自由講場

跳至

首頁
23456...11

尾頁
   68


禁止訪問

積分: 717


61#
發表於 13-7-15 17:25 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41589


62#
發表於 13-7-15 17:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+matthewconnielo+於+13-07-15

原帖由 Lam13 於 13-07-15 發表
你跟團,有冇喺富士山留宿?住邊間?安全?BTW, 我好似聽過山x湖
住過山x湖,超驚我同房個女仔瞓到半夜突然九十度角坐起身講曰文,(肯定佢本身唔識講日文!)之後瞓返低發出鼻"行"聲




珍珠宮

積分: 41589


63#
發表於 13-7-15 17:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+matthewconnielo+於+13-07-15

原帖由 Lam13 於 13-07-15 發表
你跟團,有冇喺富士山留宿?住邊間?安全?BTW, 我好似聽過山x湖
住過山x湖,超驚我同房個女仔瞓到半夜突然九十度角坐起身講曰文,(肯定佢本身唔識講日文!)之後瞓返低發出鼻"行"聲




珍珠宮

積分: 41589


64#
發表於 13-7-15 17:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+matthewconnielo+於+13-07-15

原帖由 Lam13 於 13-07-15 發表
你跟團,有冇喺富士山留宿?住邊間?安全?BTW, 我好似聽過山x湖
住過山x湖,超驚我同房個女仔瞓到半夜突然九十度角坐起身講曰文,(肯定佢本身唔識講日文!)之後瞓返低發出鼻"行"聲



點評

xodebby    發表於 13-7-16 09:02


禁止訪問

積分: 2024


65#
發表於 13-7-15 17:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lam13+於+13-07-15+發表你跟

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


66#
發表於 13-7-15 17:42 |只看該作者

回覆:xodebby 的帖子




子爵府

積分: 11211


67#
發表於 13-7-15 17:44 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

我住過湖邊d酒店,又冇事喎,望住富士山嘆温泉不知幾正有時人會疑心生暗鬼!




子爵府

積分: 12899


68#
發表於 13-7-15 17:52 |只看該作者

引用:+本帖最後由+xodebby+於+13-7-15+16:56+編

原帖由 xodebby 於 13-07-15 發表
本帖最後由 xodebby 於 13-7-15 16:56 編輯

我同阿媽果陣唔敢出聲, 只跟住阿爸去番間房攞行李, 一開門就 ...
好驚!!!




子爵府

積分: 12654


69#
發表於 13-7-15 17:52 |只看該作者

引用:富士山D酒店係咪即係喺登別? +

原帖由 lavalam 於 13-07-15 發表
富士山D酒店係咪即係喺登別?
登别係北海道


子爵府

積分: 12654


70#
發表於 13-7-15 17:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lam13+於+13-07-15+發表你跟

原帖由 panyeung 於 13-07-15 發表
住過山x湖,超驚我同房個女仔瞓到半夜突然九十度角坐起身講曰文,(肯定佢本身唔識講日文! ...
真係驚到要講粗囗

點評

大少拉    發表於 13-8-5 00:08


大宅

積分: 2300


71#
發表於 13-7-15 17:55 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

我都住過山中湖。又冇野喎。。早兩三年前去


禁止訪問

積分: 717


72#
發表於 13-7-15 17:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lavalam+於+13-07-15+發表富

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10708

好媽媽勳章 畀面勳章


73#
發表於 13-7-15 18:30 |只看該作者
TOUCHWOOD, 住過富士山D酒店, 冇野


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


74#
發表於 13-7-15 18:35 |只看該作者

引用:遲啲都想去富士急樂園個鬼屋試下,又諗緊喺

原帖由 Lam13 於 13-07-15 發表
遲啲都想去富士急樂園個鬼屋試下,又諗緊喺唔喺富士山啲酒店訓一晚,有無邊間聼過比較猛?邊間比較"乾淨" ...
心理作怪;不過住過兩間都幾陰深


珍珠宮

積分: 41589


75#
發表於 13-7-15 18:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+panyeung+於+13-07-15+發表住

原帖由 lovenambb 於 13-07-15 發表
真係驚到要講粗囗
當時仲突然覺得好凍好凍,成個人震哂,我驚到成個背濕晒!




別墅

積分: 859


76#
發表於 13-7-15 19:48 |只看該作者

引用:+本帖最後由+xodebby+於+13-7-15+16:56+編

原帖由 xodebby 於 13-07-15 發表
本帖最後由 xodebby 於 13-7-15 16:56 編輯

我同阿媽果陣唔敢出聲, 只跟住阿爸去番間房攞行李, 一開門就 ...
我成日覺得紅衫嗰啲比白衫更恐怖




禁止訪問

積分: 494


77#
發表於 13-7-15 20:04 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4115


78#
發表於 13-7-15 20:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lam13+於+13-07-15+發表你跟

原帖由 panyeung 於 13-07-15 發表
住過山x湖,超驚我同房個女仔瞓到半夜突然九十度角坐起身講曰文,(肯定佢本身唔識講日文! ...





珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


79#
發表於 13-7-15 20:21 |只看該作者

引用:我同阿媽果陣唔敢出聲,+只跟住阿爸去番間房

原帖由 xodebby 於 13-07-15 發表
本帖最後由 xodebby 於 13-7-15 16:56 編輯

我同阿媽果陣唔敢出聲, 只跟住阿爸去番間房攞行李, 一開門就 ...
真係堅驚!

大家好,我是子悠~~


大宅

積分: 4063


80#
發表於 13-7-15 20:38 |只看該作者

回覆:Lam13 的帖子

有住過,好彩沒事


首頁
23456...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo