想生BB

跳至

首頁
23456...10

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


61#
發表於 11-10-2 16:50 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 16:49
咁我係咪要睇急症?

之前都叫妳入急症喇.......
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


侯爵府

積分: 24474


62#
發表於 11-10-2 16:51 |只看該作者
好似要接近 5 weeks (排卵後3weeks)先照到胎


大宅

積分: 3159


63#
發表於 11-10-2 16:52 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

妳要用驗孕棒check到, 急症先收妳架, 紅d綠d 急症吾當係架!


大宅

積分: 4617


64#
發表於 11-10-2 16:54 |只看該作者
cherry@kwok 發表於 11-10-2 16:52
回覆 bb_pig_bb 的帖子

妳要用驗孕棒check到, 急症先收妳架, 紅d綠d 急症吾當係架! ...

咁又係wor~~~
不過如果我去急症的話我會話個肚勁痛等佢check,因佢實問妳幾時last m ma!!!

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 3159


65#
發表於 11-10-2 17:02 |只看該作者
本帖最後由 cherry@kwok 於 11-10-2 17:04 編輯

回覆 ChanyeungC9 的帖子

急症會即刻叫你用尿尿驗下有沒有bb, 如果無..佢會叫你走!

如果只係話肚痛..佢地會要妳等4-6小時先有得睇, 記住因為星期六係紅假, 很多診所沒有開, 會有很多人走鬼左去急症室, 最快的方便係用左cb digital check到有..即刻去急症lor!




大宅

積分: 4617


66#
發表於 11-10-2 17:04 |只看該作者
cherry@kwok 發表於 11-10-2 17:02
回覆 ChanyeungC9 的帖子

急症會即刻叫你用尿尿驗下有沒有bb, 如果無..佢會叫你走!

唔係嫁....我多數講到好嚴重,因佢始終流啡色分泌,重要咁多日!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


67#
發表於 11-10-2 17:07 |只看該作者
cherry@kwok 發表於 11-10-2 17:02
回覆 ChanyeungC9 的帖子

急症會即刻叫你用尿尿驗下有沒有bb, 如果無..佢會叫你走!

check清楚有個安心好過左諗右諗,我哋又唔係E生,我哋只不過將之前經驗同佢講呢,,,好過佢估估吓嘛,擔心她呢
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 2142


68#
發表於 11-10-2 17:13 |只看該作者
恭喜晒呀!
你瞓床先, 睇下今日會唔會再流啡, 一有真係快啲去睇急症啦.
好好休息~~


男爵府

積分: 6108


69#
發表於 11-10-2 17:15 |只看該作者

回覆:急急急!可否幫我睇下 好緊張r

我驗左cb la,,,有條好淺既線
我要唔要買cb digital check 多次呢




男爵府

積分: 6108


70#
發表於 11-10-2 17:16 |只看該作者

回覆:cherry@kwok 的帖子

我得淺線 咁當唔當有ga!???




男爵府

積分: 6108


71#
發表於 11-10-2 17:16 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

咁我宜家點算好




侯爵府

積分: 24474


72#
發表於 11-10-2 17:17 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 17:15
我驗左cb la,,,有條好淺既線
我要唔要買cb digital check 多次呢

得個安心, 現在去買


男爵府

積分: 6108


73#
發表於 11-10-2 17:17 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

今日無流 我個肚開始痛




男爵府

積分: 6108


74#
發表於 11-10-2 17:18 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

我宜家都係訓床呀 唔敢郁太多




大宅

積分: 3050


75#
發表於 11-10-2 17:19 |只看該作者
其實似係架喇~如果唔中真係白雪雪架~
不如你首先放鬆啲先啦,你真係太緊張喇,
咁樣都會好影響bb架~
你首先食咗嘢先,食飽再瞓床,
如果持續流啡就去睇醫生啦!


男爵府

積分: 6108


76#
發表於 11-10-2 17:23 |只看該作者

回覆:CarmenSin 的帖子

我宜家放鬆左d la, 好采暫時無流啡
頭先起身食左個米粉 應該可以頂到晚飯




男爵府

積分: 6108


77#
發表於 11-10-2 17:24 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

我一陣落去買 聽朝再驗
諗緊聽日應唔應該番工...




大宅

積分: 2630


78#
發表於 11-10-2 17:26 |只看該作者
凡事小心,動作唔好咁大!加油!


男爵府

積分: 6108


79#
發表於 11-10-2 17:28 |只看該作者

回覆:feiyuen 的帖子

知道了 謝謝 我宜家訓床呀




侯爵府

積分: 24474


80#
發表於 11-10-2 17:31 |只看該作者
good luck, 如果明早 check 到, 上來話俾我地知....同埋book定婦產科, 因有d婦科可能幾日先有得睇, 再流啡, 擓埋支棒棒去急症室話check到有了, 可優先

首頁
23456...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo