想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 2260


61#
發表於 11-9-9 01:00 |只看該作者

回覆:yeikaki 的帖子

威爾斯咪有分政府同埋私家症!咁瑪麗有無分政府&私家症呀?




男爵府

積分: 7598


62#
發表於 11-9-9 01:46 |只看該作者

引用:威爾斯咪有分政府同埋私家症!咁瑪麗有無分

原帖由 mrd 於 11-09-09 發表
威爾斯咪有分政府同埋私家症!咁瑪麗有無分政府&私家症呀?
有架




男爵府

積分: 6125


63#
發表於 11-9-9 10:17 |只看該作者
有分架!!
我係6月去瑪麗排...本來諗住排公家...點知要排到2013年5月至有得見醫生..
太耐啦...我唔想等咁耐...
所以走左去排私家....今年10月就可以見醫生...
即係等4個月就有得見!!


男爵府

積分: 7598


64#
發表於 11-9-9 14:46 |只看該作者

引用:有分架!!我係6月去瑪麗排...本來諗住排公家

原帖由 manman34 於 11-09-09 發表
有分架!!
我係6月去瑪麗排...本來諗住排公家...點知要排到2013年5月至有得見醫生..
太耐啦...我唔想等咁耐. ...
你見邊個E 生呀?





男爵府

積分: 6125


65#
發表於 11-9-10 12:47 |只看該作者
我見Dr.Ng呀....


大宅

積分: 4835

好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


66#
發表於 11-9-10 17:45 |只看該作者
我在瑪麗公家做左三次IVF, 已經唔可以再做, 咁我就BOOK左何教授, 要等到出年二月中, 咁有無JM知道, 見完醫生係咪可以安排到下個月開始療程呢? 我排期時問過價錢, 要預7萬蚊喎....

另外我又打去問下董醫生最快可以幾時做到IVF, 姑娘幫我問左11月可以見醫生, 跟住就開始療程, 但就貴好多, 要大約10萬呀! 唉......我搵董醫生做會快D, 但係貴D.....唯有用錢買時間啦
我要努力


複式洋房

積分: 164


67#
發表於 11-9-10 18:56 |只看該作者

回覆:lai88 的帖子

見完醫生都仲要排私家隊架
好似要排到10月尾11月
不過好似我咁,超高齡就可以要求醫生
快D進行療程




大宅

積分: 4835

好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


68#
發表於 11-9-10 19:26 |只看該作者
lungb 發表於 11-9-10 18:56
見完醫生都仲要排私家隊架
好似要排到10月尾11月
不過好似我咁,超高齡就可以要求醫生

其實我響瑪麗公家做過, 都有晒我資料, 見完仲要再等幾個月? 咁我真係要搵董醫生做一次先....等得太耐喇!
我要努力


男爵府

積分: 7598


69#
發表於 11-9-10 22:51 |只看該作者
lungb 發表於 11-9-10 18:56
見完醫生都仲要排私家隊架
好似要排到10月尾11月
不過好似我咁,超高齡就可以要求醫生


Hi lungb,

Do you mind telling me how old you are?? Also, when will you see Dr Ng and when can you start the IVF treatment?

I am 37 and also worry that I need to wait for several more months, which is too much for me.

Thanks.


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


70#
發表於 11-9-19 23:42 |只看該作者
lungb 發表於 11-9-10 18:56
見完醫生都仲要排私家隊架
好似要排到10月尾11月
不過好似我咁,超高齡就可以要求醫生

想問你地去睇政府C+症/公家症其實有咩分別GE?係自己決定排邊條隊定點GE?

祝早孕!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo