立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 45698
csk家長jj 發表於 11-8-20 00:17 禾下星期重出缸壺喇
男爵府
積分: 9041
大宅
積分: 3735
Bing.Jing 發表於 11-8-19 23:45 跳芬奇~~~ 你唔 enjoy 咩 ???? 你跳咩先? beginner class ? 定直踩d難忍班呀
LL6684 發表於 11-8-20 00:36 sorry 唔知邊個叫芬奇?: ...
LL6684 發表於 11-8-20 00:36 HI 你好.我6月份跳2堂beginner class,2堂彌敦,7月無跳.上星期四開始再join番跳了4堂,beginner日頭無人跳, : ...
ricohui 發表於 11-8-19 23:51 我多數同姐姐們跳官塘既,亦會跳佐敦你呢?跳日定夜架 ...
Bing.Jing 發表於 11-8-20 00:39 你有冇機會跳日頭呀? 易斑爛 .......ebanar 都好啱新同學跳架
LL6684 發表於 11-8-20 00:55 係呀日頭多!你通常都跳易斑爛 ?唔知官塘有無?
csk家長jj 發表於 11-8-20 00:40 芬奇係F字頭~~Funky咁解呀 我又係跳開彌敦的,有機會一齊丫
Bing.Jing 發表於 11-8-20 01:00 我好少跳佢,真爲佢得個攰字,
LL6684 發表於 11-8-20 01:06 你跳邊個多?通常係咪同一個or唔同人?
csk家長jj 發表於 11-8-20 01:07 Nice to meet you too! Nathan早班多唔多人跳呀 我通常早上去佐敦,晚上去官塘
csk家長jj 發表於 11-8-20 01:42 LL6684(咁似車牌既) 我都喇,再次歡迎你
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy