自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


已刪除用户

積分: 46481


61#
發表於 22-9-25 14:26 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16422

2024年龍年勳章


62#
發表於 22-9-25 14:29 |只看該作者
「而且要照顧姐夫呀媽都唔會搬走由得佢個老人家自己生活」
即係已經搬咗入去


已刪除用户

積分: 46481


63#
發表於 22-9-25 14:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 46481


64#
發表於 22-9-25 14:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10589


65#
發表於 22-9-25 14:31 |只看該作者
waic 發表於 22-9-25 14:21
佢個個稱呼都加'家姐' 兩個字上去緊係亂,睇得明,但睇到頭都暈。
何不直說間屋住左:奶奶/姑奶/細佬+老 ...

原來係甘我睇到頭都大埋


水晶宮

積分: 65957


66#
發表於 22-9-25 14:31 |只看該作者
waic 發表於 22-9-25 14:26
其實而家樓價跌緊,跌浪應會維持一段時間,不如亞家姐/姐夫把握時機,努力搵錢自置物業啦,對第日小朋友生 ...

係。但不會有幾多個識咁想,同埋供樓係好辛苦的事,有啲人會覺得供樓犧牲好多野。


水晶宮

積分: 65957


67#
發表於 22-9-25 14:34 |只看該作者
ichigolatte 發表於 22-9-25 14:22
好簡單但講到咁複雜
一開始問點樣踢走姑9擺曬間公屋就得
分分鐘姑9係因為99錫曬個仔先搬走,

我就咁望,成個故仔都似是咁。


已刪除用户

積分: 46481


68#
發表於 22-9-25 14:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 65957


69#
發表於 22-9-25 14:35 |只看該作者
waic 發表於 22-9-25 14:34
我地年代,個個情願捱吓想向上流,而家個個想舒服唔使做攞著數
...

係!算啦,不同人有不同想法。

自己仔女希望不會咁行法。


已刪除用户

積分: 46481


70#
發表於 22-9-25 14:37 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13672


71#
發表於 22-9-25 14:38 |只看該作者
waic 發表於 22-9-25 14:26
其實而家樓價跌緊,跌浪應會維持一段時間,不如亞家姐/姐夫把握時機,努力搵錢自置物業啦,對第日小朋友生 ...

可能就係一邊想加名住住先、一邊儲錢買樓。買唔到樓就加名後叫99 自己再排公屋、之後自己一家三口繼承間公屋。
之前睇tbb 先知原來老人家住緊公屋、可以再排公屋、仲係咩長者隊有分加、會快少少。排到後轉仔女做戶主繼承間公屋。嘩….


已刪除用户

積分: 46481


72#
發表於 22-9-25 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 46481


73#
發表於 22-9-25 14:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5792


74#
發表於 22-9-25 15:08 |只看該作者
明白了,想踢走姑9自己霸間公屋


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


75#
發表於 22-9-25 15:11 |只看該作者

回覆樓主:

咁姑奶結左婚未呀?
如果未結婚,佢隨時搬返屋企住喎,你家姐入來一年就想踢原生家庭嘅人走?

佢地咩事閙翻先?幫佢地一家理順返個關係,等有計傾先再算啦。關係好左,到時乜都易話為啦!唔好剩係乜都諗自己至得架


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


76#
發表於 22-9-29 17:59 |只看該作者

回覆樓主:

你家姐同bb加入公屋戶籍係一件事

根本唔需要踢姑奶走,正所謂己所不欲,勿施於人!調轉如果你阿哥細佬結咗婚,加老婆仔女入你原生家庭,然後踢你走,不知你又有何感想?


水晶宮

積分: 65957


77#
發表於 22-9-29 18:01 |只看該作者
waic 發表於 22-9-25 14:37
我對啲後生遙遙,成日猴住老人家間公屋啲人勁反感

同感!公屋又貪,私樓更貪。尤其話有咩老人津貼後,越嚟越多老人生前轉名比仔女,為取津貼。


水晶宮

積分: 65957


78#
發表於 22-9-29 18:03 |只看該作者
waic 發表於 22-9-25 14:41
本帖最後由 waic 於 22-9-25 14:46 編輯

我仔同新抱原本唔使買樓,因女家屋企關係有公屋或私樓劏房住, ...

你仔同心抱識諗,大把人係到返轉呀,嫌老人家俾得少添啊。我希望我第時啲仔女佢哋結婚搞得掂住嘅問題,唔使吼我同老公嗰啲資產。


水晶宮

積分: 65957


79#
發表於 22-9-29 18:05 |只看該作者
bobomia 發表於 22-9-29 17:59
你家姐同bb加入公屋戶籍係一件事

根本唔需要踢姑奶走,正所謂己所不欲,勿施於人!調轉如果你阿哥細佬結咗 ...

有嗰句講嗰句啊,如果唔係為咗繼承間公屋,點解要諗踢走姑奶呢?肯定有私心先會咁問啦。


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


80#
發表於 22-9-29 21:41 |只看該作者
Astra00 發表於 22-9-29 18:05
有嗰句講嗰句啊,如果唔係為咗繼承間公屋,點解要諗踢走姑奶呢?肯定有私心先會咁問啦。
...

想鵲巢鳩占

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo