媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1469


841#
發表於 04-9-20 02:15 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bridie,

Getting better?

曉晴,

如果要買紙再自己貼圓點之後加包書膠紙....我還是選擇用普通A4紙print萛啦, 最多爛左再print過.

明天試下找公司打個價, 如果print 120張咭粉紙要幾多錢.


禁止發言

積分: 9659


842#
發表於 04-9-20 09:27 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 0


843#
發表於 04-9-20 09:30 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bridie :

濬熙入左醫院???? 放心!!!!好快冇事......你自己都要TAKECARE呀.....


大宅

積分: 2025


844#
發表於 04-9-20 09:45 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

嘻嘻! 各位我呢兩日好free呀!!!!!我個勁"對員工無人性"
o既老闆娘唔係香港.

Joey,
希望景祐仔快d好番啦. nat nat已差不多好番晒啦,仲有少少痰. 但我想唔再比藥佢食啦,因為食藥食得好"散"呀,佢係咁出汗.
係呢,你地星期六去toys'R'u買唔買到野呀???

另,講d好笑野你地知. 琴日我和阿囡係屋企(老公訓覺,因返overnight).陪佢玩玩下時,阿囡突然拎住monchhichi條尾係塊面到"素下、素下",仲自己係到發出d ssssss聲潻.原來……佢係到學佢爹o地&公公"娣騷". 真攪野!!!
:mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 16171


845#
發表於 04-9-20 10:03 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joeychai,

Thx!

Ka_wai


男爵府

積分: 6458


846#
發表於 04-9-20 10:09 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=medium]希蘊 & lok lok 生日快樂,身體健康


禁止發言

積分: 9659


847#
發表於 04-9-20 10:10 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3239


848#
發表於 04-9-20 10:20 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

LOVE-BB,
咁當時, 冇人在剃鬚架喎, natnat 突然諗起所以o係到學?

joey,
唔使介紹張card 架, 正係拎住一疊卡在bb 面前, 然後好快咁1, 2, 3, 4, 5.....讀落去架, 讀兩次, 然後是但拎兩張卡出來, e.g. 1,5, 再試下問bb 邊張係 5, 咁樣囉, 最好用英文讀, 不過起初bb 真係彩你都傻, 一係望第二度, 一係搶你d card, 真係要好又耐性的, 另外除左數字卡外, 仲有d 認字卡及圖畫卡, 都係好快咁比bb 睇
不如你試下玩下playgroup 呀, if 免費可以玩 little dynamatics, 佢地有flash 卡

pc9,
想你講下教小悅flash 卡的情況, 係咪認到數目呀? 係咪自己跟o個個網頁print 出來架? 有冇比認字卡佢睇?

father j,
mother e睇o個本睇成點呀? 你有冇比過認字卡ray ray 睇呢? 而家做父母真難, 要做咁多野


大宅

積分: 3239


849#
發表於 04-9-20 10:27 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
有以下網頁, 你去睇下, 你要試讀出字的顏色, 而不是字本身的發音, http://www.xpypssc.edu.hk/teacher_info/KatherineCheung/brain.htm
http://hk.geocities.com/leong_2002hk/14
http://www.dyu.edu.tw/~msung/Quiz/quiz19/quiz19.htm


禁止發言

積分: 9659


850#
發表於 04-9-20 10:33 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 0


851#
發表於 04-9-20 11:01 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]希蘊, 洛洛:

[size=xx-large]生日快樂!!!

[size=xx-large]快高長大!!!



大宅

積分: 2655


852#
發表於 04-9-20 11:18 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]希蘊 & 洛洛 ~ Happy Birthday!!

BRIDIE﹐
熙熙入院打一歲針﹐無事既﹐放心﹗

HELLOBABY﹐
彤彤張相好搞野﹐又樹又琴﹐好似係街頭賣唱甘﹐ 哈~~~
你甘都可以同FION相認﹐真有緣﹗
有無03-08SEP03 係浸會生BB架﹐同我相認啦﹗

PC9﹐
點數CARD﹐只需我地不停介紹比BB識﹐是嗎﹖
小悅已開始左幾個月﹖點可以令佢地坐定聽你講﹖
高人﹐請指教﹖

JOEY﹐
AGREE WITH YOU﹐“男仔”係無時停﹗
PLS ADD“9月可愛BB LIST”
macy03~boy~溫


禁止發言

積分: 9659


853#
發表於 04-9-20 12:07 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43249


854#
發表於 04-9-20 12:27 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Ka_wai,

我有張聖安娜蛋糕六折 coupon, 如你要請pm地址給我寄比你.

joey,

你生得景祐咁醒, 你應該都唔差得去邊啦.


禁止發言

積分: 4796


855#
發表於 04-9-20 13:44 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4314


856#
發表於 04-9-20 14:12 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

洛洛,希蘊,
[size=medium]洛洛,希蘊,

[size=large]生日快樂!!!


大宅

積分: 2025


857#
發表於 04-9-20 14:22 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=x-large]希蘊 & 洛洛 ~ Happy Birthday!!

曉晴
係呀,當時冇人在剃鬚架. 我諗nat nat係睇得多,跟住諗諗下未做出黎囉. 不過真係唔明白點解佢會搵隻monchhichi條尾黎正自己? 嘜唔痕架咩???? ?-( ?-( ?-(
而家d細路真係好鬼醒,教左佢d野轉個頭就會做番出黎. 又好似早排阿囡咳,我地教佢用手"禁"住個咀仔. 點知星期五晚同佢搭車番屋企,坐係斜對面個男人咳左幾聲,阿囡跟住搵隻手黎"禁"住個咀仔喎.攪到我都有d尷尬.

Macy. Pls check pm.


大宅

積分: 1929


858#
發表於 04-9-20 14:40 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

racrac,

傻啦! 唔洗唔好意思~ 只要owen仔快d好番~
我地實有機會再出黎玩過架嘛~

********

丫~ 係呀~ 之前唔記得同你地講~
我幫雍亭剪左個椰殼頭呀!! hee~
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


珍珠宮

積分: 43249


859#
發表於 04-9-20 15:15 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

我想問下各位媽咪 你地D BB D 肉係實 或 '稔' 呢?

咁你地知唔知 實或稔 又化表什麼?

我的BB是稔的.

bbcutie,

雍亭現在幾多磅呀? 佢望起上離D肉好結實. 佢個頭好搞笑.

點解你唔幫佢留長頭髮呀? 香港小姐通常都係長頭髮架喎.


大宅

積分: 3239


860#
發表於 04-9-20 15:23 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcuite,
雍亭個頭係你的傑作? 好CUTE!!!!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo