自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


伯爵府

積分: 18385


61#
發表於 13-10-3 14:14 |只看該作者

引用:回覆+Bcjb+的帖子我都係呀,+心口出汗好勁..

原帖由 lowrylover 於 13-10-03 發表
回覆 Bcjb 的帖子

我都係呀, 心口出汗好勁..
睇中醫調理下好好多,我現在出汗少好多啦,無話半夜起身出晒汗件衫濕晒




男爵府

積分: 8591


62#
發表於 13-10-3 17:18 |只看該作者
Bcjb 發表於 13-10-2 18:05
我都係,瞓覺會出晒汗。係心口對上出汗,中醫有個名的。我睇中醫調理佐幾年,現在好好多。無乜出了。



...
要睇幾年架? 我連續睇咗2個月已經想放棄


大宅

積分: 2993


63#
發表於 13-10-3 17:24 |只看該作者

回覆:求救!有無jm瞓瞓下會成身汗?

我c6係,有時一晚換2,3件衫




伯爵府

積分: 18385


64#
發表於 13-10-3 17:54 |只看該作者

引用:Quote:Bcjb+發表於+13-10-2+18:05+我都係,

原帖由 ysmpy 於 13-10-03 發表
要睇幾年架? 我連續睇咗2個月已經想放棄
睇中醫起碼半年先見到功效,我睇嗰d 兩星期睇一次,一次兩劑藥。但第唔四五個月時知道都受得中藥同都夾,所以有兩個月一星期食3 劑,維持佐個幾月,會好好多





珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


65#
發表於 13-10-3 17:55 |只看該作者
試過, 好似身體虛


男爵府

積分: 8591


66#
發表於 13-10-4 14:35 |只看該作者
回覆 Bcjb 的帖子

ic. 咁我唯有繼續努力啦, 唔該晒


男爵府

積分: 8365


67#
發表於 13-10-4 15:31 |只看該作者
你重有無呢D症狀 : 手腳熱, 口乾想飲凍野, 便秘, 煩躁, 舌頭比較紅 ?


男爵府

積分: 6430


68#
發表於 13-10-4 15:33 |只看該作者
昨日因病左去睇西藥,問醫生盜汗呢個問題,
佢話我神經系統唔協調再加上病可能就會咁

決定好返之後去搵個中醫調一調佢!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo