興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


821#
發表於 11-8-20 09:02 |只看該作者

引用:禾下星期重出缸壺喇

原帖由 csk家長jj 於 11-08-20 發表
禾下星期重出缸壺喇
大家姐姣野~幾京里金盤洗腳呀



重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


822#
發表於 11-8-20 09:07 |只看該作者

引用:Quote:ricohui+發表於+11-8-19+23:51+我多

原帖由 LL6684 於 11-08-20 發表
我2年前都跳過佐敦幾堂,之後無再跳舞暴肥咗好多.前排肥到頂唔順先見到官塘有再join番,我通常跳日頭,試過2次 ...
里無跳2年先肥呀?我無跳兩個星期即肥呀音公我跳唔到日頭因為要返工唔做野邊夠錢俾芬其個loan吖



重新起步,為未來努力


子爵府

積分: 14241


823#
發表於 11-8-20 16:38 |只看該作者
禾下星期要番香下呀........告別一周啦.
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 45698


824#
發表於 11-8-20 19:17 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-8-20 16:38
禾下星期要番香下呀........告別一周啦.

最鍾意天到銀話鄉下

         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 8923

醒目開學勳章


825#
發表於 11-8-20 21:53 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+csk家長jj+於+11-8-20+00

原帖由 csk家長jj 於 11-08-20 發表
本帖最後由 csk家長jj 於 11-8-20 00:27 編輯

天日陪c仔包上迎新日,next week 開始bridging co ...
Let's。get wet



敢夢。想飛。談何容易?
終於我選擇豁然一試。
有得有失,又可否一直堅持?
<教養孩童,使他走當行的道
  就是到老他也不偏離>


男爵府

積分: 9041


826#
發表於 11-8-20 23:36 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-8-20 16:38
禾下星期要番香下呀........告別一周啦.

咁要9月先見喇


大宅

積分: 3735

畀面勳章 BK Milk勳章


827#
發表於 11-8-21 12:48 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-20 01:36
我個個都跳架,不過唔係個個都 offer 我要既時間之嘛

呢位家長好勁架,可以食飽至嚟跳 :g ...

Thanks!大師姐
我係食2淡米粉唔飽就去跳.HaHa.


大宅

積分: 3735

畀面勳章 BK Milk勳章


828#
發表於 11-8-21 12:56 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-20 01:42
LL6684(咁似車牌既)
我都喇,再次歡迎你

多謝你!
係以前架車車牌!好懷念!


大宅

積分: 3735

畀面勳章 BK Milk勳章


829#
發表於 11-8-21 13:02 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-20 01:46
係噃..........路路發哂 .........家長真係細心

6684係以前車牌好懷念佢係考完車牌第一架車!



大宅

積分: 3735

畀面勳章 BK Milk勳章


830#
發表於 11-8-21 13:49 |只看該作者
本帖最後由 LL6684 於 11-8-21 13:59 編輯
ricohui 發表於 11-8-20 09:07
里無跳2年先肥呀?我無跳兩個星期即肥呀音公我跳唔到日頭 .

如果我第時返工可能都要跳夜晚!
其實呢2年每日都肥,又懶唔郁,暴飲暴食,先搞到咁.肥到成日都比朋友和親戚笑我肥,重乜肥咗好多?重乜發福咗咁多?點解咁大隻?點解唔keep?點解唔減肥?呀邊個瘦,咪睇到佢肥咗law好難聽唔理我感受.

我隻C6唔理我比人話,又唔話我肥,由我肥.又話使乜減,其實同我講得把口.佢把口又唔叫人唔好話我wor!

我之前無乜理佢哋話我肥,因我而家無keep,覺得生完2件係咁架啦!難keep D!
以前生完第1個肥幾十磅比個男親戚笑我肥咗咁多,果時我生完都無1個月,佢重講wor!
我即刻跳aelobrics半年瘦番幾十磅比佢睇.等佢唔使再話我肥.:;pppp:
後來呢幾個月發覺自己知太肥着唔落d衫,照鏡個面好似包咁,好似生完咁多肉.
唔想再見到乜人都比人話肥,我最争人話我呢樣.我一定要瘦比佢哋睇呀!



大宅

積分: 3735

畀面勳章 BK Milk勳章


831#
發表於 11-8-21 14:02 |只看該作者
Hi all.

今朝又懶咗起唔到身去跳早場,
我要努力先唔比人笑架!


珍珠宮

積分: 45698


832#
發表於 11-8-21 21:54 |只看該作者
LL6684 發表於 11-8-21 13:49
其實呢2年每日都肥,又懶唔郁,暴飲暴食,先搞到咁.肥到成日都比朋友和親戚笑我肥,重乜肥咗好多?重乜發福咗咁多?點解咁大隻?點解唔keep?點解唔減肥?呀邊個瘦,咪睇到佢肥咗law好難聽唔理我感受.

我隻C6唔理我比人話,又唔話我肥,由我肥.又話使乜減,其實同我講得把口.佢把口又唔叫人唔好話我wor!

...
你偷睇禾本日記呀? 呢段嘢咁熟口面o既
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


833#
發表於 11-8-21 21:55 |只看該作者
我天日開始會喺佐敦跳早場,有興趣就一齊 la


珍珠宮

積分: 45698


834#
發表於 11-8-21 21:55 |只看該作者
好期待九月快 d 嚟呀
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


835#
發表於 11-8-21 21:56 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-21 21:55
我天日開始會喺佐敦跳早場,有興趣就一齊 la

家長真係最堅挺
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


836#
發表於 11-8-21 21:59 |只看該作者
本帖最後由 csk家長jj 於 11-8-21 22:00 編輯

無舞跳好down
禾趕字中秋去拍泳衣照嘛


珍珠宮

積分: 45698


837#
發表於 11-8-21 21:59 |只看該作者
家長你幾時會再見到 四妹 呀?

點評

ricohui  禾同渠好難見面呀....短期內...........  發表於 11-8-22 15:14
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


838#
發表於 11-8-21 22:00 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-21 21:59
無舞跳好down

一口氣快d 講十次
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


839#
發表於 11-8-21 22:01 |只看該作者
其實我日日都有跳









比亞囡激到我跳舞 mouth:mouth:
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


840#
發表於 11-8-21 22:02 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-21 21:59
家長你幾時會再見到 四妹 呀?

禾星期2晚跳官塘,唔朱佢有無胸呢

點評

ricohui  二,四......無緣啊~~~~~~~~~  發表於 11-8-22 15:15

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo