興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 45698


801#
發表於 11-8-20 00:19 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-20 00:17
禾下星期重出缸壺喇

寶刀未老
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


802#
發表於 11-8-20 00:26 |只看該作者
本帖最後由 csk家長jj 於 11-8-20 00:27 編輯

天日陪c仔包上迎新日,next week 開始bridging course,禾又可以開始早操喇


大宅

積分: 3735

畀面勳章 BK Milk勳章


803#
發表於 11-8-20 00:36 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-19 23:45
跳芬奇~~~ 你唔 enjoy 咩 ???? 你跳咩先? beginner class ? 

定直踩d難忍班呀
HI 你好.我6月份跳2堂beginner class,2堂彌敦,7月無跳.上星期四開始再join番跳了4堂,beginner日頭無人跳,
1堂又係like彌敦,但有3堂想試了其他就死忍難忍.唉!

sorry 唔知邊個叫芬奇?係咩英文字頭?我通常都係官塘.


珍珠宮

積分: 45698


804#
發表於 11-8-20 00:38 |只看該作者
LL6684 發表於 11-8-20 00:36
sorry 唔知邊個叫芬奇?: ...

mouth: 唔好意思,你入場唔記得派本字典比你先...........芬奇乃是 funky dance 哇

點評

LL6684  HaHa.Thanks!  發表於 11-8-20 00:52

         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


805#
發表於 11-8-20 00:39 |只看該作者
LL6684 發表於 11-8-20 00:36
HI 你好.我6月份跳2堂beginner class,2堂彌敦,7月無跳.上星期四開始再join番跳了4堂,beginner日頭無人跳,
: ...

你有冇機會跳日頭呀? 易斑爛 .......ebanar 都好啱新同學跳架
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


806#
發表於 11-8-20 00:40 |只看該作者
芬奇係F字頭~~Funky咁解呀
我又係跳開彌敦的,有機會一齊丫


大宅

積分: 3735

畀面勳章 BK Milk勳章


807#
發表於 11-8-20 00:48 |只看該作者
ricohui 發表於 11-8-19 23:51
我多數同姐姐們跳官塘既,亦會跳佐敦你呢?跳日定夜架



...
我2年前都跳過佐敦幾堂,之後無再跳舞暴肥咗好多.前排肥到頂唔順先見到官塘有再join番,我通常跳日頭,試過2次跳夜晚都幾多人.可能我哋都見過,呢星期1,3,5我都有去跳跳了3個唔同時間.你跳日定夜多?想問吓你會跳唔同人or通常同一個?


大宅

積分: 3735

畀面勳章 BK Milk勳章


808#
發表於 11-8-20 00:55 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-20 00:39
你有冇機會跳日頭呀? 易斑爛 .......ebanar 都好啱新同學跳架
係呀日頭多!你通常都跳易斑爛 ?唔知官塘有無?


珍珠宮

積分: 45698


809#
發表於 11-8-20 01:00 |只看該作者
LL6684 發表於 11-8-20 00:55
係呀日頭多!你通常都跳易斑爛 ?唔知官塘有無?

我好少跳佢,真爲佢得個攰字mouth:mouth:,


唔多夠激
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


大宅

積分: 3735

畀面勳章 BK Milk勳章


810#
發表於 11-8-20 01:01 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-20 00:40
芬奇係F字頭~~Funky咁解呀
我又係跳開彌敦的,有機會一齊丫
Nice to meet you佢動作好似岩我d骨頭硬d人的初學者.我上次唸住再join番跳1堂beginner日頭,無人跳得我報,去side彌敦嗰班,佢話你重抵1對1添,我怕醜又去番彌敦到多人d好d.


大宅

積分: 3735

畀面勳章 BK Milk勳章


811#
發表於 11-8-20 01:06 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-20 01:00
我好少跳佢,真爲佢得個攰字,

你跳邊個多?通常係咪同一個or唔同人?


男爵府

積分: 9041


812#
發表於 11-8-20 01:07 |只看該作者
本帖最後由 csk家長jj 於 11-8-20 01:07 編輯

Nice to meet you too!
Nathan早班多唔多人跳呀
我通常早上去佐敦,晚上去官塘

點評

LL6684  師姐好勤力!  發表於 11-8-21 12:44


男爵府

積分: 9041


813#
發表於 11-8-20 01:11 |只看該作者
LL6684 發表於 11-8-20 01:06
你跳邊個多?通常係咪同一個or唔同人?

我地團長hing hing姐好專一的...近乎屎心塔dee嗰隻

點評

LL6684  大師姐團長多多指教  發表於 11-8-20 01:16


大宅

積分: 3735

畀面勳章 BK Milk勳章


814#
發表於 11-8-20 01:23 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-20 01:07
Nice to meet you too!
Nathan早班多唔多人跳呀
我通常早上去佐敦,晚上去官塘
Nathan 10點未試過.下次試吓先.12點和2點都唔係好多人.舒服過夜晚.
你有無試過Edric?唔知快唔快?


男爵府

積分: 9041


815#
發表於 11-8-20 01:27 |只看該作者
Nathan快d


珍珠宮

積分: 45698


816#
發表於 11-8-20 01:36 |只看該作者
我個個都跳架,不過唔係個個都 offer 我要既時間之嘛

呢位家長好勁架,可以食飽至嚟跳



新同學,歡迎你.......
但禾今day 開始戴個新眼鏡,cool 到我有d頭痛,家下要去 ,天日再傾

早抖咁多位
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


817#
發表於 11-8-20 01:39 |只看該作者


男爵府

積分: 9041


818#
發表於 11-8-20 01:42 |只看該作者
LL6684(咁似車牌既)
我都喇,再次歡迎你


珍珠宮

積分: 45698


819#
發表於 11-8-20 01:46 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-20 01:42
LL6684(咁似車牌既)
我都喇,再次歡迎你
係噃..........路路發哂 .........家長真係細心




btw, 我以前同屋個牌係 ~~~ 248 呢世發
全靠個牌架車至賣到好價錢咋



真 sleep 喇,88
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


820#
發表於 11-8-20 08:59 |只看該作者
各位早晨哇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo