想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


61#
發表於 11-9-16 12:09 |只看該作者
回覆 樂遙BB 的帖子

我個朋友岩岩去完,見倒d相真係發晒夢咁呀~!
我岩sun & beaches同scuba diving同seafood~
但有左的話呢幾樣野都唔做/食得~
c喇,愈講愈想食呀...流晒口水~>v<
你c6咁好同你一齊捱呀哈哈,我果個~?
唔畀佢食,見倒佢個扮可憐樣,我就失守,煮畀佢食~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


62#
發表於 11-9-16 12:18 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-16 12:09
回覆 樂遙BB 的帖子

我個朋友岩岩去完,見倒d相真係發晒夢咁呀~!
講起食我絕不會心軟喇..
我唔食得我都唔比佢食
不過間唔中都有例外既..


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


63#
發表於 11-9-16 12:29 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-16 12:18
講起食我絕不會心軟喇..
我唔食得我都唔比佢食
不過間唔中都有例外既..

例如呢~?
我都好鍾意食野,發夢都掛住食~
上星期食buffet食左大量生蠔同三文魚,唔知有冇影響呢...~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


64#
發表於 11-9-16 12:42 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-16 12:29
例如呢~?
我都好鍾意食野,發夢都掛住食~
上星期食buffet食左大量生蠔同三文魚,唔知有冇影響呢.. ...
我今個月去食buffet都偷偷地食三文魚..
我隻c6可能唔想戒口..
成日叫我食少少唔怕啦..
可能我偷食..佢又想偷食..
最後都偷食左幾舊..
凍飲我都有戒既..
不過唔係真係戒晒..
大熱天時真係好難頂架..



男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


65#
發表於 11-9-16 12:53 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-16 12:42
我今個月去食buffet都偷偷地食三文魚..
我隻c6可能唔想戒口..
成日叫我食少少唔怕啦..

哈哈,妳隻佬都幾衰衰喎~
好彩我唔鍾意飲凍野,上年氣管炎後條氣更加麻麻~
我日日飲檸檬水,因為成日頭痛~
唔知飲得多酸會唔會生仔呢,我想生女多d~


禁止訪問

積分: 5376


66#
發表於 11-9-16 13:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4204


67#
發表於 11-9-16 13:22 |只看該作者

引用:我係822day+1,等待的日子何其慢長。但我已

原帖由 winwin417 於 11-09-15 發表
我係822day 1,等待的日子何其慢長。但我已有m前徵狀了,睇黎m小姐又來了。



...
我都係22/8 Day 1




禁止訪問

積分: 5376


68#
發表於 11-9-16 13:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


69#
發表於 11-9-16 13:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


70#
發表於 11-9-16 13:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


71#
發表於 11-9-16 13:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


72#
發表於 11-9-16 14:13 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-16 13:33
回覆 edith_ricky 的帖子

我本身都係唔鍾意飲凍野, 我多數都係飲hot lemon water 啊.....

哈哈,因為上網睇話食得多酸會生仔呀~
同埋睇果個清宮圖,呢幾個月如果成功都會係仔~
我想要女呀,可以成日同佢扮靚靚~!


禁止訪問

積分: 5376


73#
發表於 11-9-16 14:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4108

畀面勳章


74#
發表於 11-9-16 14:31 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-16 12:53
哈哈,妳隻佬都幾衰衰喎~
好彩我唔鍾意飲凍野,上年氣管炎後條氣更加麻麻~
我日日飲檸檬水,因為 ...
係呀..食得酸野多會生女機會率大d架..
所以我個ec叫我唔好食酸辣野..


大宅

積分: 4108

畀面勳章


75#
發表於 11-9-16 14:43 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-16 14:13
哈哈,因為上網睇話食得多酸會生仔呀~
同埋睇果個清宮圖,呢幾個月如果成功都會係仔~
我想要女呀,可以成 ...
好似唔係喎..我自己都知d唔知d..
會唔會係食左酸野會令陰道都會變酸性重..
陰道酸性高d丁丁好易死..


大宅

積分: 4108

畀面勳章


76#
發表於 11-9-16 14:45 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-16 14:16
回覆 edith_ricky 的帖子

什麼清宮圖??? 噢...我想要女啊....我都鍾意同女扮靚靚~~ ...
清宮圖係有年齡有月份..
對應返自己幾多歲同埋幾個月有左..果格會寫係男定女..
你係yahoo度打清宮圖就會彈晒出黎..


大宅

積分: 4108

畀面勳章


77#
發表於 11-9-16 14:46 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-16 14:13
哈哈,因為上網睇話食得多酸會生仔呀~
同埋睇果個清宮圖,呢幾個月如果成功都會係仔~
我想要女呀,可以成 ...
但我對返清宮圖我對返第1胎果陣都好似係唔岩架..


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


78#
發表於 11-9-16 14:50 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子


呢張呀,但不能盡信~
不過我本身四姐妹,媽咪都話岩~


禁止訪問

積分: 5376


79#
發表於 11-9-16 14:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


80#
發表於 11-9-16 14:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo