立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17883
原帖由 cwlee 於 09-5-21 19:18 發表 3包花膠 5包餅 2包 jelly 仔 2支燒汁 2支麻油 1隻咸豬手 2件 T 1條衭 1隻表
瑪瑙宮
積分: 145196
原帖由 cwlee 於 09-5-21 19:30 發表 排隊俾$$$用一粒鐘差不多,不過我同個 fd 都好早閃,所以OK 架,吾C 點迫。
珍珠宮
積分: 39527
原帖由 fafa10322 於 09-5-21 19:45 發表 開行馬力做[咗2.5小時...全身散哂...阿仔又唔想出街食 咪唯有我煮囉..其實未搞掂架...明天再做lu...quote]原帖由 emily22 於 09-5-21 19:16 發表 攪掂晒拿... ...
原帖由 cwlee 於 09-5-21 19:26 發表 0745 到沙田食早餐 0830 排隊 0900 去超市掃貨 0945 開 Locker 放起D 貨 0945 再接再厲 1200 返歸
原帖由 fafa10322 於 09-5-21 19:46 發表 你有無計過平咗幾多錢???
原帖由 cwlee 於 09-5-21 19:33 發表 真係好多人架,不過我地識得邊樹俾 $ $$ 會少D人,所以OK 架。 吾C 點排。 明天再去。哈哈。
原帖由 fafa10322 於 09-5-21 19:47 發表 你12点番咩???唔見你出現??用locker咁醒目??
原帖由 cwlee 於 09-5-21 19:35 發表 如果下午吾係去牙科保健的話,應該冇咁攰。
原帖由 emily22 於 09-5-21 19:49 發表 你講真架 再去
原帖由 cwlee 於 09-5-21 19:36 發表 冇力煮。
原帖由 cwlee 於 09-5-21 19:48 發表 仲有 3條泰國扎肉。 全部平左 40%
原帖由 cwlee 於 09-5-21 19:40 發表 家下好多大型商場都有 Locker ,新城市呢樹好平 $2/hr,我同個 fd 係超市掃完, 將 D 貨放晒落 Locker,又可以輕輕鬆鬆再行過。
原帖由 cwlee 於 09-5-21 19:47 發表 呢2日係勞動日,努力呀。
原帖由 cwlee 於 09-5-21 19:50 發表 係呀,明天 1100 先開門,吾C 咁早去。
原帖由 emily22 於 09-5-21 19:53 發表 又話今天攪掂既
原帖由 fafa10322 於 09-5-21 19:56 發表 個cf搞掂啫..我就要搞多2 日先掂呀..又抹又吸塵..洗sofa套....又呢又路...哎呀..無命啦..
原帖由 cwlee 於 09-5-21 19:49 發表 D 野吾放 locker 冇本樹抬住行。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy