立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 50566
hinhin_ma 發表於 12-6-22 00:32 ....幾時整馬蹄糕?? 想請教, 吐司想整到好似你果D, O毛孔, 係咪要用手排氣先得?? 機做唔到?? 要注意D MUG野?? TKS
珍珠宮
積分: 46527
tammy2008 發表於 12-6-22 01:03 而家部機 cake 功能只係齋焗, 無得攪完焗....不過可以分開單搓完焗既... 大夏天整馬蹄糕 ? 凍d先啦....
hinhin_ma 發表於 12-6-23 00:46 ...要仔細....要寫時間.....要D時間做, 我平時都是成9點幾先開機, 坐晌度5個鐘睇住佢, ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy