自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32595


61#
發表於 13-6-22 21:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+puicps0614+於+13-06-22+發表

原帖由 YUUI 於 13-06-22 發表
邊有醫生紙,又無家暴,我都想知佢用左咩手段,雖然一段時間就會見面,但我唔想同佢講野,仲要派到美孚:;pp ...
呢個我覺得係要怪班社工或議員,埋沒良心教個女人打尖上樓




男爵府

積分: 6858


62#
發表於 13-6-22 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+puicps0614+於+13-06-22+發表

原帖由 YUUI 於 13-06-22 發表
邊有醫生紙,又無家暴,我都想知佢用左咩手段,雖然一段時間就會見面,但我唔想同佢講野,仲要派到美孚:;pp ...
我都想有得排公屋呀!




子爵府

積分: 13179

2025勳章蛇年勳章


63#
發表於 13-6-22 23:21 |只看該作者

回覆:這個政府。。。

同意





大宅

積分: 1651


64#
發表於 13-6-22 23:27 |只看該作者

回覆:這個政府。。。

對呢個政府已徹底失望!香港人永遠都係孤兒仔,以前係英國殖民,宜家亦只係中國殖民,永遠要比人略奪我們的福利,永遠要睇人眉頭眼額,永遠冇得自己話事





伯爵府

積分: 16212


65#
發表於 13-6-23 00:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YUUI+於+13-06-22+發表邊有醫

原帖由 ngokwan 於 13-06-22 發表
呢個我覺得係要怪班社工或議員,埋沒良心教個女人打尖上樓
我都係咁估,無呢d有影響力既人幫手無可能咁快上到公屋,佢岩岩拎到身份證就帶個女離婚,仲好易咁就拎到綜援兼上埋樓,我好眼紅,唔知香港仲有幾多呢d大食懶



點評

nammo  b6 plan marry hk man,divorce,一世老綜,hk 死末  發表於 13-6-23 00:30


侯爵府

積分: 23979


66#
發表於 13-6-23 00:08 |只看該作者

回覆:puicps0614 的帖子

我有醫生紙都冇用呀,一樣都係要排




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo