自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 74694


61#
發表於 前天 12:33 |只看該作者
ernbe 發表於 26-6-21 12:25
點解咁少人入職?

我都想知


瑪瑙宮

積分: 138496

馬年勳章


62#
發表於 前天 12:43 |只看該作者
yuyueng 發表於 26-6-21 12:23
消費既野真係你情我願嘅,如果性價比差唔多一定起香港消費,畢竟北上都要時間同車錢,只係香港營商環境唔 ...

我明白喎, 我上面有寫。


伯爵府

積分: 16213

馬年勳章


63#
發表於 前天 12:44 |只看該作者
Ppeace 發表於 26-6-21 08:57
現在北上消費不平,昨天去南山吃午飯3人要400人民幣,咖啡3人要140人民幣,條街全是年輕男女,我以為去了 ...

內地人民收入很高嗎?


水晶宮

積分: 68942

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


64#
發表於 前天 12:46 |只看該作者
疫情前真係唔夠勞工,間間店都唔夠人手,果時好多店舖得一個員工,所以政府大量輸入外勞,加上好多年輕人走咗,但此一時彼一時,而家年輕人搵工難,中年失業嘅直情轉跑道都搵唔到工,呢班人夠65歲食政府。


珍珠宮

積分: 30185


65#
發表於 前天 12:49 |只看該作者
cbeyond 發表於 26-6-21 08:15
通街?真係唔覺
ps唔代表我認同輸入外勞

人以羣分,樓主有幾多本錢佢身邊識嘅人都咁上下,所以成日話揾唔到工。我曾經喺某啲帖都講過我有2個朋友退咗休仍然揾到工做,一個去咗港島南區做物管另一個去咗政府庫房做合約制文職,而我自己過咗半百都剛揾到份時薪$85+嘅part time文職。我工作上都見到有啲後生(16、7歲)連一個住址都可以唔能夠完整寫出嚟就知佢哋競爭力有幾好。無可否認揾工競爭大咗同職位少咗,但只懂埋怨又唔增強個人競爭力,個天跌份工喺佢面都唔夠人爭啦。


珍珠宮

積分: 44366


66#
發表於 前天 12:51 |只看該作者
883 發表於 26-6-21 12:44
內地人民收入很高嗎?

睇做咩行業吧
一個高級軟件工程師(小team lead,未到manager),guarantee portion 基本2球以上,呢個價位喺深圳唔算高


珍珠宮

積分: 48555


67#
發表於 前天 13:32 |只看該作者
Jnam 發表於 26-6-21 10:26
重新定義失業條界,如三個月內返過四個鐘part time或做補習都唔叫失業,均真啲就將佢哋撥入待業個pool,要 ...

我都覺得政府會用不同方法去砌靚條數,粉色太平


琥珀宮

積分: 156738

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


68#
發表於 前天 13:39 |只看該作者
我朋友餐廳就成棚都外勞
租埋宿舍比佢地住
個個死心塌地


瑪瑙宮

積分: 138496

馬年勳章


69#
發表於 前天 13:43 |只看該作者
Lilyforest 發表於 26-6-21 12:49
人以羣分,樓主有幾多本錢佢身邊識嘅人都咁上下,所以成日話揾唔到工。我曾經喺某啲帖都講過我有2個朋友退 ...

都係嫁
我都講過有長輩, 已退休, 生活無憂, 但佢鍾意返工, 覺得無咁悶就,亦賺到錢
幫人做替工, 長做長有 。


琥珀宮

積分: 156738

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


70#
發表於 前天 13:46 |只看該作者
My-jade 發表於 26-6-21 09:54
公司最近請助理,暫時都係得啲妹妹仔應屆畢業生send CV,個個要求要$25,000以上人工,最後公司Offer萬七蚊 ...

仲要長短週


侯爵府

積分: 20337


71#
發表於 前天 13:48 |只看該作者
mizuho 發表於 26-6-21 08:44
均真都夠膽講?
假髮孫係智商失衡?day one就鬧佢個人才移民政策超多問題!
超唔喜歡賤侵但佢真係手起刀落 ...

根本特登中門大開啦


大宅

積分: 1258


72#
發表於 前天 13:49 |只看該作者
失業率3%啫


象牙宮

積分: 235662


73#
發表於 前天 13:49 |只看該作者

回覆樓主:

開工不足,兼職都叫有工做架啦,呢個政府理鬼你咩


水晶宮

積分: 74694


74#
發表於 前天 13:49 |只看該作者
本帖最後由 brother4 於 26-6-21 13:50 編輯
LedTV 發表於 26-6-21 13:39
我朋友餐廳就成棚都外勞
租埋宿舍比佢地住
個個死心塌地

如果香港包食包住同外勞人工同步,自己一樣的表展


水晶宮

積分: 74694


75#
發表於 前天 13:54 |只看該作者
無話可說 發表於 26-6-21 13:49
開工不足,兼職都叫有工做架啦,呢個政府理鬼你咩

等65大家一起取津貼,北上中山做皇帝


侯爵府

積分: 22586

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


76#
發表於 前天 14:00 |只看該作者
dyl 發表於 26-6-21 09:07
年輕一代真惨, 前路汒汒

唉,見唔到前景,出生率應該再低


翡翠宮

積分: 82033

畀面勳章


77#
發表於 前天 14:04 |只看該作者
newinewi 發表於 26-6-21 10:17
想請教下, 招聘會200人取錄, 得12人入職.

咁即係點?

新聞有講;

孫引述有求職者反映指職位薪酬比預期低、地點不便、「更數」不適合



日日是好日


珍珠宮

積分: 31027


78#
發表於 前天 14:05 |只看該作者
Lilyforest 發表於 26-6-21 12:49
人以羣分,樓主有幾多本錢佢身邊識嘅人都咁上下,所以成日話揾唔到工。我曾經喺某啲帖都講過我有2個朋友退 ...

求職市場咩情況我唔清楚,但早輪朋友聚會,有兩個係公司做比較高層嘅朋友,話宜家啲年青嘅態度差,做嘢馬虎,做錯嘢仲理所當然,係公司當自己係王子公主 ,仲話有得揀情願請個年紀大啲嘅人


侯爵府

積分: 20337


79#
發表於 前天 14:05 |只看該作者
LedTV 發表於 26-6-21 13:39
我朋友餐廳就成棚都外勞
租埋宿舍比佢地住
個個死心塌地

講真,樓下連鎖外勞侍應態度好過以前果幾個香港大帝好多


翡翠宮

積分: 82033

畀面勳章


80#
發表於 前天 14:09 |只看該作者
其實我唔明,明明話取錄200人,只有12人入職,即係話呢班人主動放棄份工,點解又關政府xxx?

如果呢啲工種唔可以吸引本地人,咪解釋左點解要引入外勞。
日日是好日

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo