自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


珍珠宮

積分: 49821


61#
發表於 23-10-15 18:11 |只看該作者
wendyaupooh 發表於 23-10-15 17:05
回覆 anna59 的帖子

甘呢個administrator係一定由長子做?如果幾兄弟姊妹,大家都唔信大家,又唔想搵律師 ...


It is governed by the Non-Contentious Probate Rules (Cap. 10a)


In simple words, both parties would be required to file evidence with the Court. The court will hold a substantive hearing and decide who should be the administrator of the Estate.


此法律行動由《無爭議遺囑認證規則》(香港法例第10A章)監管。


簡單來說,雙方需向法庭存檔相關證據,法庭會展開聆訊聽取雙方證據及律師陳詞,最後裁定由誰擔任遺產管理人。


公爵府

積分: 29010


62#
發表於 23-10-15 19:03 |只看該作者
wendyaupooh 發表於 23-10-15 17:05
回覆 anna59 的帖子

甘呢個administrator係一定由長子做?如果幾兄弟姊妹,大家都唔信大家,又唔想搵律師 ...

可以寫幾個人的


別墅

積分: 584


63#
發表於 23-10-15 19:09 |只看該作者
其實點都要找律師幫手


珍珠宮

積分: 44444


64#
發表於 23-10-15 20:01 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-15 16:52
佢同佢老母一樣變態架,
佢唔係有被害妄想,
佢只會諗盡辦法令我唔好過!

你爸都走左, 你同佢哋無關係架啦

用時間沖淡, 你妹自命聰明, 用仇恨做生存意義

可憐人一個

以為好叻去磨人, 到最後先發現係磨自己
見到人生活美好, 返去又內燃


珍珠宮

積分: 44321


65#
發表於 23-10-15 20:28 |只看該作者
Bobo1210 發表於 23-10-14 17:57
討論區睇過一個case,大家姐話自已做生意蝕左錢,大家姐係遺產管理人,所以低價將老人家層樓賣俾自已老公 ...

嘩。。。左手交右手


珍珠宮

積分: 47176


66#
發表於 23-10-15 23:43 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-15 04:57
因為所有遺產都冇香港,
全部都在美加!
問心,點會要6年先攪得掂,

即係你個妹,情願洗無謂錢,都唔分你個份比你。


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


67#
發表於 23-10-15 23:50 |只看該作者
cookingymt 發表於 23-10-13 08:36
遺產管理人 or 遺囑執行人。可否獨吞遺產。

先人的銀行現金,管理人/執行人一般先「落袋」私人戶口,再分 ...

無聽過,因為其實唔可以獨吞,犯法架喎,不過一向都講要搵信得過,或分配大份既人做。


伯爵府

積分: 17280


68#
發表於 23-10-15 23:58 |只看該作者
zone123 發表於 23-10-14 14:27
我老豆都立晒遺囑啦!
我妹死都要佢自己draft 份遺囑,
本應同姑媽講好遺產執行人係我阿叔做,

香港都冇遺產稅,有咩稅務問題?


男爵府

積分: 9363


69#
發表於 23-10-16 00:14 |只看該作者
本帖最後由 zone123 於 23-10-16 00:15 編輯
小貓1124 發表於 23-10-15 23:58
香港都冇遺產稅,有咩稅務問題?

我老豆的遺產全部在美加,
沒有香港!
再加上佢加拿大冇報申報美國的物業和收租。


男爵府

積分: 9363


70#
發表於 23-10-16 00:26 |只看該作者
本帖最後由 zone123 於 23-10-16 00:26 編輯
sjnl43 發表於 23-10-15 20:01
你爸都走左, 你同佢哋無關係架啦

用時間沖淡, 你妹自命聰明, 用仇恨做生存意義

係,已經走左3年!
但959就要煩我要簽乜簽物,
唔係普通簽個名個隻,
要去做海牙認證去律師樓度做,
仲限我7日內要寄返正本俾佢。
第一次仲係疫情嚴進時,
去做海牙加簽都起碼2-3日,
仲要寄速遞返加拿大?
當年仲係慢好多,
7日內一定寄唔到返去,
我話你唔好到時7日內收唔到又懶晒落我度!
總之之後好多唔合理咁成日要我簽名!
我問點解要簽?
同一份文件,但文件根本冇寫明做乜,
就死都要我簽,
拖左9個月我都冇簽,
因為佢解釋唔到做乜,
問佢3次份文件for乜?
第一次答:For美國層樓開戶口(當時已經賣左)
第二次答:For加拿大稅務局
第三次答:For 美國稅務局
總之感覺好鬼^


禁止訪問

積分: 152


71#
發表於 23-10-16 04:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo