影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   10


禁止訪問

積分: 11507


841#
發表於 15-4-1 16:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 冬瓜盅 於 15-04-01 發表系你

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11507


842#
發表於 15-4-1 16:44 |只看該作者

引用:Quote:冬瓜盅 發表於 15-4-1 13:51 系你拉

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


843#
發表於 15-4-1 16:49 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+15-4-1+09:55+想去南

原帖由 natnat_tsang 於 15-04-01 發表
南怡島真係好靚架..... 之前個次去係冬天, 我都想春天或者秋天去多次...玩得開心D.....
...
南怡島好過汝矣島?




子爵府

積分: 11369

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


844#
發表於 15-4-1 17:01 |只看該作者

回覆:玄彬及《海德、哲基爾與我》PART 3 討論

我再重睇 覺得套戲其實都有深度 男神其實絕對交足功課 但係劇情 絕對唔係一般嘅愛情片 令你哭到死 分離之類嘅戲。
唔知點解戲內男女主角沒有情侶感覺 但睇返佢地嘅拍戲花絮 覺得玄彬同智敏應該好襯 男神需要呢類熱情主動嘅女子 !


:-D


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


845#
發表於 15-4-1 17:22 |只看該作者

引用:我再重睇+覺得套戲其實都有深度+男神其實絕

原帖由 愛登士家庭 於 15-04-01 發表
我再重睇 覺得套戲其實都有深度 男神其實絕對交足功課 但係劇情 絕對唔係一般嘅愛情片 令你哭到死 分離之 ...
冇情侶感覺-我都有同感,係比以往的劇少了那份感覺




琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


846#
發表於 15-4-1 17:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cocok+於+15-04-01+發表你消

原帖由 冬瓜盅 於 15-04-01 發表
我怕喺度會俾人打,我唔係消化唔到,係玄生not my tea
點會打你啫,仲好,少個爭




禁止訪問

積分: 11507


847#
發表於 15-4-1 18:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 冬瓜盅 於 15-04-01 發表我怕

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


848#
發表於 15-4-1 19:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-01 發表你消

原帖由 冬瓜盅 於 15-04-01 發表
我怕喺度會俾人打,我唔係消化唔到,係玄生not my tea
走寶


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


849#
發表於 15-4-1 19:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-01 發表你講

原帖由 ccdccl 於 15-04-01 發表
你呷醋?
呢個當然,未接受到任何異性埋佢身

點評

natnat_tsang    發表於 15-4-2 09:16


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


850#
發表於 15-4-1 19:20 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl 發表於 15-4-1 09:55 想去南

原帖由 natnat_tsang 於 15-04-01 發表
南怡島真係好靚架..... 之前個次去係冬天, 我都想春天或者秋天去多次...玩得開心D.....
...
南怡島難去嗎??


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


851#
發表於 15-4-1 19:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-01 發表你消

原帖由 冬瓜盅 於 15-04-01 發表
我怕喺度會俾人打,我唔係消化唔到,係玄生not my tea
走寳 x 2


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


852#
發表於 15-4-1 19:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-04-01 發表點會

原帖由 冬瓜盅 於 15-04-01 發表
你地慢慢分,千其唔好留俾我
但我會同你爭其他果d


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


853#
發表於 15-4-1 19:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+冬瓜盅+於+15-04-01+發表我怕

原帖由 kcm 於 15-04-01 發表
走寳 x 2
走寶 x 3




琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


854#
發表於 15-4-1 19:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natnat_tsang+於+15-04-01+發

原帖由 cocok 於 15-04-01 發表
南怡島難去嗎??
你去幾多日呀?

我有同事剛去完返黎,話睇櫻花就汝矣島靚D,南怡島就多野玩D




琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


855#
發表於 15-4-1 19:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+冬瓜盅+於+15-04-01+發表你地

原帖由 cocok 於 15-04-01 發表
但我會同你爭其他果d
襯你爭其他果D,我就可同彬彬二人世界




琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


856#
發表於 15-4-1 19:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-01+發表19集

原帖由 ctyying 於 15-04-01 發表
總'之一諗到就好心痛呦~
你又變左身做赫赫




禁止訪問

積分: 11507


857#
發表於 15-4-1 19:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+冬瓜盅+於+15-04-01+發表我怕

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


858#
發表於 15-4-1 19:55 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+15-4-1+10:19+彬

原帖由 htts 於 15-04-01 發表
http://v.youku.com/v_show/id_XOTI0NDcxODU2.html

http://v.youku.com/v_show/id_XOTI0NDc5MTk2.html
吳次長果3個仔都係未生劇中果3個呀

羅賓結婚頭超靚仔,彬彬成個sales咁, 佢高吳次長好多呀




水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


859#
發表於 15-4-1 20:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ctyying 於 15-04-01 發表總\'

原帖由 ccdccl 於 15-04-01 發表
你又變左身做赫赫
百變

點評

ccdccl    發表於 15-4-1 20:07


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


860#
發表於 15-4-1 20:07 |只看該作者
好靚仔呀


http://v.youku.com/v_show/id_XOTI0MjEwMjgw.html


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo