自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2075


61#
發表於 21-12-20 23:31 |只看該作者
ET_cheng 發表於 21-12-20 22:46
第一次拍劇,佢算好自然,收貨啦

第一次真心唔錯了,同埋又唔係讀演藝出身


伯爵府

積分: 16150

好媽媽勳章 畀面勳章


62#
發表於 21-12-20 23:31 |只看該作者
WChan 發表於 21-12-20 23:12
曾比特同MC唔洗三年已經好多人識,原因就係有能力同有好歌

唔係睇少任何人,究竟TVB可以做到幾多? 我都 ...

今時今日咁tvb做咩都比班野講架啦,以前tvb夠捧紅好多人啦


大宅

積分: 2075


63#
發表於 21-12-20 23:33 |只看該作者
Rhapsody2 發表於 21-12-20 23:00
Mirror都磨咗3年啦,初初都係唔得㗎,唔好睇小任何人。

所有新人都需要時間,覺得對新人少點負面幫助佢仲大


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


64#
發表於 21-12-20 23:34 |只看該作者
Elenalan 發表於 21-12-20 23:29
要打入內地市場真係好難,hk嘅水平已經落後太多,內地個餅都唔夠分競爭好大,HK要諗下自己有咩優勢。現時 ...

同意,潮流既野不進則退,感覺TVB已經落後人地好多年,未有星夢既時候仲係吳若A, 菊梓喬,胡鴻軍,Fred, 都係已經同年青人脱左節


大宅

積分: 2075


65#
發表於 21-12-20 23:35 |只看該作者
Rhapsody2 發表於 21-12-20 23:03
騎呢怪都可以變偶像,聲夢班男仔咁好package, 睇好佢哋!

起碼真係叫識唱歌先


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


66#
發表於 21-12-20 23:39 |只看該作者
xo_cat 發表於 21-12-20 23:31
今時今日咁tvb做咩都比班野講架啦,以前tvb夠捧紅好多人啦

以前成功唔代表永遠都成功,想係市場立不敗之地,係要不斷求變貼近客戶需要同喜好,因為同唱片公司鬧翻攪到香港無左十年歌唱市場,依家再起步追實難架啦


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


67#
發表於 21-12-21 00:30 |只看該作者
WChan 發表於 21-12-20 23:29
淨係得女仔唔夠,講追星一定係女仔最癲,男明星好重要。

今年有左星夢感覺都年青左

同意,我都希望TBB 放多些資源落男仔度


別墅

積分: 703


68#
發表於 21-12-21 00:36 |只看該作者
做得好好 佢平時個樣太呆


大宅

積分: 1947


69#
發表於 21-12-21 04:16 |只看該作者
以為會好生硬,但又唔覺,佢喊都好自然


別墅

積分: 885


70#
發表於 21-12-21 12:28 |只看該作者
估唔到除左唱得 都演得
之後可以試多D拍戲


男爵府

積分: 7178


71#
發表於 21-12-21 12:46 |只看該作者
卡宜 發表於 21-12-20 23:27
aska係眾男士入面應該暫時最出色

同意Aska,但唱歌技巧都係Archie最好,希望下年可以睇到佢哋倆出單曲手。比賽時,「眼色」表演非常精彩。


子爵府

積分: 13194


72#
發表於 21-12-21 13:59 |只看該作者
kamila0029 發表於 21-12-20 14:48
但唔知要浸幾耐 希望大台真係會比多啲機會佢

你可能少留意, gigi 係內地都好多Fans, 早幾日係微博開直播有11萬幾人睇, 要入內地市場TVB係一個好好的平台


大宅

積分: 2075


73#
發表於 21-12-21 20:00 |只看該作者
fongff_11 發表於 21-12-21 00:36
做得好好 佢平時個樣太呆

佢現實個樣都好似呆呆地咁


大宅

積分: 2075


74#
發表於 21-12-21 20:01 |只看該作者
TC1112 發表於 21-12-21 04:16
以為會好生硬,但又唔覺,佢喊都好自然

成班新人都做得ok,當然仲有好多進步空間,但第一次來講已經收貨


大宅

積分: 2075


75#
發表於 21-12-21 20:01 |只看該作者
maryso1228 發表於 21-12-21 12:28
估唔到除左唱得 都演得
之後可以試多D拍戲

想佢主力唱多d好歌先


大宅

積分: 2075


76#
發表於 21-12-21 20:02 |只看該作者
大拇指 發表於 21-12-21 12:46
同意Aska,但唱歌技巧都係Archie最好,希望下年可以睇到佢哋倆出單曲手。比賽時,「眼色」表演非常精彩。
...

Aaka又上過男神廚房,算上位上得快


大宅

積分: 2075


77#
發表於 21-12-21 20:03 |只看該作者
hagupit 發表於 21-12-21 13:59
你可能少留意, gigi 係內地都好多Fans, 早幾日係微博開直播有11萬幾人睇, 要入內地市場TVB係一個好好的平 ...

我都少留意,估唔到有11萬幾人睇


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


78#
發表於 21-12-21 20:10 |只看該作者
hagupit 發表於 21-12-21 13:59
你可能少留意, gigi 係內地都好多Fans, 早幾日係微博開直播有11萬幾人睇, 要入內地市場TVB係一個好好的平 ...

我睇左少少,Gigi 同 Rock 普通話都幾好喔,知唔知青春本我係咪在內地同步播?


禁止訪問

積分: 1240


79#
發表於 21-12-21 20:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8571


80#
發表於 21-12-21 20:35 |只看該作者
我覺得佢做得好自然,希望唔會係因為有經歷先咁真

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo