家事百科

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 2977


61#
發表於 11-9-4 18:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15317


62#
發表於 11-9-4 23:12 |只看該作者
本帖最後由 cathngai 於 11-9-4 23:13 編輯

我之前裝修,租屋兩個月,佢部都係用ZANUSSI,d衫不單只lup lup地,仲有d臭臭地,後來我用漂白水清理膠圈周圍,再用漂白水打空机洗一次,跟著每次洗衣都把洗衣粉直接於洗衣机內胆,我系用潔霸五合一,洗完後立刻用布抺乾膠圈,不要立刻關門,讓面的熱氣散走。就沒有問題了。
現在裝修完,我都系買ZANUSSI(ZWS588),因佢机身薄,差不多用了五個月SO FAST OK。
我不把洗衣於在皂粉格,是因為我發覺D皂粉會留下殘餘,久而久之會有潺。


公爵府

積分: 25885

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 環保接龍勳章


63#
發表於 11-9-5 12:34 |只看該作者
係08年前我都係用金章揭蓋洗衣乾衣機,
都無咩問題..
而用惠而浦大眼雞,
d水都係用好少, 好似剛係浸濕d衫再多少少咁..
不過, 洗完都ok.
幾乾淨.
p.s. 我只用洗衣液既..


禁止訪問

積分: 2977


64#
發表於 11-9-5 22:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo