自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10782

醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章


61#
發表於 11-8-23 15:48 |只看該作者
本帖最後由 xanax1mg 於 11-8-23 15:52 編輯

身同感受
我都有個咁既99, 未生時話幫我湊, 生左湊3日就話攪唔掂, 好彩有我媽幫手等到我請到工人,
好啦, 到我炒工人時, 佢又話佢會幫手湊, 結果呢1星期唔夠又擺工, 真係攪到我亂晒, 都係好彩我仲有媽咪幫手~
由於我媽朝早要返學, 咁BB放暑假我C6就又叫我99幫下手...點知一個屈尾十, 佢又閃左去印尼, 仲係去1X日TIM
咁最後咪朝早我湊(攪到我成個暑假都返得半日工!), 下午我媽放學接手LOR,

我99上星期又同我講,話要幫手湊就出聲WOR....
我即刻話, 多謝晒唔使客氣.........


子爵府

積分: 10672

環保接龍勳章


62#
發表於 11-8-23 15:49 |只看該作者
你有個好家姐,佢99都好好


男爵府

積分: 9962

BK Milk勳章


63#
發表於 11-8-23 15:52 |只看該作者

回覆:繼上次我9962埋門一腳唔湊我仔,今日我又中計.

你真幸福,有個咁好嘅家姐,你同樣要對佢好啲呀




珍珠宮

積分: 30065

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


64#
發表於 11-8-23 15:53 |只看該作者
kc_01k 發表於 11-8-23 14:14
如果有睇我上次個post, 都知我6299埋門一腳唔湊我仔, 我同c6要返工, 好彩我家姐&佢99幫我湊.

上星期, 本來 ...

有個家姐真好

現實版, 我係大家姐, 有起事上嚟, 只有我熱心幫佢哋, 我有事, 佢哋咋唔知, 唔會問.
外家有事, 死人塌樓去大酒店, 阿媽第一個會叫我去, 去飲飲食食唔會預你.

點評

Sallyb1a  大家姐/大哥都係家族代表, 唔好介意啦. 大家明白架.  發表於 11-8-23 17:18


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


65#
發表於 11-8-23 15:55 |只看該作者
你家姐份工咁好GE??


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


66#
發表於 11-8-23 15:56 |只看該作者
tracy.ho 發表於 11-8-23 14:23
好家姐
我個仔出世(4個月多d)咁耐到系我(全職媽媽)自己湊~~
我99只系一個星期來 ...

快d拎番張出世紙, 同你99講你要用黎報幼稚園

點評

Sallyb1a  好辦法, 不論報咩學校都話要用.  發表於 11-8-23 17:18


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


67#
發表於 11-8-23 16:00 |只看該作者
真係好有個好家姐同佢個好99.....
你都快 d 打算快 d 請返工人啦..長遠都唔係辦法啊...


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


68#
發表於 11-8-23 16:02 |只看該作者
xanax1mg 發表於 11-8-23 15:48
身同感受
我都有個咁既99, 未生時話幫我湊, 生左湊3日就話攪唔掂, 好彩有我媽幫手等到我請到工人,
...

我99上星期又同我講,話要幫手湊就出聲WOR....


sorry, 呢句我笑咗, 通常我係用黎整古人玩緊時講, 擺明唔幫手時, 會咁同人講 !


好彩我99無同我講呢句, 否則我會以為佢玩緊我.


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


69#
發表於 11-8-23 16:03 |只看該作者
isabel115 發表於 11-8-23 15:53
有個家姐真好

現實版, 我係大家姐, 有起事上嚟, 只有我熱心幫佢哋, 我有事, 佢哋咋唔知, 唔會問.

吓 ?? 可能唔係嘅, 唔好咁諗.


伯爵府

積分: 18582

好媽媽勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


70#
發表於 11-8-23 16:03 |只看該作者
你家姐需唔需要/想唔想要多個妹呀我就好想要個好似你家姐咁嘅家姐
別人笑我太瘋癲,我笑你們更低b~~


男爵府

積分: 9025

環保接龍勳章 大廚勳章


71#
發表於 11-8-23 16:06 |只看該作者

回覆:繼上次我9962埋門一腳唔湊我仔,今日我又中計.

幸好你有個好家姐同佢99,你以後都唔好信你99啦,否則又好麻煩!




大宅

積分: 4581


72#
發表於 11-8-23 16:07 |只看該作者
你好幸福, 有個好家姐同乖仔仔.
你家姐都好幸福, 有個好奶奶~


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


73#
發表於 11-8-23 16:07 |只看該作者
sitab 發表於 11-8-23 16:03
你家姐需唔需要/想唔想要多個妹呀我就好想要個好似你家姐咁嘅家姐 ...

我返去同佢講先.


公爵府

積分: 27536

環保接龍勳章


74#
發表於 11-8-23 16:08 |只看該作者
真係好好彩呀!真係要好好多謝你家姐呀!!咁平時邊個同你湊仔仔呀?


侯爵府

積分: 23844

馬年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 笑得好勳章 美好大世界2017勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


75#
發表於 11-8-23 16:13 |只看該作者
回覆 cloudwingwing 的帖子

我自己都有一張咯~~
唔知道點開口講好..

點評

Sallyb1a  你咪話要同一時間報2間, 2間都要求正本出世紙囉. hehe  發表於 11-8-23 17:19


大宅

積分: 1740


76#
發表於 11-8-23 16:15 |只看該作者
感同身受。建議樓主借呢個機會,同2位老人家講,佢地咁忙,唔好辛苦佢地,唔駛佢地睇b,佢地又可以去旅行.....另一邊,樓主找過其他人睇仔。總好過比佢地玩殘,都無理過你一家3口的情況和感受。忽然間玩野,就算家姐同佢奶奶幫到你一次,都未必次次都得,始終都會煩到佢地。


珍珠宮

積分: 30065

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


77#
發表於 11-8-23 16:20 |只看該作者
kc_01k 發表於 11-8-23 16:03
吓 ?? 可能唔係嘅, 唔好咁諗.
初時細個唔明, 仲以為自己係阿媽執番尼 !mouth:


伯爵府

積分: 18582

好媽媽勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


78#
發表於 11-8-23 16:28 |只看該作者
kc_01k 發表於 11-8-23 16:07
我返去同佢講先.
等你好消息~
別人笑我太瘋癲,我笑你們更低b~~


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


79#
發表於 11-8-23 16:55 |只看該作者
usausagi 發表於 11-8-23 16:08
真係好好彩呀!真係要好好多謝你家姐呀!!咁平時邊個同你湊仔仔呀?

我媽, 不過佢暑假去咗加拿大, so無人睇.

平時我9962都無黎睇吓粒孫, 我搬咗幾年, 上黎一次, 都係要黎攞嘢, 唔係上黎睇粒孫.

唉, 不過算啦, 其實我唔係同佢地住, so佢地點我都唔算太介意, 因為佢地唔喺我生活圈子當中. 有時係都會嬲, 不過我好快又無嘢, 之後又會諗, 算啦算啦, 費事老公難做, 因為我諗我都算同佢地係小接觸架喇.


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


80#
發表於 11-8-23 16:58 |只看該作者
仲有, 我仔兩歲時, 我地一家返咗美國1年, 佢地真係一個電話都無打過黎, 當然唔會影響倒我, 不過我c6就真係好掛住佢地, 成日買定電話卡打比佢地, 有時我c6打, 佢地都唔會叫我或想聽吓個孫把聲, 好似係c6一相情願咁, 所以我係同情c6, 佢比我慘.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo