想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


61#
發表於 11-10-11 15:31 |只看該作者
GCgubi 發表於 11-10-11 09:41
今日day26了!
你們day26有甚麼特別感覺呢?
GCgubi, 我今日都係day26, 除了喉嚨涸, 想咳, 同胸有點脹痛 (用手禁落去會痛), 其他咩感覺都無, 快的到 day 28就好啦, 日子好難挨呀~


複式洋房

積分: 335


62#
發表於 11-10-11 15:37 |只看該作者

回覆:loulouchan 的帖子

hi~ 我都同你都咁上下啦.. 口乾, 胸好輕微痛(要按先覺得, 前幾日痛d)之外就是尋日有d抽抽地既感覺, 暈左下, 腰酸等等.. 不過我以經好怕唸D徵狀是代表甚麼了.. 我還要捱到下個禮拜先知因為我32cycle的..




大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


63#
發表於 11-10-11 15:45 |只看該作者
GCgubi 發表於 11-10-11 15:37
hi~ 我都同你都咁上下啦.. 口乾, 胸好輕微痛(要按先覺得, 前幾日痛d)之外就是尋日有d抽抽地既感覺, 暈左 ...
e..我都有暈托托既感覺喎, 但就無抽抽地, 腰酸, 覺得比較攰的囉, 可能我真係有的感冒! 我記得對上幾個cycle都有作感冒徵狀, 個次仲以為自己有機, 點知得個桔, 所以我今次都不存希望, 大家都要加油!!


複式洋房

積分: 335


64#
發表於 11-10-11 19:00 |只看該作者

引用:Quote:GCgubi+發表於+11-10-11+15:37+hi~+

原帖由 loulouchan 於 11-10-11 發表
e..我都有暈托托既感覺喎, 但就無抽抽地, 腰酸, 覺得比較攰的囉, 可能我真係有的感冒! 我記得對上幾個cycle ...
我傍晚的時候, 個下腹右邊有3分鐘的刺痛, 之後消失了.. 不知道是甚麼原因! 中醫話唔關任何子宮的問題.. 失望添 都係等等等吧..





男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


65#
發表於 11-10-11 19:29 |只看該作者

引用:回覆+currymama+的帖子 醫生叫我+m+遲一星

原帖由 WM58321 於 11-10-11 發表
回覆 currymama 的帖子

醫生叫我 m 遲一星期先驗孕...
我係d15排既,加14日就係d29,都係差不多我m唻既時間呀!再過多一個星期先驗?咁咪要5,6週先排醫院期囉?




大宅

積分: 3297


66#
發表於 11-10-11 19:40 |只看該作者
回覆 currymama 的帖子

係呀.. 醫生係叫我咁做囉... 不過 其實 M 遲左幾日 都可以驗架喇.. 我估如果我 M 遲左幾日 我即會去驗, 我無咁好耐性等囉. 我而家等左一個星期 已經覺得好漫長喇..

不過你放心喇.. 我地係 香港出世 幾多週去排 都無問題 (IF 去政府醫院), 私家就難講D.
好想做媽媽...~!~


男爵府

積分: 7456


67#
發表於 11-10-11 21:02 |只看該作者
hello 第1次係哩版留言,,我今日第1個cycle,day25,等緊第2胎bingo,
已經有個囡囡19個月,大家一齊分享下等待bingo既心情ar^^


複式洋房

積分: 335


68#
發表於 11-10-11 21:07 |只看該作者

引用:hello+第1次係哩版留言,,我今日第1個cycle,

原帖由 bb0930 於 11-10-11 發表
hello 第1次係哩版留言,,我今日第1個cycle,day25,等緊第2胎bingo,
已經有個囡囡19個月,大家一齊分享 ...
歡迎你入黎呀!
你都好好wor, 以經有個女. 我還是等緊第一胎既運氣到. 好辛苦既7日!!




男爵府

積分: 7456


69#
發表於 11-10-11 21:16 |只看該作者
GCgubi 發表於 11-10-11 21:07
歡迎你入黎呀!
你都好好wor, 以經有個女. 我還是等緊第一胎既運氣到. 好辛苦既7日!!



...
多謝妳,,

我未有第1個之前m期,都唔係好準,,,好好彩第1個cycle就中獎,,
生完之後m期就30day,今次追第2胎,見到隔離版有jm講,第2胎仲難中過第1個,,真係有d擔心,,,過幾日就可以開估啦!!緊張緊張><


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


70#
發表於 11-10-12 09:15 |只看該作者

引用:Quote:GCgubi+發表於+11-10-11+21:07+歡迎

原帖由 bb0930 於 11-10-11 發表
多謝妳,,

我未有第1個之前m期,都唔係好準,,,好好彩第1個cycle就中獎,,
放鬆d放鬆d~ 緊張會影響bingo,祝你成功中獎做龍媽呀!




複式洋房

積分: 335


71#
發表於 11-10-12 10:51 |只看該作者

回覆:等待真係好痛苦(day 22)

day 27啦! 還要捱多4日! 希望~ 希望~




大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


72#
發表於 11-10-12 11:04 |只看該作者
GCgubi 發表於 11-10-11 19:00
我傍晚的時候, 個下腹右邊有3分鐘的刺痛, 之後消失了.. 不知道是甚麼原因! 中醫話唔關任何子宮的問題.. 失 ...
我今朝仲作M痛添呀, 但又未黎..


複式洋房

積分: 335


73#
發表於 11-10-12 11:10 |只看該作者

回覆:loulouchan 的帖子

你今日day幾呀?




大宅

積分: 3643


74#
發表於 11-10-12 11:26 |只看該作者

引用:day+27啦!+還要捱多4日!+希望~+希望~ +

原帖由 GCgubi 於 11-10-12 發表
day 27啦! 還要捱多4日! 希望~ 希望~
Me toomouth:




大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


75#
發表於 11-10-12 11:28 |只看該作者
GCgubi 發表於 11-10-12 11:10
你今日day幾呀?
我 Day 27...


複式洋房

積分: 285


76#
發表於 11-10-12 23:27 |只看該作者
唉!今日又day1.又要努力過!


複式洋房

積分: 335


77#
發表於 11-10-12 23:44 |只看該作者

回覆:angelachuchu 的帖子

加油呀! 我都就快 day 1 了! 大家再努力!




複式洋房

積分: 335


78#
發表於 11-10-13 15:30 |只看該作者

回覆:等待真係好痛苦(day 22)

今日day28帶點失落感! 感覺到會失敗.. 吃白果! 打定輸數了.. 你們加油呀!




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


79#
發表於 11-10-13 17:02 |只看該作者
angelachuchu 發表於 11-10-12 23:27
唉!今日又day1.又要努力過!
唔好灰心!你既機會好快又唻喇!你不如講下你上個月既經驗,睇下有冇可以改善既地方啦!加油!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


80#
發表於 11-10-13 17:04 |只看該作者
GCgubi 發表於 11-10-13 15:30
今日day28帶點失落感! 感覺到會失敗.. 吃白果! 打定輸數了.. 你們加油呀!



...
天氣影響嘖!未唻m都仲有希望架!加油!

我今日d23呀!尋晚check紅d有控喎!不過太早喇!其實未check到的,只係我太心急! 希望會越來越深線喇!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo