自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 117685


61#
發表於 昨天 07:54 |只看該作者
rayrayus 發表於 26-6-21 03:51
Agree,唱歌真係唔好聽,人要有自知之明

佢呢啲唔係叫唱歌,叫讀書


珊瑚宮

積分: 117685


62#
發表於 昨天 07:54 |只看該作者
邱悠月 發表於 26-6-21 07:54
我想做任達華個女多啲
有錢得嚟起碼父母有教養



水晶宮

積分: 59120

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


63#
發表於 昨天 07:59 |只看該作者
本帖最後由 MissMaMa 於 26-6-21 08:09 編輯
KUDOS 發表於 26-6-21 00:17
唔明,同一屋苑隔3幢,相差十幾年買,點解會話包埋全屋傢俬?二手?定係十幾年封塵傢俬?:quest ...

我估二手


公爵府

積分: 25885

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


64#
發表於 昨天 09:29 |只看該作者

回覆樓主:

咪即係呢度有JM 同一屋苑買多間一樣啫


男爵府

積分: 8624

減齡達人勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 Xmas吸收勳章


65#
發表於 昨天 10:23 |只看該作者
如果老豆是陳奕迅,億元大屋隨便揀,知名男友隨便選,老豆會介紹,唱歌難聽唔緊要,一樣可以上台開音樂會,同知名歌星一齊表演


水晶宮

積分: 74059

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


66#
發表於 昨天 11:24 |只看該作者
邱悠月 發表於 26-6-21 07:54
我想做任達華個女多啲
有錢得嚟起碼父母有教養

仲要任達華個女人又靚腳又長


水晶宮

積分: 63434

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


67#
發表於 昨天 11:34 |只看該作者
11B 發表於 26-6-20 18:58
老公係佢有幾自豪?佢排名唔高,咁多年嚟唔算搵得多(呢個收入配返運動員或中產當然高),運動員生涯好短,你睇 ...

運動員唔可以用搵錢去(emoji)量成就,黃澤林已經非常叻


珍珠宮

積分: 44836


68#
發表於 昨天 11:41 |只看該作者

回覆樓主:

羨慕死人


水晶宮

積分: 68924

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


69#
發表於 昨天 11:46 |只看該作者
E神老婆同個女都咁好命!真係恨死隔離,連帶駙馬及第時仔女都躺平享受人生。


珍珠宮

積分: 38199


70#
發表於 昨天 12:00 |只看該作者
本帖最後由 Tobbyy 於 26-6-21 12:01 編輯
邱悠月 發表於 26-6-21 07:54
我想做任達華個女多啲
有錢得嚟起碼父母有教養

我都想做任晴佳多啲,暫時見到都係又靚讀書又叻,大方得體出得大場面,起碼唔會失禮俾人笑。


侯爵府

積分: 24668


71#
發表於 昨天 12:11 |只看該作者
邱悠月 發表於 26-6-21 07:54
我想做任達華個女多啲
有錢得嚟起碼父母有教養



任達華成家有教養好多,個女又靚又叻


大宅

積分: 3607


72#
發表於 昨天 12:26 |只看該作者
贏在起跑線


翡翠宮

積分: 93585


73#
發表於 昨天 16:32 |只看該作者
我想做佢囡


翡翠宮

積分: 79885

醒目開學勳章 BK Milk勳章


74#
發表於 昨天 16:49 |只看該作者
cy101 發表於 26-6-20 19:54
增加阿女叫座力,另類吸引力!
個女 拍一陣拖 就散


大宅

積分: 1532


75#
發表於 7 小時前 |只看該作者
sher522 發表於 26-6-20 13:41
Eason財力雄厚

要得到父愛真喺要識投胎


寶石宮

積分: 434283

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


76#
發表於 1 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

有個有錢既爸爸真好


男爵府

積分: 7607


77#
發表於 1 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

老實講:邊個唔錫仔女吖。
有錢我都會買間屋比仔女,
貴有貴買,平有平買!


珍珠宮

積分: 44340


78#
發表於 半小時前 |只看該作者
財大氣粗,個男仔如果真有腦就應該走頭
咁嘅家庭唔可能生產到優秀嘅下一代,公公婆婆(Eason兩公婆)完全嘅暴發戶,個阿媽(讀書題)覺得萬千寵愛必須加身,有個細路必須認定世界應該為個小朋友公轉,到時個爸爸(贅婿)就變成擺設,爺爺嫲嫲再出聲就家嘈屋閉
有啲結局真係唔需要過程都基本可以睇到底


珍珠宮

積分: 44340


79#
發表於 半小時前 |只看該作者
Tyasnm 發表於 26-6-22 08:29
老實講:邊個唔錫仔女吖。
有錢我都會買間屋比仔女,
貴有貴買,平有平買!

真心為仔女好係著重家庭教育,有清楚嘅認知能力,有高度嘅自主管理和生存能力,家庭可以做後盾但唔應該為佢鋪路
真係受過好教育嘅上流人士,啲富二、三代都有自己嘅事業,唔係靠父母幫佢堆砌


珍珠宮

積分: 40844


80#
發表於 26 分鐘前 |只看該作者
亞爸咁有米, 想要咩都得啦

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo