想生BB

跳至

首頁

尾頁
   13


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


61#
發表於 11-12-23 15:35 |只看該作者
jennynini 發表於 10-12-3 00:25
醫生都係咁講,
但佢唔肯介, 我都冇辨法......
揮手!!!!


男爵府

積分: 9951


62#
發表於 11-12-23 20:46 |只看該作者
回覆 jennynini 的帖子

請問Morphology & Motility 個合格指數係咪 >70%? 我早兩日搵番C6份REPORT, 佢都係70%, 不過係幾年前!

點評

jennynini  我唔記得啦, 但隔離應該有參考值架喎~~  發表於 11-12-28 14:24


別墅

積分: 837


63#
發表於 11-12-25 12:20 |只看該作者
jennynini Hi....
在登記左BK的第一天就已看了你這個topic講關於另一半的丁型態了.
....唉..我都好擔憂架, 而家放返慢少少步伐節奏,逐步改善
係咁那時你老公食gnc蠔皇素每天幾多粒?
祝您生個肥肥白白兔囡囡 :))


大宅

積分: 4558


64#
發表於 11-12-28 10:57 |只看該作者
回覆 jennynini 的帖子

你好叻呀!恭喜晒^@^
我想問,你有沒有做野呀?因為我要返工,如果要煲海參湯,應該要很多功夫,請問你平時點樣煲呢?可否教下我?
thx


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


65#
發表於 11-12-28 14:25 |只看該作者
肯肯ZOE 發表於 11-12-25 12:20
jennynini Hi....
在登記左BK的第一天就已看了你這個topic講關於另一半的丁型態了.
....唉..我都好擔憂架, ...

跟樽上既份量食ja, 唔記得係1粒定2粒/日, 你可以睇返樽身有寫.


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


66#
發表於 11-12-28 14:30 |只看該作者
saralok 發表於 11-12-28 10:57
回覆 jennynini 的帖子

你好叻呀!恭喜晒^@^

要返工架, 但我係用電子煲,
放晒材料, 按個制, 就會自動煲,
朝早放, 放工先放海蔘, 煲多陣就有得飲, 好方便.


而且因為得2個人飲, 每次煲, 起碼夠2-3日飲,
我會分開放, 如果預飲剩既會飲多2日,
就將飲剩既分2份, 每次只反熱一份, 咁就冇咁易壞.


大宅

積分: 1297


67#
發表於 11-12-30 01:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jk121299+於+10-12-11+16:14+

原帖由 jennynini 於 10-12-11 發表
我係醫生寫紙去勝利度驗架,
家計會個d冇咩詳細同冇咁準.
請問邊度係勝利啊




大宅

積分: 1297


68#
發表於 11-12-30 01:12 |只看該作者

回覆:成功提升丁丁質量分享~~

Forgot to say congratulations to u jennynini :)




伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


69#
發表於 11-12-30 11:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jennynini 於 10-12-11 發表

原帖由 Penguin22 於 11-12-30 發表
請問邊度係勝利啊
好出名個個何x超開既輔助生育中心,係中環太子大廈。




大宅

積分: 1297


70#
發表於 11-12-30 19:08 |只看該作者

回覆:jennynini 的帖子

Thanks!




男爵府

積分: 6114


71#
發表於 11-12-31 21:50 |只看該作者

回覆:jennynini 的帖子

Jennynini,
我睇左你個post講丁丁形態,我c6丁丁形態得2,好擔心!見你話成功提升左,邊隻藥好?我今日去屈人寺都無乜適合咁,太多的話老公未必肯食,想睇下邊隻好!
同埋你可否介紹你個中醫俾我?貴嗎?大約幾錢?老公都可以睇嗎?
希望可以幫幫我。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo