興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 45698


781#
發表於 11-8-19 10:27 |只看該作者
mouth:早晨
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


782#
發表於 11-8-19 10:29 |只看該作者
噚晚暴肥完,禾同 now公 先後 all 水共十多次了

好在亞囡冇咩樹

但見企食咗幾塊 歇淋淋既 燒牛肉 又 狂隊 汽水果汁..........真係打冷震
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


783#
發表於 11-8-19 10:32 |只看該作者
一陣仲要坐巴士出灣仔, 到底禾 all 清未?

唔係的話

最驚比銀擺上 "於脫" ..........二百磅肥人臭暴巴士,市銀落慌而逃
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


784#
發表於 11-8-19 10:40 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-19 10:27
早晨
morning~~~~~~~~~~~

重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


785#
發表於 11-8-19 10:40 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-19 10:29
噚晚暴肥完,禾同 now公 先後 all 水共十多次了

好在亞囡冇咩樹
血淋淋...............................
重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


786#
發表於 11-8-19 10:41 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-19 10:32
一陣仲要坐巴士出灣仔, 到底禾 all 清未?

唔係的話 :sickmilk ...
咁有茅食止屙藥呀??
重新起步,為未來努力


珍珠宮

積分: 45698


787#
發表於 11-8-19 10:42 |只看該作者
ricohui 發表於 11-8-19 10:41
咁有茅食止屙藥呀??

屋企茅成藥哇
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


788#
發表於 11-8-19 10:45 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-19 10:42
屋企茅成藥哇
咁重要既都唔預備定.......咁有無百花油...mouth:
重新起步,為未來努力


珍珠宮

積分: 45698


789#
發表於 11-8-19 10:48 |只看該作者
ricohui 發表於 11-8-19 10:45
咁重要既都唔預備定.......咁有無百花油...

咁...............搽 定 食 呀
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


790#
發表於 11-8-19 10:53 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-19 10:48
咁...............搽 定
...........................mouth:唔駛咁激.....滴幾滴系肚池初吓個肚........初都慶晒就得
重新起步,為未來努力


男爵府

積分: 8923

醒目開學勳章


791#
發表於 11-8-19 13:46 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-19 10:29
噚晚暴肥完,禾同 now公 先後 all 水共十多次了

好在亞囡冇咩樹
歇淋淋既 燒牛肉 <-
甘里巧D未呀~

敢夢。想飛。談何容易?
終於我選擇豁然一試。
有得有失,又可否一直堅持?
<教養孩童,使他走當行的道
  就是到老他也不偏離>


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


792#
發表於 11-8-19 21:10 |只看該作者

回覆:Fun..............ky Dance (Part 3)





重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


793#
發表於 11-8-19 22:46 |只看該作者

回覆:Fun..............ky Dance (Part 3)

茅人既?



重新起步,為未來努力


大宅

積分: 3735

畀面勳章 BK Milk勳章


794#
發表於 11-8-19 23:08 |只看該作者
Hi all,
我6月份join了4堂,7月份無join,而家8月又join 16堂,跳了4堂,都覺好幸苦.想c.還有12堂,唔知重崖唔崖到.但而家我暴肥一定要減幾十磅先得!


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


795#
發表於 11-8-19 23:14 |只看該作者

引用:Hi+all,我6月份join了4堂,7月份無join,而家

原帖由 LL6684 於 11-08-19 發表
Hi all,
我6月份join了4堂,7月份無join,而家8月又join 16堂,跳了4堂,都覺好幸苦.想c.還有12堂,唔知重崖唔崖 ...
歡迎呀~大家一齊努力喇!



重新起步,為未來努力


大宅

積分: 3735

畀面勳章 BK Milk勳章


796#
發表於 11-8-19 23:38 |只看該作者
HI ricohui Thanks!

你平時跳邊間CENTRE?通常跳幾點多?玩咗好耐?


珍珠宮

積分: 45698


797#
發表於 11-8-19 23:43 |只看該作者
有貴嚇
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


798#
發表於 11-8-19 23:45 |只看該作者
本帖最後由 Bing.Jing 於 11-8-19 23:45 編輯
LL6684 發表於 11-8-19 23:08
都覺好幸苦.想c.還有12堂,唔知重到. ...

跳芬奇~~~ 你唔 enjoy 咩 ???? 你跳咩先? beginner class ? 

定直踩d難忍班呀
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


799#
發表於 11-8-19 23:51 |只看該作者

引用:HI+ricohui++Thanks!你平時跳邊間CENTRE?通

原帖由 LL6684 於 11-08-19 發表
HI ricohui Thanks!

你平時跳邊間CENTRE?通常跳幾點多?玩咗好耐?
我多數同姐姐們跳官塘既,亦會跳佐敦你呢?跳日定夜架



重新起步,為未來努力


男爵府

積分: 9041


800#
發表於 11-8-20 00:17 |只看該作者
禾下星期重出缸壺喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo