想生BB

跳至

首頁
23456...9

尾頁
   1


別墅

積分: 904


61#
發表於 11-7-24 23:30 |只看該作者
抱抱娃娃 發表於 11-7-24 09:48
多謝妳呀!around 7-8K (視乎妳用幾多針藥)

IUI過程唔辛苦ga, 幾分鐘搞掂。
我都係睇周醫生的,上星期五先照完輸卵管,無事.....
想問下周醫生個步驟係點,
因為佢乜都無講, 淨係叫我下個CYCLE DAY 1 打電話去覆診,
好迷惘....


大宅

積分: 1400


62#
發表於 11-7-25 00:15 |只看該作者

引用:Quote:loulouchan+發表於+11-7-24+12:44+我

原帖由 抱抱娃娃 於 11-07-24 發表
我上年已經照左喇,完全唔痛既。
我想問輸卵管係點照架?同埋你响邊到照?大概幾錢到?麻煩晒你呢^^




大宅

積分: 1778


63#
發表於 11-7-25 00:25 |只看該作者

回覆:IUI問題

想請問照完果個cycle可唔可以dodo架?




男爵府

積分: 6869


64#
發表於 11-7-25 10:20 |只看該作者
lovely_apple_00 發表於 11-7-24 23:30
我都係睇周醫生的,上星期五先照完輸卵管,無事.....
想問下周醫生個步驟係點,
因為佢乜都無講, 淨係叫我 ...
我照輸卵管唔係周醫生度照ga, 上年已經照左, 所以比佢睇報告就OK.
妳m來第一日要打返去, 之後大約day 2要返去照卵, 之後佢會同妳講邊日要返去照, 要照幾次ga, 其間可能要打針, 食藥, 做IUI等等.



2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


65#
發表於 11-7-25 10:20 |只看該作者
ritachan222 發表於 11-7-25 00:15
我想問輸卵管係點照架?同埋你响邊到照?大概幾錢到?麻煩晒你呢^^
我上年係旺角照, 係我醫生refer我去果度照既, 大約1,500左右.
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


66#
發表於 11-7-25 10:21 |只看該作者
lovely_apple_00 發表於 11-7-24 23:30
我都係睇周醫生的,上星期五先照完輸卵管,無事.....
想問下周醫生個步驟係點,
因為佢乜都無講, 淨係叫我 ...
係喎. 妳照完有報告未呀? 有冇塞呀? 如果冇塞就IUI機會都幾大.
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


67#
發表於 11-7-25 10:22 |只看該作者
ritachan222 發表於 11-7-25 00:15
我想問輸卵管係點照架?同埋你响邊到照?大概幾錢到?麻煩晒你呢^^
點照? 我係見唔到, 祗係feel到佢地塞支野入來, 打d藥水入去, 好快就照完喇, 唔痛.
2nd baby, Dec. 2014


子爵府

積分: 13784


68#
發表於 11-7-25 10:32 |只看該作者
我上年照, 我會用唔舒服形容, instead of 痛

1) 先放入鴨咀鉗 (傢做栢氏抹片檢查)
2) 放入一非常非常幼的管
3) 注藥水入小小管 <<< 會有强烈合M feel
4) 照x-ray(正中, 左側, 右側)
5) 完成

我醫生叫我嗰個cycle停工, 免受藥水影響


大宅

積分: 1107


69#
發表於 11-7-25 10:42 |只看該作者
wins9394 發表於 11-7-11 21:17
多謝各位,我book 了 Dr So 要 2012年5月呀, ,很耐呀,有沒有快一些的醫生,求助,thanks! ...

我book dr so都係要2012年5月呀, 所以我已經book多左個, 不過時間都係一樣係5月..


大宅

積分: 1400


70#
發表於 11-7-25 11:06 |只看該作者
mapp2009 發表於 11-7-25 11:32
我上年照, 我會用唔舒服形容, instead of 痛

1) 先放入鴨咀鉗 (傢做栢氏抹片檢查)

咁如果我想照係咪要去左睇婦科e生再等佢transfer架??


子爵府

積分: 13784


71#
發表於 11-7-25 11:24 |只看該作者
ritachan222: 婦科診可refer你照輸卵管, 另外你有冇驗過hormones??day 3 and day 21抽血可驗不同hormones, 從而了解更多


別墅

積分: 904


72#
發表於 11-7-25 13:09 |只看該作者
抱抱娃娃 發表於 11-7-25 10:21
係喎. 妳照完有報告未呀? 有冇塞呀? 如果冇塞就IUI機會都幾大.

我個report 即日出...好快....
2邊輸卵管都無塞呀...
但係....我覺得周醫生好cool咁,
因為老公出trip, 所以佢乜都唔肯答.........
話要等老公番來先至講


別墅

積分: 904


73#
發表於 11-7-25 13:11 |只看該作者
本帖最後由 lovely_apple_00 於 11-7-25 13:13 編輯
ritachan222 發表於 11-7-25 00:15
我想問輸卵管係點照架?同埋你响邊到照?大概幾錢到?麻煩晒你呢^^

我剛由周醫度寫紙去照,超快,
星期一book,星期五照,隔十五分鍾出埋report
總費用約$2400---$1700(照),周醫生收約$700,包埋藥、事前消毒及諮詢費...


大宅

積分: 1400


74#
發表於 11-7-25 13:39 |只看該作者
mapp2009 發表於 11-7-25 12:24
ritachan222: 婦科診可refer你照輸卵管, 另外你有冇驗過hormones??day 3 and day 21抽血可驗不同hormones, ...
我乜都未做過架, 驗hormones可以睇到d咩架?? 同埋我試左4個cycle都唔中(已經對準晒排卵期dodo架啦), 其實我洗唔洗去check下呢??


男爵府

積分: 7674


75#
發表於 11-7-25 14:10 |只看該作者
ritachan222 發表於 11-7-25 13:39
我乜都未做過架, 驗hormones可以睇到d咩架?? 同埋我試左4個cycle都唔中(已經對準晒排卵期dodo架啦), 其實我 ...

你試下放鬆d
如果你用排卵紙 同 溫度check 到有排卵就唔一定驗血既
半年都唔中你可以搵婦科e生幫你, 順便睇埋先生有無問題
如果你心急就快d book 生殖科e生follow la


男爵府

積分: 6869


76#
發表於 11-7-25 15:55 |只看該作者
lovely_apple_00 發表於 11-7-25 13:09
我個report 即日出...好快....
2邊輸卵管都無塞呀...
但係....我覺得周醫生好cool咁,
佢係小小cool既.
唔鍾意人問佢咁多問題咁.

2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


77#
發表於 11-7-25 15:56 |只看該作者
STWHO 發表於 11-7-25 00:25
想請問照完果個cycle可唔可以dodo架?
好似唔得ga, 要等藥水過左先.
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


78#
發表於 11-7-25 15:57 |只看該作者
tt1001 發表於 11-7-25 10:42
我book dr so都係要2012年5月呀, 所以我已經book多左個, 不過時間都係一樣係5月.. ...
妳試下搵多幾個, 同期book啦, 唔駛等死一個嘛.
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


79#
發表於 11-7-25 15:57 |只看該作者
lovely_apple_00 發表於 11-7-25 13:11
我剛由周醫度寫紙去照,超快,
星期一book,星期五照,隔十五分鍾出埋report
總費用約$2400---$1 ...
佢做野係好快, 最緊要work.
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


80#
發表於 11-7-25 16:30 |只看該作者
ritachan222 發表於 11-7-25 13:39
我乜都未做過架, 驗hormones可以睇到d咩架?? 同埋我試左4個cycle都唔中(已經對準晒排卵期dodo架啦), 其實我 ...
抽血驗hormones係check妳排卵正唔正常.

2nd baby, Dec. 2014

首頁
23456...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo