求職招聘

跳至

首頁
23456...7

尾頁
   7


別墅

積分: 905


61#
發表於 12-7-18 01:24 |只看該作者

引用:已PM你了

原帖由 kathylin 於 12-07-15 發表
已PM你了





別墅

積分: 905


62#
發表於 12-7-19 09:39 |只看該作者
:;pppp:


子爵府

積分: 13757

減齡達人勳章


63#
發表於 12-7-19 16:16 |只看該作者
有意請PM THXX!


別墅

積分: 905


64#
發表於 12-7-23 09:09 |只看該作者


別墅

積分: 585


65#
發表於 12-7-23 18:31 |只看該作者
而家仲有嗎??? thanks!! 本人住大角咀, 好近奧運站的


民房

積分: 4


66#
發表於 12-7-23 19:55 |只看該作者
有意請PM ,謝謝


別墅

積分: 585


67#
發表於 12-7-24 00:21 |只看該作者
°*風鈴..|| 發表於 12-7-23 18:31
而家仲有嗎??? thanks!! 本人住大角咀, 好近奧運站的
請pm我, 因為我pm不到人. thx


別墅

積分: 905


68#
發表於 12-7-26 10:39 |只看該作者


洋房

積分: 65


69#
發表於 12-7-27 16:34 |只看該作者
我都有意,請問可以pm我嗎?
因為我pm唔到人
thanks


別墅

積分: 905


70#
發表於 12-7-30 11:51 |只看該作者


別墅

積分: 905


71#
發表於 12-8-1 09:13 |只看該作者

引用:我都有意,請問可以pm我嗎?因為我pm唔到人th

原帖由 kyl084 於 12-07-27 發表
我都有意,請問可以pm我嗎?
因為我pm唔到人
thanks





別墅

積分: 905


72#
發表於 12-8-2 12:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kyl084+於+12-07-27+發表我都

原帖由 pc3233 於 12-08-01 發表





民房

積分: 22


73#
發表於 12-8-2 21:10 |只看該作者
hello, i cannot PM you. Would you mind contact me at [email protected] ? I am now a University Year 2 student. I would like to be a part-time staff of your company. Shall we have chat through email? Thanks.


別墅

積分: 817


74#
發表於 12-8-2 22:00 |只看該作者
please PM me too, I am interested in it. Thanks.


男爵府

積分: 7132

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


75#
發表於 12-8-3 01:58 |只看該作者

回覆:誠聘電話文員

請問系負責啲咩? Thanks




別墅

積分: 905


76#
發表於 12-8-6 09:43 |只看該作者

引用:請問系負責啲咩?+Thanks +

原帖由 Yaniexd 於 12-08-03 發表
請問系負責啲咩? Thanks





公爵府

積分: 29509

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


77#
發表於 12-8-6 18:52 |只看該作者

引用:5天工作,朝9晚5點半,5天工作,放銀行假地

原帖由 pc3233 於 12-05-04 發表
5天工作,朝9晚5點半,5天工作,放銀行假
請問還請人嗎?請PM我詳情thx~




複式洋房

積分: 318


78#
發表於 12-8-7 00:07 |只看該作者

回覆:誠聘電話文員

PM pla




別墅

積分: 905


79#
發表於 12-8-7 17:31 |只看該作者

引用:PM+pla +

原帖由 pekkleky 於 12-08-07 發表
PM pla





別墅

積分: 748


80#
發表於 12-8-9 12:44 |只看該作者
請PM我詳情...thx!

首頁
23456...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo