自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 12911


61#
發表於 12-6-6 11:44 |只看該作者

引用:啲同事話我媽三十先生我好老呀 +

原帖由 DearRainie 於 12-06-06 發表
啲同事話我媽三十先生我好老呀
我媽32歲先生我,不過我排第三




水晶宮

積分: 51901

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


62#
發表於 12-6-6 11:53 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

以前係一般都好後生就生第一胎架!




水晶宮

積分: 70420

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


63#
發表於 12-6-6 11:58 |只看該作者

乜三十歲先生仔好老咩

我媽3x 先生我。我姑媽話以前既女人唔會甘遲結婚。甘遲結婚一係性格唔好。一定有原因先甘遲。。。我已經同佢斷絕來往。




男爵府

積分: 5747


64#
發表於 12-6-6 11:59 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

以前黎講算架啦,但到現在又唔係咁講了





伯爵府

積分: 15754

熱血勳章 好媽媽勳章


65#
發表於 12-6-6 12:01 |只看該作者
咁又點!? 最緊要係我阿媽而家係健健康康開開心心. 我阿媽都係3十幾先生我, 我排第3


大宅

積分: 2406


66#
發表於 12-6-6 12:02 |只看該作者

引用:以前興早婚,唔同的,我mum生我時得十九歲

原帖由 Deniseleung 於 12-06-06 發表
以前興早婚,唔同的,我mum生我時得十九歲,到我18歲時,她才37,真的孖住蒲呀....不過太早生,又未必識得 ...
有同感,早生遲生都各有好壞。




別墅

積分: 646


67#
發表於 12-6-6 12:05 |只看該作者
聽講25定28歲之前生就個小朋友腦部(?)定身體發展都會有益處
母體健康d,對bb都好嘛

但係而家香港個個都遲婚遲生子嫁啦,30歲都唔算好遲呀


禁止訪問

積分: 15551


68#
發表於 12-6-6 12:12 |只看該作者

回覆:DearRainie 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17881

DHA勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 BK猜猜猜慶中秋


69#
發表於 12-6-6 12:15 |只看該作者
回覆 DearRainie 的帖子

宜家一般讀完書 (高中/大學) 出來,搵工後儲番少少錢, 攪結婚,計劃生b,都離 30 差不多了。
如果不是行呢條路,可以好快。

不過,其實生b呢家嘢好睇家庭計劃。
有人喜歡早d生,有人喜歡遲d生。

有時不用太 care 人哋點睇!!


水晶宮

積分: 68476


70#
發表於 12-6-6 12:15 |只看該作者
回覆 幸福謝師奶 的帖子

yes, wor , 100% agree wor

coz b4 d 人早 married 旱生 bb ga

e+ 40 yrs old 都未算老


翡翠宮

積分: 84454

畀面勳章 BK Milk勳章


71#
發表於 12-6-6 12:22 |只看該作者
有咩問題 ?
我大女25歲生..
細仔38歲生..
原因係大女係前夫..
細仔係而家C6..
有時人做好多野..背後一定有佢既原因...
好多時生仔唔係話有就有..你估生旦咩...生旦都要睇時機啦...

幾時生關佢D人叉事咩..
成日拎人地既事黎做話題...係呢D好明顯就係8婆8公既行為..
叫佢理掂自己先啦....
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


72#
發表於 12-6-6 12:22 |只看該作者
年代唔同,而家啲人遲婚,4X都有人生。


大宅

積分: 3316


73#
發表於 12-6-6 12:40 |只看該作者
家家公主 發表於 12-6-6 12:22
有咩問題 ?
我大女25歲生..
細仔38歲生..

系呀...我認同呀.咁易有嗎

我地有得家庭.都已經over 30....

吾通個個20幾歲比人搞大個肚叫幸福

有人早有人遲

最緊要你個心識得去take care 小朋友

點評

家家公主    發表於 12-6-6 12:52


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


74#
發表於 12-6-6 12:44 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

吾覺:;pppp:




珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


75#
發表於 12-6-6 12:49 |只看該作者
以上一代黎講...如果30歲先第一個..都真係老架..
果個年代...D人10幾20就開始生...
到30年..都唔知生緊第3個定第4個...
有D25以前可能已經生左2,3個收工添啦


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


76#
發表於 12-6-6 12:51 |只看該作者

引用:Quote:家家公主+發表於+12-6-6+12:22+有咩

原帖由 miumiuleung 於 12-06-06 發表
系呀...我認同呀.咁易有嗎

我地有得家庭.都已經over 30....
廿歲仲叫比人搞大個肚




侯爵府

積分: 21308


77#
發表於 12-6-6 13:14 |只看該作者

乜三十歲先生仔好老咩

其實老又點唔老又點,生仔好多嘢配合架嘛。咁十幾歲比人搞大果啲就最叻囉mouth: 你個同事咁話人都有。
不過我第一胎廿尾,第二胎三十幾,真係好明顯辛苦啲就真。




公爵府

積分: 27380

母親節2025勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


78#
發表於 12-6-6 13:28 |只看該作者
呢個時代,好多都差不多三十先結婚,三十歲生無問題喎~


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


79#
發表於 12-6-6 13:33 |只看該作者
我媽成40+生我, d朋友都話點解你媽咁大年紀先至生.....


侯爵府

積分: 22414


80#
發表於 12-6-6 13:37 |只看該作者
我阿媽當年都係30歲生我, 但我係細女, 我諗60年代或之前嘅人都係早婚早生仔.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo