想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2377


61#
發表於 11-8-5 00:03 |只看該作者
DAY12太早喇會一日一日深架比D信心啦


大宅

積分: 4432


62#
發表於 11-8-5 09:58 |只看該作者

引用:Quote:Babybaby2011+發表於+11-8-3+23:03+

原帖由 macy2002 於 11-08-04 發表
昨晚瞓瞓下,感覺個胸谷得好勁,唔同平時咁款。起身后感覺好似m come前一兩日的感覺,而個心就好強烈感覺 ...
咁又唔好唔開心住,雖然我都明白每次面對失望時的感受係好難過,只有係呢到jm先明~~~咁你同dr tung傾吓你個case問題所在,然後再對証下藥~~~祝早孕!




大宅

積分: 1951


63#
發表於 11-8-6 18:20 |只看該作者
sapple 發表於 11-8-4 23:41
回覆 macy2002 的帖子

你應該明天知結果嗎?早的睡呀,記住上來報喜~

昨日去抽血,都係唔得吖~


大宅

積分: 1951


64#
發表於 11-8-6 18:25 |只看該作者
Hi, all jms, 多謝你哋不停咁給力支持!雖然今次都係唔得,但係唔會放棄,會繼續努力,十月份再重來!一起加油,也祝你哋早孕!


複式洋房

積分: 417


65#
發表於 11-8-6 20:24 |只看該作者
macy2002 發表於 11-8-6 18:25
Hi, all jms, 多謝你哋不停咁給力支持!雖然今次都係唔得,但係唔會放棄,會繼續努力,十月份再重來!一起 ...


放心,有我陪你呀,加油呀~我都係唔得多架啦,可能會等M來就做多次,
下次都係唔好咁早驗,要忍忍忍忍忍,因為安胎針係會影響驗孕結果架~


大宅

積分: 4432


66#
發表於 11-8-6 21:04 |只看該作者

引用:Hi,+all+jms,+多謝你哋不停咁給力支持!雖

原帖由 macy2002 於 11-08-06 發表
Hi, all jms, 多謝你哋不停咁給力支持!雖然今次都係唔得,但係唔會放棄,會繼續努力,十月份再重來!一起 ...
加油呀!我哋一齊努力呀!咁係十月前盡量放鬆自己,又或者同老公去吓旅行relax一下啦!dr Tung 有冇同你discuss過下次點?或有冇summarize 之前嘅問題所在?等你係呢幾個月可以點做好啲個preparation~~~

Anyway, keep it up! Add Oil




大宅

積分: 1951


67#
發表於 11-8-6 23:21 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-6 21:04
加油呀!我哋一齊努力呀!咁係十月前盡量放鬆自己,又或者同老公去吓旅行relax一下啦!dr Tung 有冇同你dis ...

都算係咁啦,沒咩壓力。真係想生要分秘必爭!我係年紀大同埋唔係好夠運啦!真係唔明點解我咁鬼笨。2007年開始想生,又唔識上網搵資料同埋了解,又沒有諗到應該睇多一兩個醫生,就咁聽信個無良醫生話,結果係佢度浪費咗兩年時間,同埋成十萬,最後仲要留返個夾夾在子宫里,又告佢唔入!投訴到醫管局又沒有人理。現在明白年紀大係沒解!繼續俾心機同努力保持住健康!
阿董都話我機能比同齡人好,卵泡不算少質量亦不差,係年紀大咗荷爾蒙激素退化的問題,佢仲叫我算啦,話我己有個囡,但我堅持話我想要多個,唔好問我點解!我相信我都係有機會!記得第一次見阿董,佢都話我仲有五年時間添!佢話佢試過得咗最大年紀嗰位jm47歲咁上下!因為我生活習慣都唔差,又運動量足夠,所以最后的辨法就係試吓吃DHEA, 希望可以有幫助。
但係昨天同今天搵咗好多間都搵唔到呢隻dhea!
我已book咗下星期去睇中醫同針炙!希望呢兩個月吃dhea同埋睇中醫加針炙,為下次做好準傋。
一齊加油!


大宅

積分: 1892


68#
發表於 11-8-7 00:22 |只看該作者

回覆:macy2002 的帖子

DHEA係咩嚟咖?




大宅

積分: 4432


69#
發表於 11-8-7 12:18 |只看該作者

引用:Quote:Babybaby2011+發表於+11-8-6+21:04+

原帖由 macy2002 於 11-08-06 發表
都算係咁啦,沒咩壓力。真係想生要分秘必爭!我係年紀大同埋唔係好夠運啦!真係唔明點解我咁鬼笨。2007年 ...
咁都好!起碼可以試吓呢隻藥,再加針灸同中藥調理一下!我覺得針灸真係唔錯,我係仁安做針灸嘅,以前我成日手凍腳凍,針咗後無咗呢個問題,血氣好咗,心跳多咗啲,因我以前心跳好少~~~祝你好運及早日成功懷孕




大宅

積分: 3230


70#
發表於 11-8-7 23:08 |只看該作者
DHEA 係"呃人錢" 有,但唔係間間shop有,我係 CWB買過


大宅

積分: 1951


71#
發表於 11-8-8 15:38 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-7 12:18
咁都好!起碼可以試吓呢隻藥,再加針灸同中藥調理一下!我覺得針灸真係唔錯,我係仁安做針灸嘅,以前我成日 ...

我呢星期開始會每周去針一次!一齊加油,LUCKY with you


大宅

積分: 1951


72#
發表於 11-8-8 15:39 |只看該作者
wendyll 發表於 11-8-7 23:08
DHEA 係"呃人錢" 有,但唔係間間shop有,我係 CWB買過

Thanks a lot~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo