跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20065


841#
發表於 06-7-29 11:21 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

鬼叫我地人工低咩, 加極都唔起眼
swingBB 寫道:
我呢2年都有加人工
不過就連一個月pg學費都唔夠


侯爵府

積分: 20065


842#
發表於 06-7-29 11:22 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)


henhen 寫道:
你知唔知你俾人落左warrant通緝????[quote]
swingBB 寫道:


男爵府

積分: 5942


843#
發表於 06-7-29 11:26 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

唔係喎......人工高先唔覺呀, 如果我銀行有幾十萬o係度, 真係有冇出粮都唔知啦.

唔.....你人工一定高呀....ha ha ha


侯爵府

積分: 20065


844#
發表於 06-7-29 11:33 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

我都想有幾十萬o係bank, 起碼可以屬番層樓, 唔洗供得咁辛苦 :-(
[quote]
henhen 寫道:
唔係喎......人工高先唔覺呀, 如果我銀行有幾十萬o係度, 真係有冇出


男爵府

積分: 5942


845#
發表於 06-7-29 11:44 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

係呀...我仲有17年.

e兩年加息, 每個月要供多千幾二千蚊[quote]
chanfan 寫道:
我都想有幾十萬o係bank, 起碼可以屬番層樓, 唔洗供得咁辛苦 :-(
[quote]
henhen 寫道:
唔係喎......人工高先唔覺呀, 如果我銀行有幾十萬o係度, 真係有冇出


侯爵府

積分: 20065


846#
發表於 06-7-29 11:46 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

我仲有十年幾要供, 提起加息就......
henhen 寫道:
係呀...我仲有17年.

e兩年加息, 每個月要供多千幾二千蚊[quote]
chanfan 寫道:
我都想有幾十萬o係bank, 起碼可以屬番層樓, 唔洗供得咁辛苦 :-(


男爵府

積分: 5942


847#
發表於 06-7-29 11:52 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

咁你好過我好多.....


侯爵府

積分: 20065


848#
發表於 06-7-29 11:55 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

條數咪一樣, 我供款年期短, 咪每月供得多$囉, 成8-9k一個月
henhen 寫道:
咁你好過我好多.....


男爵府

積分: 5942


849#
發表於 06-7-29 12:05 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

點解鬼我同你對答o既 [quote]
chanfan 寫道:
我仲有十年幾要供, 提起加息就......
[


侯爵府

積分: 20065


850#
發表於 06-7-29 12:08 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

其他人唔知轆左去邊呢
henhen 寫道:
點解鬼我同你對答o既


水晶宮

積分: 58802


851#
發表於 06-7-29 12:10 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

我5年添呀
[quote]
lokkit 寫道:
我已經三年無加過人工啦 :-( :-(


伯爵府

積分: 17729


852#
發表於 06-7-29 12:26 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

邊個呀
henhen 寫道:
你知唔知你俾人落左warrant通緝????[quote]
swingBB 寫道:
[/quote]


伯爵府

積分: 17729


853#
發表於 06-7-29 12:28 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)


[quote]
chanfan 寫道:
其他人唔知轆左去邊呢


男爵府

積分: 5942


854#
發表於 06-7-29 12:36 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

你有冇溫返之前d書呀?????[quote]
swingBB 寫道:
邊個呀
[


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


855#
發表於 06-7-30 10:20 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

[size=large]早晨


水晶宮

積分: 58802


856#
發表於 06-7-30 10:25 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

[size=x-large]good morning


水晶宮

積分: 58802


857#
發表於 06-7-31 00:33 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

[size=x-large]咁多位早晨


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


858#
發表於 06-7-31 08:50 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

[size=x-large]早晨


大宅

積分: 3103


859#
發表於 06-7-31 09:03 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

Good Morning


侯爵府

積分: 20065


860#
發表於 06-7-31 09:04 |只看該作者

Re: 76年媽咪~~呢邊 (PART 2)

[size=xx-large]早晨

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo