興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   17


珍珠宮

積分: 40391

2025勳章蛇年勳章


781#
發表於 12-6-8 10:50 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-6-8 10:32
今晚執定先
咁自己係唔係都係長衫長褲,就算係屋企都係呀



...

我個陣冬天就係, 你夏天可以係屋企唔好吹到風扇就得喇.....再唔係冷氣開恆溫吹唔到自己都得架.....


珍珠宮

積分: 40391

2025勳章蛇年勳章


782#
發表於 12-6-8 10:51 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-6-8 10:36
咁勁
到底點呃架

一年3次BB展去攞囉.....仲要入埋D咩咩會又攞, 健康院醫院做產檢又攞, 攞完再攞, 發哂癲咁搵promotor姐姐填form黎攞.......


公爵府

積分: 26293

畀面勳章


783#
發表於 12-6-8 10:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mimini909 於 12-06-08 發表

原帖由 fanny3315 於 12-06-08 發表
你唔係早兩日去完咩?
上星期咋星期一次嘛




公爵府

積分: 26293

畀面勳章


784#
發表於 12-6-8 10:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mimini909 於 12-06-08 發表

原帖由 fanny3315 於 12-06-08 發表
點呃
我就似俾人呃多d
之前h牌有得登記送nb20片,今日塊萬寧拎佢話要買bb野先有得送,但 ...
信有講
我係去講座呃片片
一陣又去會展拎





瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


785#
發表於 12-6-8 11:03 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-6-8 10:50
我個陣冬天就係, 你夏天可以係屋企唔好吹到風扇就得喇.....再唔係冷氣開恆溫吹唔到自己都得架..... ...

屋企廳冇冷氣架...所以諗緊到時如果係屋企坐月唔著長衫囉.....


珍珠宮

積分: 40391

2025勳章蛇年勳章


786#
發表於 12-6-8 11:07 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-6-8 11:03
屋企廳冇冷氣架...所以諗緊到時如果係屋企坐月唔著長衫囉.....

都得既....其實唔好吹風個原理係唔好冷親/凍親個頭姐......


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


787#
發表於 12-6-8 11:07 |只看該作者

引用:Quote:fanny3315 發表於 12-6-8 10:36 咁勁

原帖由 chocolate9592 於 12-06-08 發表
一年3次BB展去攞囉.....仲要入埋D咩咩會又攞, 健康院醫院做產檢又攞, 攞完再攞, 發哂癲咁搵promotor姐姐填 ...
唔怪得啦mouth:我個邊健康院冇乜姐姐,得 d哥哥sale保險




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


788#
發表於 12-6-8 11:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 fanny3315 於 12-06-08 發表

原帖由 mimini909 於 12-06-08 發表
上星期咋星期一次嘛
係呀
幾日前係睇樓至真




珍珠宮

積分: 40391

2025勳章蛇年勳章


789#
發表於 12-6-8 11:09 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-6-8 11:07
唔怪得啦我個邊健康院冇乜姐姐,得 d哥哥sale保險

我個陣有幾個阿姐坐係出面, 等大肚婆出黎就埋黎叫人填form送手套仔/紗巾...之後仲有片片sample添....


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


790#
發表於 12-6-8 11:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 fanny3315 於 12-06-08 發表

原帖由 mimini909 於 12-06-08 發表
信有講
我係去講座呃片片
一陣又去會展拎
之後俾同事睇先知我大眼睇過龍
會展?有bb展咩?乜講座有真係唔知,總之我之前都去聽啦.....




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


791#
發表於 12-6-8 11:12 |只看該作者

引用:Quote:fanny3315 發表於 12-6-8 11:03 屋企

原帖由 chocolate9592 於 12-06-08 發表
都得既....其實唔好吹風個原理係唔好冷親/凍親個頭姐......

咁都好d如果唔係焗到廋




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


792#
發表於 12-6-8 11:13 |只看該作者

引用:Quote:fanny3315 發表於 12-6-8 11:07 唔怪

原帖由 chocolate9592 於 12-06-08 發表
我個陣有幾個阿姐坐係出面, 等大肚婆出黎就埋黎叫人填form送手套仔/紗巾...之後仲有片片sam ...
係得一開頭有咋之後咁多次都冇見過




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


793#
發表於 12-6-8 11:14 |只看該作者

朱古力靈2事件簿5 之 練金術師#569, JM報料#684

電腦上bk係唔係有問題?迫我用電話




珍珠宮

積分: 40391

2025勳章蛇年勳章


794#
發表於 12-6-8 11:15 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-6-8 11:12
咁都好d如果唔係焗到廋

夏天生既辛苦處呀 !!


珍珠宮

積分: 40391

2025勳章蛇年勳章


795#
發表於 12-6-8 11:16 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-6-8 11:13
係得一開頭有咋之後咁多次都冇見過

可能今年真係好多龍b, 佢地唔憂唔夠數交公司.......


珍珠宮

積分: 40391

2025勳章蛇年勳章


796#
發表於 12-6-8 11:17 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-6-8 11:14
電腦上bk係唔係有問題?迫我用電話

我用pc上....所以你地可能會久不久就見唔到我.......


公爵府

積分: 26293

畀面勳章


797#
發表於 12-6-8 11:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mimini909 於 12-06-08 發表

原帖由 fanny3315 於 12-06-08 發表
之後俾同事睇先知我大眼睇過龍
會展?有bb展咩?乜講座有真係唔知,總之我之前都去聽啦.....



...
有啊。仲有福袋




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


798#
發表於 12-6-8 11:19 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-6-8 11:15
夏天生既辛苦處呀 !!

但係對BB好......
希望可以快D廋啦


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


799#
發表於 12-6-8 11:20 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-6-8 11:16
可能今年真係好多龍b, 佢地唔憂唔夠數交公司.......

可能都係....佢地仲話唔會長注....會周圍去喎,所以好難會見到佢地
你地就好啦,慳番唔少...


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


800#
發表於 12-6-8 11:21 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-6-8 11:17
我用pc上....所以你地可能會久不久就見唔到我.......

連續2日都係咁...都唔知搞咩...
改用電話啦大家等你講多D野架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo