想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6108


61#
發表於 11-9-21 16:16 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

哈哈,好攪笑!!! 我個c6 懶得理我


男爵府

積分: 9179

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 11-9-21 16:22 |只看該作者


禁止訪問

積分: 5376


63#
發表於 11-9-21 17:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1261


64#
發表於 11-9-21 17:04 |只看該作者

回覆:scytsin 的帖子

Scytsin, 恭喜哂你呀!我想問墊高patpat洗唔洗墊高埋對腳架?





禁止訪問

積分: 5376


65#
發表於 11-9-21 17:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


66#
發表於 11-9-21 17:21 |只看該作者
scytsin 發表於 11-9-21 16:12
我c6重緊張過我!系佢long高我pat pat的!
妳long高pat pat果時有無漏返的丁丁出黎架? 係咪有漏都唔好理佢呀?


大宅

積分: 3534


67#
發表於 11-9-21 17:41 |只看該作者

回覆:系米bingo啊?好緊張啊!(confirmed bingo)

樓主,無過黎睇一排一見就"立"到你bingo,恭喜晒,過版仲有好多野要注意,加油吖




大宅

積分: 4874


68#
發表於 11-9-21 18:58 |只看該作者

引用:Scytsin,+恭喜哂你呀!我想問墊高patpat洗

原帖由 wongb 於 11-09-21 發表
Scytsin, 恭喜哂你呀!我想問墊高patpat洗唔洗墊高埋對腳架?
無wor!我用個cusion long高pat pat only!




大宅

積分: 4874


69#
發表於 11-9-21 19:00 |只看該作者

回覆:loulouchan 的帖子

我會用紙巾塞住,之後著返條 un un 就睡到第二朝!流出黎的可能比紙巾吸左!



點評

ttmy  同我一樣!!
我等緊月尾派彩  發表於 11-9-21 20:28


大宅

積分: 3397


70#
發表於 11-9-21 19:23 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

我而家有返工,都OK㗎!唔辛苦!我預產期係十二月中!你唔好咁早返工呀!可以DECLARE咗先,要預約公司嗰個醫生,攞出面醫生證明去DECLARE,然後去HELP DESK度報到,第二日就要返去等派DEPARTMENT,但同常啲人DECLARE完就PORT SICK!!



大宅

積分: 3276

畀面勳章


71#
發表於 11-9-21 19:37 |只看該作者


大宅

積分: 3276

畀面勳章


72#
發表於 11-9-21 19:49 |只看該作者
scytsin 發表於 11-9-21 15:39
等我分享下先

我已經try左4個cycle了, 之前學人用紅d綠d check, 仲量埋體溫, 個個月都check到紅d有深粗但...

首先恭喜你呀!!

但係就算唔check都估到自己排時,那幾日都會緊張呀...你可唔可以教我點放鬆?
你做既我都有做,仲keep住睇醫師,c6仲食埋鹿尾巴,但都feel到m就黎...非常失落! :(


大宅

積分: 4874


73#
發表於 11-9-21 20:21 |只看該作者

回覆:lengkwan 的帖子

謝謝你阿!不過我聽過有人話吾好甘早declare,port 一段時間sick先declare,點解?
同埋我今日看果個醫師好手緊!比得4日我jar!




大宅

積分: 3397


74#
發表於 11-9-21 20:28 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

其實係一樣!DECLARE咗唔一定要即刻返工,因為都係第二日先報到,睇下你攞到幾耐啦!公司規定要13WEEK前DECLARE!

仲有,DECLARE嗰日要揀前四後六定其他,我地同常揀前二後八!



大宅

積分: 3397


75#
發表於 11-9-21 20:29 |只看該作者
我估婦科醫生會可以寫多啲SL嘅!


大宅

積分: 4874


76#
發表於 11-9-21 20:38 |只看該作者

回覆:atny 的帖子

其實我個心日日都諗住架!不過唔check就自自然然無甘緊張!之前我日日都check住,發覺day19都重未排卵,體溫又低,個人好吾開心!越吾開心就越影響排卵!

我只系懷疑自己day17排,因為果幾日多分泌,所以我day16/17/19都有dodo!甘我只系day19早上量左一次體溫,發現升左,即系已經排卵了!我就無再理!系最近3/4日先開始緊張!




大宅

積分: 4874


77#
發表於 11-9-21 20:39 |只看該作者

回覆:lengkwan 的帖子

原來如此!甘我星期五返去declare先!謝謝你!




大宅

積分: 4062


78#
發表於 11-9-21 20:41 |只看該作者


大宅

積分: 3397


79#
發表於 11-9-21 20:42 |只看該作者
生完之後可以攞多8WEEKS嘅UNPAID ML駁住個8WEEKSML!所以可以餵四個月人奶!


大宅

積分: 3397


80#
發表於 11-9-21 20:48 |只看該作者
你身體OK先好搭車返去DECLARE,如果有醫生寫SL比你咪PORT耐啲囉!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo