跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 834


821#
發表於 04-3-9 23:43 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey, csk, JP, JenniferMa, Winky媽媽,

多謝哂你地!Anson 可以發揮出平時的水平,已經達到我的目的。參加比賽除了可以令他知道同一首歌可以有不同的演釋方法外,更可以訓練他於大場合處變不驚。<== 我主要目的 ,所以我會鼓勵他參與所有有機會在人前表演的事情。

Jmum, JenniferMa, Tiffmumy,

恭喜哂呀!你地的小朋友都拿到很好的成績,值得欣慰。


Heidi媽,
老師不適和就換吧。Anson 不久前也換了老師,他很快就適應了。有時,不同的階段需要不同教法的老師。



男爵府

積分: 6686


822#
發表於 04-3-9 23:52 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HoHomama,

頭先係隔離 topic 先睇到原來妳係 '來自北京' 媽咪, 真係失覺晒 :-P , 之前我地想攪個 '普通話同樂日' 就係苦無媽咪夠膽行出黎坐鎮 :lol: , 以後有機會真係要諗諗佢先得 :-P :-P !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 834


823#
發表於 04-3-10 00:10 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
HoHomama,

頭先係隔離 topic 先睇到原來妳係 '來自北京' 媽咪, 真係失覺晒 :-P , 之前我地想攪個 '普通話同樂日' 就係苦無媽咪夠膽行出黎坐鎮 :lol: , 以後有機會真係要諗諗佢先得 :-P :-P !


失禮失禮,我已是老香港了。不過一般的對話還可以。如有需要用到小妹,小妹一定義不容辭 :-P :-P


大宅

積分: 4109


824#
發表於 04-3-10 00:25 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪交流會 - Part 2)

唔好意思! 我唔係小朋友學琴-媽咪交流會會員.

不過想請問


男爵府

積分: 6686


825#
發表於 04-3-10 07:29 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Jmum,

Congratulations, Jason 好叻!!~
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 3888


826#
發表於 04-3-10 11:50 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY,

恭喜晒妳女女呀!


男爵府

積分: 6686


827#
發表於 04-3-10 12:02 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HoHomama 寫道:
[quote]
Zoey 寫道:
HoHomama,

頭先係隔離 topic 先睇到原來妳係 '來自北京' 媽咪, 真係失覺晒 :-P , 之前我地想攪個 '普通話同樂日' 就係苦無媽咪夠膽行出黎坐鎮 :lol: , 以後有機會真係要諗諗佢先得 :-P :-P !


失禮失禮,我已是老香港了。不過一般的對話還可以。如有需要用到小妹,小妹一定義不容辭 :-P :-P [/quote]

HoHomama,

講開說普通話, 妳仔仔會唔會跟妳係屋企講普通話? 佢係學校學普通話會唔會比其他同學仔優勝 :-P ?

Maggie 既普通話, 看似好掂, 但奈何只限於朗讀, 說故事, 唱 . . . . . 等等, 要交談就真係企左係度! 我諗 li d 都係一般學語言既問題, 因為實在太少機會去說, 甚至去聽!~ 真係有機會搵妳攪番個 Putunghua Day :-P , 比我地既小朋友多 d 實踐學習既機會 :-P :-P !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 834


828#
發表於 04-3-10 13:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,
說普通話嗎? 大孩子的對話還可以(有的字廣東音很重),小的幾乎一句也不肯說( 總是嚷著要我只用"中文".他所指的"中文", 其實就是廣東話, 在他的字典裡只有中文和英文之分, 沒有普通話)。

我平常要7點多才回家,回家後忙著吃飯、看大孩子功課。小的9點多就睡了,根本很少時間和他們說話。

唉…總之,還需努力。


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


829#
發表於 04-3-10 16:51 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY

星期五晚餐方面, 我覺得"意粉屋", "百佳CAFE" 或"北京人家"比較好. 看看其他媽咪意見如何.


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


830#
發表於 04-3-10 17:03 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JMUM、Tiffmummy、Jenniferma

恭喜你們的小朋友比賽都有好成績,明年一定更犀利!

Zoey、Kittymama

你們決定食晚飯的地方吧,你地揀的我們一定滿意!


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


831#
發表於 04-3-10 21:33 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

cherry都會去聽, 不過就選了星期六晚. 因為佢星期六長週要返學. 去沙田回程都要個多小時. 所以等星期六去荃灣大會堂睇. cherry的詩歌班是唱中文聖詩的, 因為係老師選出來的, 所以好難得佢又鍾意又可比佢有比賽經驗. 平時我返教會都會盡量安排佢做下司琴, 雖然只會彈一首最簡單的詩歌, 但都可訓練下佢啲應變能力.

妳地如果食意粉屋, 我可e-mail張coupon比妳地, 食滿$160.00 減 $50.00, 但套餐不可享此優惠.



男爵府

積分: 6686


832#
發表於 04-3-10 22:30 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

KITTYMAMA 寫道:
ZOEY

星期五晚餐方面, 我覺得"意粉屋", "百佳CAFE" 或"北京人家"比較好. 看看其他媽咪意見如何.


yuetmama,

咁妳不如幫我地係上面選一間啦, 好嗎? 我唔熟地頭, 記得話埋比我聽近住邊到 :-P .

cherryma,

原來妳地都買左飛, 真係可惜唔可以一齊 :-( ! 係呢, 馬戲團黎左 TKO, 我地想去捧下場, 妳地有冇睇過, 有冇乜野 comment 呀?

Maggie 都選左入學校既普通話朗誦團, 遲些我都希望佢可以被選出去比賽, 增強多些出賽既經驗同信心, 又可以加強合作既精神 :-P !

Easy媽咪,

Thanks ~ Charles 都好叻, 仲越大越靚仔 tim, 我都登妳開心 :-P .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


禁止訪問

積分: 5864


833#
發表於 04-3-10 23:21 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6686


834#
發表於 04-3-10 23:27 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Heidi媽,

Maggie K3 既時候, 都有代表佢個班出去 '普通話講故事比賽' :-P , 都係優異獎, 冠亞季爭唔到, 不過我都好好好開心, 因為一班咁多人選中我已經覺得好難得, 加上克服到自己上台講故事 (仲要做埋動作 ) 既恐懼, 所以我已經覺得佢贏左 .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


禁止訪問

積分: 5864


835#
發表於 04-3-11 00:07 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


836#
發表於 04-3-11 00:32 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey, Heidi 媽,

嘩...maggie 同 Heidi都好叻呀!!!cherry都有參加學校嘅普通話課外活動, 剛於上個月完成16堂課程, 我都覺得佢啲普通話好左好多, 有時會同我講幾句, 但我每次答佢都話我啲音唔啱(無法啦, 因為我唔係幾識). 不過現在無學啦, 因為兼顧唔到太多課外活動, 攪到做功課溫書都無時間.

cherry去左睇馬戲啦, 但我要揍囝囝無得睇. 佢同佢婆婆及舅父去睇. 我有問佢好唔好睇, 但佢好似無答我, 等我再問問佢先覆妳. 但聽朋友講同番禺長隆夜間動物園比就差好遠. 番禺果個我睇過真係十分好睇, 所以我都心癢癢好想去睇, 但囝囝又無人睇住, 無辦法. 若去睇記住帶相機, 因為舅父以為唔比影相無帶到, 攪到我地連相都無張睇下. :-( :-(


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


837#
發表於 04-3-11 00:40 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

MsChanChan,

想問下妳Christy加堂鍊芭蕾舞未 是否5,6月考試. 現在cherry每星期係樓下中心上一堂, 跟住星期六或日又要揍佢去柴灣加一堂, 好鬼辛苦. Miss話今次難好多, 所以要早些加堂. Christy鍊成點呀??? 是否有一隻獨舞???


男爵府

積分: 5482


838#
發表於 04-3-11 09:22 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey,heidi,

你地小朋友好叻,夠膽一個人上台講故事!
我女在早幾個月本來都被選作為班代表與另一位同學在早會上用普通話講一段對話...點知衰在o個次學校因為多人嘔吐停課白白無左個機會。

Cherry,

阿女其實一直都上兩堂ballet的,星期六一個鐘,星期日一個鐘!
佢好似都係五月考試,今次有兩隻dance,其中一隻要著高跟鞋的,另一隻好似隻貓仔咁,好得意!
我唔知係咪獨舞呀,因為依家練都係分組三個人跳。
我女因為四,五月在社區中心有表演,所以我見老師反而著重練表演多d。


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


839#
發表於 04-3-11 09:24 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

好緊張呀, 亞仔應該已經到左比賽地點, 但今朝daddy好燥, 醒左佢幾句, 唔知有冇影響佢心情添, 希望冇啦, 千其唔好彈唔出黎呀.
Latte, 又名臭TE或臭喵


複式洋房

積分: 494


840#
發表於 04-3-11 10:15 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey, yuetmama, 各位明晚去沙田大會堂媽咪

我搵唔到人幫手帶小朋友去大會堂, 所以要放工後由中環回第一城再接2個小朋友去沙田, 恐怕唔夠時間同你地一齊食飯. :-(
或者到時我地去食肆搵各位媽咪同埋小朋友, 大家認識一下.

SORRY... :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo