影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 50660


61#
發表於 20-8-20 13:49 |只看該作者
睇到憫
女主做咩唔解釋
一路比女誤會個爸爸


伯爵府

積分: 17084


62#
發表於 20-8-20 14:00 |只看該作者
andyan324 發表於 20-8-20 13:49
睇到憫
女主做咩唔解釋
一路比女誤會個爸爸

基本上佢個劇本就係靠「明明一句就解釋到既野但又死都唔講」黎拖到16集。第一至十二集就係咁糾結在男主不斷追問當年點解分手然後女主就欲言又止直到第12集。

我覺得呢套劇本好麻麻,智孝演技又唔太給力....


水晶宮

積分: 50660


63#
發表於 20-8-20 14:11 |只看該作者
莫失莫忘 發表於 20-8-20 14:00
基本上佢個劇本就係靠「明明一句就解釋到既野但又死都唔講」黎拖到16集。第一至十二集就係咁糾結在男主不 ...

同埋佢個角色設計
點吸引到4男鐘意一女
單親有個甘大既女
離地


珍珠宮

積分: 32024

2025勳章蛇年勳章 開心吸收勳章


64#
發表於 20-8-20 20:42 |只看該作者

回覆樓主:

如果唔係有孫浩俊都唔會開,宋智孝之前兩套都唔好睇,演技又麻麻
呢套又拖拖拉拉,幾個咁好條件嘅男人都咁專情過左十幾年遇返都重想一齊,冇乜可能呱


水晶宮

積分: 50660


65#
發表於 20-8-21 01:04 |只看該作者
14有點似鬧劇


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


66#
發表於 20-8-21 01:33 |只看該作者
山系太太 發表於 20-8-10 00:30
睇告白夫婦啦,孫做得仲正,好扎心

告白好睇過呢套好多,呢套智孝阿媽又係張娜拉阿媽。張娜拉返去見返未死既阿媽嗰段真係喊死我,好掛住我媽


公爵府

積分: 26643


67#
發表於 20-8-21 11:42 |只看該作者

回覆樓主:

睇左最新第14集,男主係病床錫錫好甜,佢劇中既溝女手段令我回想以前,後生遇到呢d手段真係投降 ,孫個樣好岩呢個角色,唔知淨返既兩集係咪會好粉紅呢


公爵府

積分: 26643


68#
發表於 20-8-21 11:53 |只看該作者
phoebepanpan 發表於 20-7-20 15:25
本帖最後由 phoebepanpan 於 20-7-20 15:25 編輯

九把刀好型

原來九把刀係GD姐夫


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


69#
發表於 20-8-21 13:02 |只看該作者
love.g.wad 發表於 20-8-21 11:53
原來九把刀係GD姐夫

你而家先知


大宅

積分: 2821


70#
發表於 20-8-21 23:45 |只看該作者
山系太太 發表於 20-8-10 00:30
睇告白夫婦啦,孫做得仲正,好扎心

係~ 告白夫婦 浩俊做得正


大宅

積分: 1284


71#
發表於 20-8-22 02:52 |只看該作者
藍眼 發表於 20-8-20 20:42
如果唔係有孫浩俊都唔會開,宋智孝之前兩套都唔好睇,演技又麻麻
呢套又拖拖拉拉,幾個咁好條件嘅男人都咁 ...

其實係,有孫浩俊我先有更大動力去睇。


大宅

積分: 1284


72#
發表於 20-8-22 02:54 |只看該作者
andyan324 發表於 20-8-20 13:49
睇到憫
女主做咩唔解釋
一路比女誤會個爸爸

我未得閒睇,我最憎睇就係呢啲,就係果句,死都唔肯講嘅劇情


大宅

積分: 1284


73#
發表於 20-8-22 02:55 |只看該作者
chichibb 發表於 20-8-21 01:33
告白好睇過呢套好多,呢套智孝阿媽又係張娜拉阿媽。張娜拉返去見返未死既阿媽嗰段真係喊死我,好掛住我媽 :p ...

講到我又想再重煲告白啊


侯爵府

積分: 23573

畀面勳章


74#
發表於 20-8-23 16:53 |只看該作者
好好睇


大宅

積分: 2636

好媽媽勳章


75#
發表於 20-9-2 14:08 |只看該作者
請問大結局左未呀?


水晶宮

積分: 50660


76#
發表於 20-9-2 15:00 |只看該作者
Candykok 發表於 20-9-2 14:08
請問大結局左未呀?

今晚


禁止發言

積分: 47498


77#
發表於 20-9-2 20:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17522


78#
發表於 20-9-3 01:10 |只看該作者
山系太太 發表於 20-8-22 02:55
講到我又想再重煲告白啊

本帖最後由 whitebyKiKi 於 20-9-3 01:11 編輯

睇左結局喇。。。。

告白真係咁好睇?
我麻麻地張娜拉


侯爵府

積分: 23948

醒目開學勳章 畀面勳章


79#
發表於 20-9-3 09:58 |只看該作者
whitebyKiKi 發表於 20-9-3 01:10
本帖最後由 whitebyKiKi 於 20-9-3 01:11 編輯

睇左結局喇。。。。

結局好睇!

告白更好,我之前麻麻張娜拉,但告白她做得好好!


大宅

積分: 2844


80#
發表於 20-9-4 13:52 |只看該作者
好睇, 由回答吧開始鍾意孫浩俊.
劇情麻麻, 但發展乎合角色性格, 各演員都演得不錯. 除了廣東話太爛太好笑....
但到結局都聽唔到荷妮叫一聲爸爸,好心酸...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo