想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 788


61#
發表於 11-8-30 21:39 |只看該作者
係董醫生, 第一次做IVF, 新鮮胎唔得, 雪胎就得. 之前都做過幾次IUI唔成功.


大宅

積分: 1309


62#
發表於 11-8-30 22:06 |只看該作者

回覆:kikimimi 的帖子

祝你生個肥肥白白既bb!



我的小寶寶! 祝願你們身體健康!歲歲平安!


別墅

積分: 545


63#
發表於 11-9-2 16:19 |只看該作者
我下星期開始噴鼻啦, 大家可唔可以分享下你地點同公司請假睇醫生?
隨緣


複式洋房

積分: 437


64#
發表於 11-9-2 16:45 |只看該作者
回覆 bbqk 的帖子

我有同我senior 講,因為請假同遲返都容易d..



複式洋房

積分: 437


65#
發表於 11-9-2 16:56 |只看該作者
回覆 momo100 的帖子

瑪麗公家同私家有沒有分別的呢? 我係睇公家的,打了5日針啦...都唔知道果兩個醫生姓咩? 明天真係要睇清楚d先...


複式洋房

積分: 437


66#
發表於 11-9-2 16:58 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

我試過4次IUI都不成功,最後都要走上IVF之路啦...


別墅

積分: 545


67#
發表於 11-9-2 17:15 |只看該作者
回覆 tratrababy 的帖子

我唔想同我老細講, 佢好八, 而且好白鴿眼, 最怕係佢知道我想生, 就layoff我咪c....
我公司d人好變態, 唔like人請病假, 個個仲九點正坐定定....
我返工好遠, 冇地鐵到, 年假又少, 睇醫生係令我最頭痕既事...
隨緣


複式洋房

積分: 437


68#
發表於 11-9-2 17:32 |只看該作者

回覆:bbqk 的帖子

我都好明白,本來我都不想講架,但我怕朝朝都遲返,邊有咁多藉口。好彩暫時每日都準時返到公司。如果到時真係要請假,你話屋企有事要處理頂住先啦




大宅

積分: 3461


69#
發表於 11-9-2 18:32 |只看該作者

引用:我下星期開始噴鼻啦,+大家可唔可以分享下你

原帖由 bbqk 於 11-09-02 發表
我下星期開始噴鼻啦, 大家可唔可以分享下你地點同公司請假睇醫生?
我同公司講要做婦科小手術




大宅

積分: 1309


70#
發表於 11-9-2 19:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbqk+於+11-09-02+發表我下星

原帖由 lolonorna 於 11-09-02 發表
我同公司講要做婦科小手術
我都係禁同老板講



我的小寶寶! 祝願你們身體健康!歲歲平安!


複式洋房

積分: 437


71#
發表於 11-9-5 11:16 |只看該作者
回覆 ferrymama 的帖子

你們幾時抽蛋蛋? 我估我就快啦...有點緊張!
但我想問下呢,呢段時間你們有沒有飲中藥?
我唔知可不可以太補,會否有影響既呢?


大宅

積分: 1309


72#
發表於 11-9-5 11:23 |只看該作者

引用:回覆+ferrymama+的帖子 你們幾時抽蛋蛋?+

原帖由 tratrababy 於 11-09-05 發表
回覆 ferrymama 的帖子

你們幾時抽蛋蛋? 我估我就快啦...有點緊張!
我而家等緊見醫生!應該星期三取蛋!



我的小寶寶! 祝願你們身體健康!歲歲平安!


大宅

積分: 3461


73#
發表於 11-9-5 11:31 |只看該作者

引用:回覆+ferrymama+的帖子 你們幾時抽蛋蛋?+

原帖由 tratrababy 於 11-09-05 發表
回覆 ferrymama 的帖子

你們幾時抽蛋蛋? 我估我就快啦...有點緊張!
我啱啱見完醫生,星期四抽蛋蛋,星期六放胎,希望一切順順利利




大宅

積分: 3461


74#
發表於 11-9-5 11:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tratrababy+於+11-09-05+發表

原帖由 ferrymama 於 11-09-05 發表
我而家等緊見醫生!應該星期三取蛋!
我地d時間好接近,希望大家齊齊bingo




大宅

積分: 1309


75#
發表於 11-9-5 11:33 |只看該作者

回覆:ivf 療程開始la~~~好有壓力

不過我可能會遲一個月先放雪胎!重未決定!



我的小寶寶! 祝願你們身體健康!歲歲平安!


複式洋房

積分: 437


76#
發表於 11-9-5 11:39 |只看該作者

回覆:ferrymama 的帖子

我明天返去照,如果size ok,係幾時抽架?




複式洋房

積分: 437


77#
發表於 11-9-5 11:41 |只看該作者

回覆:lolonorna 的帖子

隔一日就放未好快?咁幾時取丁丁?




複式洋房

積分: 437


78#
發表於 11-9-5 11:43 |只看該作者

回覆:ferrymama 的帖子

點解,係唔係有特別原因?




大宅

積分: 1309


79#
發表於 11-9-5 11:43 |只看該作者

引用:我明天返去照,如果size+ok,係幾時抽架? +

原帖由 tratrababy 於 11-09-05 發表
我明天返去照,如果size ok,係幾時抽架?
如果明天覆診,起碼星期四la! 破卵針要48小時前打!
祝順利!



我的小寶寶! 祝願你們身體健康!歲歲平安!


複式洋房

積分: 437


80#
發表於 11-9-5 11:50 |只看該作者

回覆:ferrymama 的帖子

Thanks!希望大家一齊bingo




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo