烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   88


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


781#
發表於 11-5-5 23:37 |只看該作者
回覆 731mon 的帖子

妳地頭先講底部既刮刀, 我第二次整時真係黏咗D 麵包, 我見咁鬆軟, 都幫佢影低咗!!


點評

tammy2008  後面好詭異呀....攪咩呀....  發表於 11-5-6 00:55
tammy2008  呢粒野通常我一啖食鬼咗佢....  發表於 11-5-6 00:43


大宅

積分: 4114


782#
發表於 11-5-5 23:38 |只看該作者
LittlePan 發表於 11-5-5 22:32
咁 ~~ 一係唔學, 一學就要學到最好馬 妳知啦, D料好貴架, 我唔想哂料姐, 好拆隋架~~~~~~ 其實, ...

我都係放冰箱架,事先按每次使用的份量,分成一包包,臨用前,攞一包出黎室溫解凍就得喇,而家夏天,一般一個鐘內都解好凍用得喇!

其實我之前宦未玩過老麵,今次都唔係專登試老麵架,因為早兩三月前,可能我部攪拌機有少少唔妥,打壞咗個麵團,有網友教我即時入袋放冰箱,日後當老麵用就唔使浪費,就係咁,我先試到原來老麵真係可以令到麵包鬆軟好多,同埋耐放好多喳!


大宅

積分: 4114


783#
發表於 11-5-5 23:49 |只看該作者
tammy2008 發表於 11-5-5 22:00
多謝妳欣賞呀~

希望機子唔會令妳失望 ~

新派老麵?

我詳細睇返你個譜,我又唔係好明,呢種方式,咪同中種差不多?

我上次係整壊咗個麵團,順便雪咗佢,所以就有老麵,我係整白麵包的老麵,聽朋友講,就算想整其他味的麵包,一樣可以落呢個白麵種的老麵,所以都好方便!

把寶刀,其實我以前都有一把近似的,係買天上野的陶瓷刀時送的,都係十八子作的刀,但俾我粗用,用到崩咗,所以一見你介紹的,又係十八子的,所以即刻望望,見差不多樣,所以就即訂囉!
果然係同一刀料,只係個樣唔同咗,我覺得刀型仲靚過我以前把,好鐘意呀!
我順便買埋佢把廚剪,又係好好用,連雞都剪得,我把已經鈍喇(又係上次天上野送的,呢把就一模一樣),所以咪順便換埋囉!


男爵府

積分: 7536


784#
發表於 11-5-6 00:08 |只看該作者
731mon 發表於 11-5-5 23:32
回覆 bighung1 的帖子

我用歐式麵包配方(1)

收到,唔該!!


子爵府

積分: 11204

好媽媽勳章 大廚勳章


785#
發表於 11-5-6 00:36 |只看該作者
本帖最後由 acomcom88 於 11-5-6 00:38 編輯

交功課,洋蔥包,加牛油好香好好味架

食譜來源,TAMMY





水晶宮

積分: 50566


786#
發表於 11-5-6 00:39 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 11-5-6 00:53 編輯
yuenfong 發表於 11-5-5 23:49
新派老麵?

我詳細睇返你個譜,我又唔係好明,呢種方式,咪同中種差不多?

上次搵資料, 有人話老麵係麵團每日搓好, 攞一舊出來... (好似係人地轉紀娟講架...好似係佢)

即係每日攞舊嗰份, 溝新麵粉, 搓好, 再包起一小份....如是者, 重複又重複..

咁先有資格叫 "老" 麵喎...我覺得佢咁講都啱喎...

以前酒樓真係咁..不過呢舊 "老麵" 的作用係用作酵母咁, 唔同而家, d 主麵團要再加酵母囉...
即係佢地唔會係新麵團到加酵母, 而用呢舊老麵養的酵母作...又即係而家d人成日講 "麵種" 咁....


所以我咪叫呢d 新做法 做 "新派老麵" 囉.... 我作架咋 ~

點評

catjeffcat  哦....原來係咁.... 有時我見個包整左好似發得太勁...
我都會特意係主麵團度再落比上一次小份量既考酵母...  發表於 11-5-6 08:48


水晶宮

積分: 50566


787#
發表於 11-5-6 00:45 |只看該作者
acomcom88 發表於 11-5-6 00:36
交功課,洋蔥包,加牛油好香好好味架

食譜來源,TAMMY

好香好軟呀~

係咪用番新鮮酵母整架...係咪香好多....

究竟係新鮮酵母香...定係洋蔥香... :mrgreen:


男爵府

積分: 7536


788#
發表於 11-5-6 00:45 |只看該作者
又想問,面包食譜中(奶油)係乜呀?有冇其它可代替.......


子爵府

積分: 11204

好媽媽勳章 大廚勳章


789#
發表於 11-5-6 00:47 |只看該作者
bighung1 發表於 11-5-6 00:45
又想問,面包食譜中(奶油)係乜呀?有冇其它可代替.......

奶油=牛油


水晶宮

積分: 50566


790#
發表於 11-5-6 00:47 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 11-5-6 02:35 編輯
bighung1 發表於 11-5-6 00:45
又想問,面包食譜中(奶油)係乜呀?有冇其它可代替.......

你咪玩啦....

之前講咗咁多....吹咗咁多...
點可以當無事發生過架...



子爵府

積分: 11204

好媽媽勳章 大廚勳章


791#
發表於 11-5-6 00:48 |只看該作者
tammy2008 發表於 11-5-6 00:45
好香好軟呀~

係咪用番新鮮酵母整架...係咪香好多....

唔係用新鮮酵母,用普通果d


子爵府

積分: 11204

好媽媽勳章 大廚勳章


792#
發表於 11-5-6 00:51 |只看該作者
bighung1 發表於 11-5-6 00:45
又想問,面包食譜中(奶油)係乜呀?有冇其它可代替.......

代替,唔係唔得,無咁好味,"鞋"口d


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


793#
發表於 11-5-6 08:42 |只看該作者
tammy2008 發表於 11-5-5 23:02
佢最後排氣同焗 ~ 中間有幾多時間呀 ?

今晚返去睇清楚先....

點評

tammy2008  妳....玩咗成年架喎....仲未摸熟...... :(                    .  發表於 11-5-6 11:09


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


794#
發表於 11-5-6 08:52 |只看該作者
大 D 又係我..... 你覺得美心 D 包咁軟會
唔會係用左麵包改良劑?

點評

tammy2008  btw....我無係美心買包架....妳會買架咩.....  發表於 11-5-6 10:48
tammy2008  睇吓包裝袋知囉.....唔洗估 ~  發表於 11-5-6 10:44


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


795#
發表於 11-5-6 11:36 |只看該作者
本帖最後由 catjeffcat 於 11-5-6 11:36 編輯

大 d 玩左象仔咁耐冬天都小整包...
而且我多數都係一腳踢任由部機自由
發揮..... 係最近見得你多令我有人生樂趣,
先開始攪攪陣....
我無買包好耐...... 不過見佢咁軟係度諗緊
點解....


子爵府

積分: 10137


796#
發表於 11-5-6 11:48 |只看該作者
美心同其他麵包鋪 D 包係鬆到好唔正常, 一陣風食完好似無食過咁. 佢地D 有餡包仲搞笑, D 餡真係中原一點紅(叉燒飽). 中間仲有個大窿. 都唔知係咪臨焗時吹D 氣入去. 咁點吹呢?????

點評

catjeffcat  吹氣入去.... 咁都比你諗到~~~~大班個 d 都係~~~~  發表於 11-5-6 11:50


水晶宮

積分: 50566


797#
發表於 11-5-6 11:55 |只看該作者
catjeffcat 發表於 11-5-6 11:36
大 d 玩左象仔咁耐冬天都小整包...
而且我多數都係一腳踢任由部機自由
發揮..... 係最近見得你多令我有人生 ...

人生樂趣.....玩 c ....

街包好多都有架, 改良劑都用幾款 .....

講真, 我覺得我d包軟過街d包 (由其是聖an娜 )...(不過街鋪仔用勁多豬油既例外 )

妳都試過放模入去象仔焗架...

最重要倒數吓....有咁上下時間 (45分鐘至一小時)....排氣做型無問題 ....


子爵府

積分: 10137


798#
發表於 11-5-6 11:55 |只看該作者
唔吹氣入去, 咁點解個飽會中間有咁大個窿
有冇人知 ?


水晶宮

積分: 50566


799#
發表於 11-5-6 12:00 |只看該作者
Sania 發表於 11-5-6 11:55
唔吹氣入去, 咁點解個飽會中間有咁大個窿
有冇人知 ?

1.包得唔好, 個餡太乾 (吸唔住d麵團)
好多人包腸仔包都攪成咁, 條腸自己走出來 ~

2.發得太過..太多空氣都會咁 ~ (發過龍但係又未變酸 )

3.落咗發粉...太多空氣

4.........

點評

Sania  我估佢係落得發粉太多, 但又點解只係包中問有窿 ?  發表於 11-5-6 14:03


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


800#
發表於 11-5-6 12:02 |只看該作者
tammy2008 發表於 11-5-6 11:55
人生樂趣.....玩 c ....

街包好多都有架, 改良劑都用幾款 .....

好難估..... 又無咁多時間慢慢試...所以希望有人打救我....

點評

tammy2008  呢度柏翠喎...邊有人打救到妳呀.....   :p          .  發表於 11-5-6 13:43

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo