想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1489


61#
發表於 11-9-18 12:31 |只看該作者
回覆 chuchumamapapa 的帖子

其實我地無問題,係原因不明...不過今次樣樣野都好好,希望機會大d囉...


子爵府

積分: 12788


62#
發表於 11-9-18 12:37 |只看該作者

引用:回覆+chuchumamapapa+的帖子 其實我地無問

原帖由 mandylhf 於 11-09-18 發表
回覆 chuchumamapapa 的帖子

其實我地無問題,係原因不明...不過今次樣樣野都好好,希望機會大d囉... ...
唉!我都係




大宅

積分: 1489


63#
發表於 11-9-18 15:10 |只看該作者
本帖最後由 mandylhf 於 11-9-18 15:26 編輯
kit2011312 發表於 [url=tel:11-9-18 12]11-9-18 12[/url]:37
唉!我都係

大家一齊加油,只要努力一定有收鑊...只是考驗,我們一定成功~


複式洋房

積分: 405


64#
發表於 11-9-19 16:00 |只看該作者
本帖最後由 chuchumamapapa 於 11-9-19 16:16 編輯

各位jm,:

我正式同大家宣佈我第二次iui失敗咗啦尋日m小姐嚟咗探我啦

經過了30個cycle的折磨我同我c6都覺得係時侯來一個終結了, 實不相暪我其實已經42歲了, 而c6 44歲, 大家都唔想每個月再要失哂控咁打果d針呀, 量體溫等等做埋d違反自然嘅嘢, 心身都辛苦諗番轉頭都唔知為咩而要活受罪!!!

我地決定唔生啦將本來儲嚟養個BB嘅錢用來好好享受人生, 去吓旅行嘆吓食吓, 同埋換間大d嘅屋買d靚衫upgrade 吓自己嘅standard of living. 我地覺得呢個生活方式原來先係我地兩個想要嘅嘢^0^

我宣佈正式鳴金收兵啦, 各位努力緊嘅jm祝妳地早日bingo呀, 再見

P.S. 我下個月11號去倫敦同埋巴黎旅行shopping啦, 真係諗起都開心呀


子爵府

積分: 12788


65#
發表於 11-9-19 17:03 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+chuchumamapapa+於+11-9-

原帖由 chuchumamapapa 於 11-09-19 發表
本帖最後由 chuchumamapapa 於 11-9-19 16:16 編輯

各位jm,:
我都唔後生你幾多,我今曰都有好強烈來m感覺,攪到我藥都唔想塞,今次唔得我會做一次ivf,如果都唔得,我都會放棄,你有無想過做

不過點都好,最緊要你地覺得開心




別墅

積分: 741


66#
發表於 11-9-19 17:13 |只看該作者
chuchumamapapa

明白你的心情, 最重要你同C6有共識.

如果可以選擇, 我都唔想生. 不過我C6有這個使命, 我們一定要try our best!

好好享受你的旅程!


男爵府

積分: 7504


67#
發表於 11-9-19 17:51 |只看該作者
回覆 chuchumamapapa 的帖子

妳都已經好叻架啦! 我都高高齡, 8 個cycle 都唔得, 但自問仲未有勇敢去行 iui/ ivf......
我現在都係處於半放棄狀態, 但由於無試過 iui/ ivf...又好似未盡力....好怕將來後悔!

anyway, 祝妳同c6 好好享受人生!


男爵府

積分: 7674


68#
發表於 11-9-19 18:25 |只看該作者

引用:回覆+chuchumamapapa+的帖子 妳都已經好叻

原帖由 fingerose 於 11-09-19 發表
回覆 chuchumamapapa 的帖子

妳都已經好叻架啦! 我都高高齡, 8 個cycle 都唔得, 但自問仲未有勇敢去行 i ...
生 bb要好大決心 加油




複式洋房

積分: 405


69#
發表於 11-9-19 23:02 |只看該作者
本帖最後由 chuchumamapapa 於 11-9-19 23:09 編輯
kit2011312 發表於 11-9-19 17:03
我都唔後生你幾多,我今曰都有好強烈來m感覺,攪到我藥都唔想塞,今次唔得我會做一次ivf,如果都唔得,我都 ...

ivf 唔試啦因我真係十萬個唔願意再打果D排卵, 破卵賀爾蒙針呀因為打完我個胸好痛呀!!! 夜晚痛醒呀...其實我三年前左胸割咗2粒良性腫瘤當時醫生叫我二年內唔好生BB住因怕賀爾蒙有變化會影響我個胸番發, 話我d乳線組織好sensitive...但我覺得自己都好勇呢三個月內仲做咗2次iui, 真係搵命搏呀!!! 於是二星期前痛到頂唔順去咗照mammogram & ultrasound breast 好彩係冇事, 但醫生都suggested 我冇必要都唔好再打果D針因打得多會剌激我個胸D唔好嘅細胞增長!!! 我c6都話無謂因小失大番發仲慘!!! 所以我絕對肯定我地今次嘅決定係正確嘅


子爵府

積分: 12788


70#
發表於 11-9-20 19:35 |只看該作者
chuchumamapapa 發表於 11-9-19 23:02
ivf 唔試啦因我真係十萬個唔願意再打果D排卵, 破卵賀爾蒙針呀因為打完我個胸好痛呀!!! 夜晚痛醒呀...其實 ...

O下係呀!我都有粒好細係個胸度咁我都唔係咁O岩做囉


子爵府

積分: 12788


71#
發表於 11-9-20 19:54 |只看該作者
chuchumamapapa 發表於 11-9-19 23:02
ivf 唔試啦因我真係十萬個唔願意再打果D排卵, 破卵賀爾蒙針呀因為打完我個胸好痛呀!!! 夜晚痛醒呀...其實 ...

既然係咁你就盡情去環遊世界生BB呢D就隨緣啦


複式洋房

積分: 405


72#
發表於 11-9-21 11:05 |只看該作者
kit2011312 發表於 11-9-20 19:54
既然係咁你就盡情去環遊世界生BB呢D就隨緣啦
thank you u, 我已經放底咗生bb呢樣野啦, 之後就做番d自己想做嘅嘢, 我睇化哂啦!

大家都隨緣啦





子爵府

積分: 12788


73#
發表於 11-9-23 17:28 |只看該作者

引用:Quote:kit2011312+發表於+11-9-20+19:54+既

原帖由 chuchumamapapa 於 11-09-21 發表
thank you u, 我已經放底咗生bb呢樣野啦, 之後就做番d自己想做嘅嘢, 我睇化哂啦!

大家都隨緣啦:gdb ...
我今曰check咗,無我都唔做住喇今曰去咗睇中醫,西既唔得而家try中




大宅

積分: 1489


74#
發表於 11-9-25 09:05 |只看該作者
我其實28/9先可以check...不過我今朝用排卵棒check下,有深線,我每晚都有塞安胎藥,會唔會有影響,本來我想post張相比你地睇,不過唔識post


子爵府

積分: 12788


75#
發表於 11-9-25 09:21 |只看該作者

引用:我其實28/9先可以check...不過我今朝用排

原帖由 mandylhf 於 11-09-25 發表
我其實28/9先可以check...不過我今朝用排卵棒check下,有深線,我每晚都有塞安胎藥,會唔會有影響,本來我 ...
可能係喎如果無打針,凈塞藥就無影響,你搵支綠d check吓




大宅

積分: 1489


76#
發表於 11-9-25 09:45 |只看該作者
但未到28/9check會唔會check唔到架


男爵府

積分: 8779


77#
發表於 11-9-25 10:05 |只看該作者
回覆 mandylhf 的帖子

你接唔接受到個結果???(即係如果check到有,會唔會成日型住係唔係真,如果check到冇線,會唔會有d咩)因為情緒好影響bb嫁,我覺得,你都係等28號check啦.
不過,呢幾日你飲食都要小心d,小心飲食,小心唔好病.
good luck. 對你有好大信心


大宅

積分: 1489


78#
發表於 11-9-25 10:39 |只看該作者
Denise,多謝你呀~


子爵府

積分: 12788


79#
發表於 11-9-25 10:49 |只看該作者

引用:但未到28/9check會唔會check唔到架

原帖由 mandylhf 於 11-09-25 發表
但未到28/9check會唔會check唔到架
你忍到就28先check總知而家樣樣小心




男爵府

積分: 8779


80#
發表於 11-9-25 10:51 |只看該作者
大家加油呀,要同bb講,叫佢乖乖痴住呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo