
23456...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo