自由講場

跳至

首頁
23456...18

尾頁
   25


男爵府

積分: 8347


61#
發表於 22-4-21 20:55 |只看該作者
小菜子 發表於 22-4-21 20:24
仲有髮型屋…好奇無打針嘅人無得去髪型屋點搞?女人都仲可以留長,咁男人可以點?
...

自己剪/搵人上門剪


伯爵府

積分: 18790


62#
發表於 22-4-21 20:58 |只看該作者
siu05 發表於 22-4-21 19:35
似乎要一年一針

一年一針當流感針可以呀
但一年打3 4針
真係好唔想再打

點評

pansy888hk    發表於 22-4-22 21:44


禁止訪問

積分: 3594


63#
發表於 22-4-21 20:59 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13764


64#
發表於 22-4-21 21:02 |只看該作者
vv.lam 發表於 22-4-21 14:52
唉,真係好痴線
就嚟好似道友咁定期啪針⋯⋯

So sad…


子爵府

積分: 13435


65#
發表於 22-4-21 21:16 |只看該作者

回覆樓主:

我都反對無了期打針


水晶宮

積分: 55381


66#
發表於 22-4-21 22:33 |只看該作者
yeung_ma 發表於 22-4-21 20:49
唔洗剪髮?

老豆一向唔出街剪髮,阿媽幫佢。
大佬而家幫阿媽。佢自己就貪靚,另外約出面髮型師,唔知上門定點樣。


琥珀宮

積分: 152982


67#
發表於 22-4-21 22:35 |只看該作者

回覆樓主:

好多人偷雞唔嘟


男爵府

積分: 5672


68#
發表於 22-4-21 22:43 |只看該作者
點解今日唔見哂d鍵盤戰士?
平時一定好多人笫一時間出來話樓主自私,教人唔打針。
做乜今日咁多人讃成唔打


子爵府

積分: 14216


69#
發表於 22-4-21 22:44 |只看該作者
laithin 發表於 22-4-21 22:43
點解今日唔見哂d鍵盤戰士?
平時一定好多人笫一時間出來話樓主自私,教人唔打針。
做乜今日咁多人讃成唔打 ...

我冇教人吾打,只係問點生活


子爵府

積分: 14729


70#
發表於 22-4-21 22:49 |只看該作者
小菜子 發表於 22-4-21 20:24
仲有髮型屋…好奇無打針嘅人無得去髪型屋點搞?女人都仲可以留長,咁男人可以點?
...
我奶奶去快剪,佢話冇人睇佢手機疫苗護照


大宅

積分: 3901


71#
發表於 22-4-21 22:51 |只看該作者
Jxnice 發表於 22-4-21 16:59
好想知究竟打幾多支針先會完

自從知道有朋友嘅屋企人打完第2針後過左身,真係唔想再打第3,4,5,6,7支。。


珊瑚宮

積分: 102306

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


72#
發表於 22-4-21 23:55 |只看該作者
李露眉 發表於 22-4-21 13:50
咩呀, 佢地會話永遠唔堂食,
都無朋友, 獨家村既.

佢哋真係唔夠屋企人、朋友幫佢哋買嘢至算,
口講話自己生存到容乜易,靠人冇腰骨


男爵府

積分: 7438


73#
發表於 22-4-22 00:25 |只看該作者
MagicSuperCat 發表於 22-4-21 17:45
本身第三針已經唔想打,之後又話要打第四針,我驚身體有問題, 之前打完第二針隻右手加個心口唔舒服。
...

你隻手有咩唔舒服?心口唔舒服要搵醫生,可大可小的。


男爵府

積分: 7438


74#
發表於 22-4-22 00:33 |只看該作者
trenycebaby 發表於 22-4-21 18:07
exactly same as me,但同人講話有冇咁誇張呀,心理作用咋嘛

我爸就係第一針後一邊手唔舒服,加心口不適,兩個星期前好突然咁走左了。唔確定有冇關係,佢係有心律不正,一直情況穩定,都有藥物控制住。


大宅

積分: 3710


75#
發表於 22-4-22 00:37 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 gigimo 於 22-4-22 00:48 編輯

呢一刻我預自己最多打三針㗎咋! 睇定啲,如果佢仲係無了期咁打,我第三針就未必打㗎啦。
其實我都未中過, 我會潔身自愛繼續保持唔堂食囉!
我其實都幾拾歲啦, 無咩好嘢未食過想食而為左堂食而去打針!
呢幾個月出入嘅地方,根本多數唔需要掃安心出行㗎喎! 大把街舖! 又唔係一定要入商場先買到嘢。
今日我同老公仲有姐姐,幫我個仔剪頭髮, 咁又慳番幾舊水!
我自己亦都留長緊啲頭髮, 唔會去髮型屋剪,費事惹到個病。


禁止訪問

積分: 27971

牛年勳章


76#
發表於 22-4-22 00:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37735

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 畀面勳章


77#
發表於 22-4-22 01:11 |只看該作者
我12 月巳經打咗第3 針, 宜家巳經4 月尾,
如果一日疫情唔消失而有第4 針, 我都會打


珍珠宮

積分: 33225


78#
發表於 22-4-22 01:17 |只看該作者
taidou 發表於 22-4-22 00:33
我爸就係第一針後一邊手唔舒服,加心口不適,兩個星期前好突然咁走左了。唔確定有冇關係,佢係有心律不正 ...

節哀順變!
請問世伯係打邊隻?


大宅

積分: 3110


79#
發表於 22-4-22 01:29 |只看該作者
依家打左2針,唔會打第三針,最初呢隻疫苗係為新冠而研究,但病毒變種,變種,再變種,而隻疫苗就冇變過,所以覺得打N針又有咩用,快得過病毒變種嗎


翡翠宮

積分: 81627


80#
發表於 22-4-22 01:37 |只看該作者
coconutchung 發表於 22-4-21 17:54
會否等新疫苗?好像話今年內會有新科興和國藥,昌哥話比第一代抗體冇咁快跌,好期待。
...

第二代疫苗應該抗體會耐啲同針對Omicron

Omicron新冠疫苗在港臨牀研究 孔繁毅料年底可正式使用
https://hd.stheadline.com/amp/news/realtime/hk/2329661/

首頁
23456...18

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo