時政擂台

跳至

首頁
23456...11

尾頁
   12


子爵府

積分: 11103

好媽媽勳章


61#
發表於 22-3-13 12:44 |只看該作者
tailinlin 發表於 22-3-13 12:25
你咁憎香港人,咁你早啲走咪得囉

咪就係,成日唱衰香港咪就係呢啲人,人就係香港賺錢,第時老左咪又係返落嚟香港醫病攞福利


侯爵府

積分: 22733

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


62#
發表於 22-3-13 12:44 |只看該作者
有不少有財力的朋友
去上海定居了


大宅

積分: 3140


63#
發表於 22-3-13 12:44 |只看該作者
煽動國家人民仇恨



水晶宮

積分: 54041


64#
發表於 22-3-13 12:44 |只看該作者
sukkiu 發表於 22-3-13 12:43
我女話聽得出澳門口音,不過我唔識聽。

有小小分別


珍珠宮

積分: 30193


65#
發表於 22-3-13 12:45 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:13
我又覺得、澳門人同香港人、無論l口音衣著、都係差唔多喎。
有表親係地道嘅澳門人, 感覺上佢哋比香港人有同理心及人情味多啲, 不過佢話澳門人其實都唔多喜歡香港人, 皆因咁多十年無論香港政府或香港人都擺出高高在上嘅姿態


男爵府

積分: 6168


66#
發表於 22-3-13 12:45 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:37
黑暴期間、我義無反悔地撐政府、因為兩害取其輕。

立了國安法後、社會回復平靜然後丶專注力便回到香港政 ...

本帖最後由 Stella.b 於 22-3-13 12:45 編輯

你唔好下下講唔掂都講黑暴 而家講緊疫情 你買咗火車飛未使唔使同你訂?你快啲為首返去先啦,日日喺度打嘴炮呃師奶


已刪除用户

積分: 33407


67#
發表於 22-3-13 12:47 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 102907

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


68#
發表於 22-3-13 12:48 |只看該作者
reb_pooh 發表於 22-3-13 12:37
咪就係,上得去會係咩人多呀!咪又係啲新移民,真係土生土長香港人走上去做乜
...

講出重點


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


69#
發表於 22-3-13 12:50 |只看該作者
Lilyforest 發表於 22-3-13 12:45
有表親係地道嘅澳門人, 感覺上佢哋比香港人有同理心及人情味多啲, 不過佢話澳門人其實都唔多喜歡香港人, 皆 ...

係喎澳門人、真係唔鍾意香港人。

佢哋認為香港人自以為是、高高在上。
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


70#
發表於 22-3-13 12:51 |只看該作者
Stella.b 發表於 22-3-13 12:45
本帖最後由 Stella.b 於 22-3-13 12:45 編輯

你唔好下下講唔掂都講黑暴 而家講緊疫情 你買咗火車飛未使 ...

我講是這4年的施政呀~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


別墅

積分: 824


71#
發表於 22-3-13 12:51 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:20
香港搞成甘、根本就是人禍~

那妳有什麼好建議呢?

到民政事務署宣誓不再做香港人,燒毁身分證,然後上大陸居住。就像你標題所說,不要說自己是香港人便可以了


男爵府

積分: 7693


72#
發表於 22-3-13 12:52 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:40
香港到今日、都仲有好多無腦黃屍呢。

你出呢個post 都唔顯得你有腦


伯爵府

積分: 17561


73#
發表於 22-3-13 12:52 |只看該作者
其實,這段返國內避疫嘅極大部份人都係香港新移民,佢哋見香港疫情嚴重,帶埋孩子返大陸住~

我明白深圳的確比這批人害慘了,但事實上不太關香港人事,吾需要挑起仇恨~


水晶宮

積分: 54041


74#
發表於 22-3-13 12:52 |只看該作者

回覆樓主:

細力細力,你會收一萬消費券?


男爵府

積分: 5792


75#
發表於 22-3-13 12:53 |只看該作者
大陸人一早就好討厭香港人,要求多多又唔洗交稅,有事就搵阿爷。


子爵府

積分: 10756

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 醒目開學勳章


76#
發表於 22-3-13 12:53 |只看該作者
所有回深圳或其他內地城市嗰啲人都因為他們在哪裏有親人和有地方落腳。
好似我們這些普通香港人,在大陸冇任何落腳地方,根本就冇諗過會返內地,默守香港。如果真係好多人不喜歡做香港人,請他們盡快離開香港,返內地又好英國又好,請走吧,不要再留在香港,攞完福利,然之後香港有事就丟棄香港,去其他地方享受.


別墅

積分: 824


77#
發表於 22-3-13 12:54 |只看該作者
Jakmm 發表於 22-3-13 12:29
真係超級討厭日日copy大陸D嘢過黎鬧香港

香港政府做得唔好,關香港人乜事?

講得非常之好!政府一手造成,但點解要我哋唔可以自稱香港人?仲要叫人唔好自稱做香港人,咁樓主另覓一個地方做個到嘅人吧。


水晶宮

積分: 54041


78#
發表於 22-3-13 12:54 |只看該作者
mulligan1 發表於 22-3-13 12:51
到民政事務署宣誓不再做香港人,燒毁身分證,然後上大陸居住。就像你標題所說,不要說自己是香港人便可以 ...

可以取消?未聽過,正如脫離什麼關係是無法律效力


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


79#
發表於 22-3-13 12:55 |只看該作者
72leelily 發表於 22-3-13 12:47
東張望問D住公屋個個都有口音
佢地憎香港人即是憎埋佢地同胞

香港傳媒、專找有大陸口音訪問者播出、之前這裏的JM也有指出這個問題。
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


別墅

積分: 824


80#
發表於 22-3-13 12:55 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

首頁
23456...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo