自由講場

跳至

首頁
23456...14

尾頁
   15


禁止訪問

積分: 23456

醒目開學勳章


61#
發表於 12-10-18 23:26 |只看該作者

引用:我跟你一樣,有後悔生咗細仔,因為而家讀書

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42535


62#
發表於 12-10-18 23:34 |只看該作者
我想時光倒流,一切從頭再來。


男爵府

積分: 7715


63#
發表於 12-10-18 23:38 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我成日都諗,而家勞勞氣氣又過一日,好快就自立唔再需要我,到時可能會感到失落呀


公爵府

積分: 25853

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


64#
發表於 12-10-18 23:40 |只看該作者
本帖最後由 lingwu 於 12-10-18 23:40 編輯

唔好唔開心啦,呢到有好多媽媽同妳一樣
湊小朋友湊到好累,好忟........
但妳見到佢地開心快樂健康咁成長
妳又會覺得好心甜,係咪
但求佢地唔好學壞,就已經好心足
不過陪佢地讀書呢樣野又真係好令人身心皮累既
我自己都好驚,,,,因我讀書都唔叻
但係而家d課程深到死
我都好驚應付唔到呀mg:" />mg:" />
不過點都好啦...大家一齊加油
到佢地大左啦,,,,就會有番自由架啦
可能到時妳又會覺得時間過得太快了
因為佢地都唔會再冇時冇刻咁叫妳媽咪
唔再痴住妳啦


伯爵府

積分: 15800


65#
發表於 12-10-18 23:43 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我都後悔生左兩個,有錢我諗無甘後悔,起碼有得請補習老師,我現在都是是但但,交齊功課,無投訴,唔諗住你第時養我,甘樣大家舒服d,

同各位講幾鍾意小朋友都好,無錢唔好生小朋友,連累左個小朋友,有d生完無屋住,又出去做野,無時間同小朋友一齊,都唔知生黎做咩,成日想個小朋友養你,唔問你攞都偷笑


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


66#
發表於 12-10-18 23:43 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

返唔到轉頭,努力面對吧


子爵府

積分: 14680


67#
發表於 12-10-18 23:47 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

你的日子如何,你的力量也必如何!

記住只係過渡期,總有光明的一日!
我兩個仔同你的差唔多大,小一最辛苦,退步到我頂唔順全職湊佢。

但慢慢陪佢建立正確的學習模式與心態,就會有轉機。

唔好放棄呀!但間中要比自己抖抖氣!!

記住唔係你的問題,亦未必係小朋友的問題。係香港的教育制度好有問題!苦了大人同細路!

加油啊!!!


男爵府

積分: 6393


68#
發表於 12-10-18 23:47 |只看該作者
DADDY可唔可以幫下手呀??
加油呀, 捱過呢段日子就OK~


公爵府

積分: 27790

hashtag影視迷勳章


69#
發表於 12-10-18 23:51 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

喊下啦,發洩下啦,我久唔久就喪喊下,心情就好啲㗎啦!加油呀,呢度好多人陪你㗎!




子爵府

積分: 12628

2018復活節勳章


70#
發表於 12-10-18 23:52 |只看該作者
yuexu 發表於 12-10-18 22:41
唔好輕易放棄,總有一天可成材,[推薦你聽,陳百強。至愛]
出左post一個鐘, 一路睇你地d 鼓勵說話,多謝哂你地!!
頭先聽左"至愛"真係好touching..

"知不知珍惜就是未來,好好管教使以後成材,使他珍惜本身光彩, 給他自信尊嚴,更給他真摰愛,於他可愛笑聲裡,記憶雙親當天的愛....
一路聽一路眼淚無停過.....

而家好累好累, 我都係去瞓啦.

明天又是新一天,各位mama,一齊努力啦!!!


禁止訪問

積分: 5989


71#
發表於 12-10-18 23:52 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


72#
發表於 12-10-18 23:53 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油




男爵府

積分: 7716


73#
發表於 12-10-18 23:54 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

有好多有能力的媽媽,請個湊仔婆24小時。自己keep住做女時的生活,shopping 同老公拍拖,整下頭,反屋企就同bb玩下,一個月都未試過餵一次奶!




禁止訪問

積分: 22170

BK Milk勳章


74#
發表於 12-10-18 23:55 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2568


75#
發表於 12-10-18 23:56 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!




別墅

積分: 801


76#
發表於 12-10-18 23:56 |只看該作者
回覆 bongbongmum 的帖子

mama, add oil !


大宅

積分: 4131


77#
發表於 12-10-18 23:57 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我同你一樣啦,每日收工返黎就要跟d仔女功課,之後沖涼做家務陪訓,搞掂晒d仔女之後已經12點1點。。。我老公仲要乜都唔幫手


男爵府

積分: 8534


78#
發表於 12-10-18 23:57 |只看該作者

引用:加油呀,你為兩個仔付出嘅以後回頭望係值得

原帖由 dogdog918 於 12-10-18 發表
加油呀,你為兩個仔付出嘅以後回頭望係值得㗎覺得辛苦俾少少時間自己抖抖氣,安排下一個月搵一兩日唔 ...





珊瑚宮

積分: 113442


79#
發表於 12-10-18 23:58 |只看該作者

引用:Quote:yuexu+發表於+12-10-18+22:41+唔好輕

原帖由 bongbongmum 於 12-10-18 發表
出左post一個鐘, 一路睇你地d 鼓勵說話,多謝哂你地!!
頭先聽左"至愛"真係好touching..
加油我係姐姐

生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


子爵府

積分: 11397

畀面勳章 BK Milk勳章


80#
發表於 12-10-18 23:58 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我未有小朋友……好多時見到d媽媽在她小朋友還是bb時,媽媽係好高興好幸福的樣子……但一到小學階段呢刻開始,幸福的媽媽唔知去左邊……唔係擔心阿仔呢樣,就擔心阿女果樣……真係令我因為呢d問題而卻步的……


首頁
23456...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo