跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 834


841#
發表於 04-3-11 13:31 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey, Heidi媽,
Maggie 同 Heidi 都好叻呀!
Anson 一年班時都有代表學校參加朗誦比賽,不過唔係普通話,而係粵語。都係優異獎, 冠亞季爭唔到。
:-P


大宅

積分: 2419


842#
發表於 04-3-11 13:48 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

cherryma 寫道:
MsChanChan,

想問下妳Christy加堂鍊芭蕾舞未 是否5,6月考試. 現在cherry每星期係樓下中心上一堂, 跟住星期六或日又要揍佢去柴灣加一堂, 好鬼辛苦. Miss話今次難好多, 所以要早些加堂. Christy鍊成點呀??? 是否有一隻獨舞???



cherryma ,

我囡囡也是5月要考芭蕾舞(她是考Primary), 也是在家樓下的中心,我們也是住將軍澳, 真巧!可惜我囡囡不需出柴灣加堂,所以相信大家不是同一個中心:-P


大宅

積分: 2419


843#
發表於 04-3-11 13:59 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
[quote]
KITTYMAMA 寫道:
ZOEY

星期五晚餐方面, 我覺得"意粉屋", "百佳CAFE" 或"北京人家"比較好. 看看其他媽咪意見如何.


yuetmama,

咁妳不如幫我地係上面選一間啦, 好嗎? 我唔熟地頭, 記得話埋比我聽近住邊到 :-P .

cherryma,

原來妳地都買左飛, 真係可惜唔可以一齊 :-( ! 係呢, 馬戲團黎左 TKO, 我地想去捧下場, 妳地有冇睇過, 有冇乜野 comment 呀?

Maggie 都選左入學校既普通話朗誦團, 遲些我都希望佢可以被選出去比賽, 增強多些出賽既經驗同信心, 又可以加強合作既精神 :-P !

Easy媽咪,

Thanks ~ Charles 都好叻, 仲越大越靚仔 tim, 我都登妳開心 :-P .[/quote]


Zoey,

我有一張莫斯科馬戲團 85折的優惠


子爵府

積分: 10749


844#
發表於 04-3-11 14:59 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey & other mummies attending dinner on Friday,

Let's fix it to "北京人家". (I am a bit afraid to go to "意粉屋" which is opposite to the recently famous Japanese food shop where mouse was found & took a tour of a lady customer's trousers :-x have you heard about this horrible news! And further I have not tried "百佳CAFE" before, so no idea).

"北京人家" is located at Shop 379-81, L3 of New Town Plaza Phase 1, near Mannings. If you take KCR, just the same level as the platform, go straight to the Plaza & will find Mannings on your right hand side within 2 min. walk.

Zoey,

PM you to arrange the table. Perhaps we can arrive at 6:15pm & order some shared dishes & made ready at 6:30pm. Thanks.


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


845#
發表於 04-3-11 16:31 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

yuetmama 寫道:
Let's fix it to "北京人家".


就咁喇, 聽日就係囉, 我驚聽日上唔倒網, 唔知去邊處俾飛你地呀!


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


846#
發表於 04-3-11 16:56 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Yuetmama & Zoey

明天我和Aaron,Koalama和囝囝一齊和你們食晚飯,總共兩大兩小,希望6:15pm趕到來。


男爵府

積分: 6686


847#
發表於 04-3-11 17:38 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

KITTYMAMA 寫道:
[quote]
yuetmama 寫道:
Let's fix it to "北京人家".


就咁喇, 聽日就係囉, 我驚聽日上唔倒網, 唔知去邊處俾飛你地呀![/quote]

Kittymama,

咁妳聽日都會同我地食 dinner 的, 是嗎?

依家點下人數, 有錯漏請出聲, 我會今晚 or 明早嘗試 book 位的 (Place: 北京人家)

yuetmama (1+1)
Kittymama (1+1)
csk (1+1)
Koalama (1+1)
veronna (1 + 1)
Zoey (1+1)

共: 6 大 6 小
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


848#
發表於 04-3-11 18:50 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
yuetmama (1+1)
Kittymama (1+1)
csk (1+1)
Koalama (1+1)
veronna (1 + 1)
Zoey (1+1)

共: 6 大 6 小

啱啱好一圍枱, 各位媽咪聽日見, 不過好彩我見過zoey, 如果唔係要插支花相認至得啦.


男爵府

積分: 6686


849#
發表於 04-3-11 23:16 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

yuetmama (1+1)
Kittymama (1+1)
csk (1+1)
Koalama (1+1)
veronna (1 + 1)
Zoey (1+1)

共: 6 大 6 小

All moms,

Please check pm .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


子爵府

積分: 10749


850#
發表於 04-3-13 01:15 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Kittymama,csk,Koalama,veronna,Zoey

Nice to meet you all. But regret that can't have a long chat law.

My girl although is a bit afraid of the story in the concert,she enjoys the music & the game & falls in love with "On On Tse Tse". When the concert ends, she is looking for your kids & requests me to join your gathering next time. :-P


男爵府

積分: 6686


851#
發表於 04-3-13 01:26 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

yuetmama,

休息同散場既時間都望不到妳地既!?

By the way, 再唔該晒妳幫我地買 d 書!!~

黎緊 Apr 希望 book 到場, 再玩過 !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 17856


852#
發表於 04-3-13 17:22 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[quote]
Heidi媽 寫道:
JP,

我都聽過


洋房

積分: 66


853#
發表於 04-3-13 18:06 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP:

今天收到大仔樂理成績(90分),很高興!
更喜出望外,佢今早trumbone比賽得了第一! 佢只不過跟schoolband夾歌多,比賽歌是阿sir教咗返嚟自己練,技術未必掌握十分好,但音樂感及整個演奏很貼合比賽歌曲的風格。我仔的樂理老師及今次演奏鋼琴伴奏都是同一位姐姐,她很有心,只要學生有能力又肯學,她很用心教。今次首比賽歌是一部電影的插曲,她幫我仔仔找來那電影dvd及歌詞,讓他可以有更多掌握及想象,這也是今次勝出原因之一! :-P
我囡囡clarinet就得第四,很高興是一個很好的beginning


伯爵府

積分: 17856


854#
發表於 04-3-13 20:22 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hanhanma,

Congratulations! 你對仔女在咁多方面都咁出色,好鄧你高興呀!好似頭先啱啱睇完華人青年音樂家系列---張弦,真為佢既成就而驕傲丫,中國人真了不起!
hanhanma 寫道:
JP:

今天收到大仔樂理成績(90分),很高興!
更喜出望外,佢今早trumbone比賽得了第一! 佢只不過跟schoolband夾歌多,比賽歌是阿sir教咗返嚟自己練,技術未必掌握十分好,但音樂感及整個演奏很貼合比賽歌曲的風格。我仔的樂理老師及今次演奏鋼琴伴奏都是同一位姐姐,她很有心,只要學生有能力又肯學,她很用心教。今次首比賽歌是一部電影的插曲,她幫我仔仔找來那電影dvd及歌詞,讓他可以有更多掌握及想象,這也是今次勝出原因之一! :-P
我囡囡clarinet就得第四,很高興是一個很好的beginning


禁止訪問

積分: 5864


855#
發表於 04-3-13 20:34 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6686


856#
發表於 04-3-14 00:07 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hanhanma,

妳仔仔真係好叻呀, 佢學左 trumbone 幾耐呀? 是在學校學的嗎? 妳囡囡都好掂, 佢係未同 Maggie 差不多大? 之前我都考慮過想同阿女係學校選 clarinet 黎學, 但因為支樂器比較貴, 又唔知阿女吹唔吹得掂 :-P , 最後都係揀左中樂笛, 因為感覺易吹易掌握 d, 等佢吹得掂先考慮 .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


洋房

積分: 66


857#
發表於 04-3-14 01:59 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP:
Thank You!孩子有進步是我們做父母的欣慰!有好成績更是我們做媽咪嘔心瀝血的bonus!比賽前和阿女進行了連場心理角力:要督促佢練管,要勞氣佢功課,要忙應付温測,又要留意佢心理質素。佢比賽前一晚因老師一個鼓勵的電話,竟然喊話唔去比賽。結果我比佢睇James的演奏片段,又同佢分享經驗,先順利過渡。真唔該哂舊同學! :-P
我仔仔都鐘意睇傑出華人音樂家系列,3月26日我帶佢地聽小交的'德伏扎克在布拉格'concert。另外小交4月頭好似有三場教育音樂會,有詹瑞文做嘉賓,好似係about 音樂詞彙,James可能會啱喎!

Zoey:

阿仔P.4開始入schoolband邊學邊吹trumbone,學了年半多,小提琴就私人學了兩年半,P.3前他從不接觸音樂,機緣下學了小提琴,我買CD給他聽又帶佢地聽concerts,結果佢愛上了音樂,而且越來越廣!
阿女P.3,P.1學期尾剛7歲因一位aunt的戲言而開始了clarinet,佢身材細粒(支管對佢係重咗啲),又要克服手指唔夠長,真係好辛苦(both she and me)!但佢第一次接觸已可以吹响支flute 及clarinet(係幾個音呀),老師便幫佢楝了
單簧管。係貴啲,但父母都自己慳都供最好給子女,真是一身兒女債!但見佢地進步、成長,佢地又吸收到,我老公又能負擔嘅,我認為值得嘅!
我今晚先為簞簧管又要勞阿女氣!佢真太有性格,就嚟比佢激死!外人以為好好,事實唔好嘅嘢阿媽受哂!真係有苦自己知,但又苦中取樂喎!

:-P


男爵府

積分: 6686


858#
發表於 04-3-14 14:51 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hanhanma,

睇到妳阿女比賽前既心理變化, 有種好深既感覺, 這是佢地成長之中, 對自己面對及克服既一種珍貴學習! 好開心, 我地既小朋友, 又順利通過左生命之中一個對自己既考驗, 我相信往後既滿足喜悅, 不論成績如何, 都絕對蓋過了之前既不安, 焦慮同辛苦既感覺 :-P .

之前我都睇過一本書, 都說過吹管樂對 8 歲 or above 既小朋友最為適合, 所以之前我都有 d 擔心佢應付得吃力而唔敢比佢學住, 橫笛比較輕巧我先即管一試 :-P , 遲一些等阿女學琴上左軌道, 我就會考慮一下其他既樂器!

By the way, 妳講 4 月初既三場教育音樂會, 詹瑞文做嘉賓的, 請問知唔知對象是哪一些人?

<華人青年音樂家系列>, 好可惜, 那個時間阿女上緊堂, 未有睇得到, 唔知網上或者有冇人錄低左, 可以借我地睇一下 !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 575


859#
發表於 04-3-14 17:23 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hello Zoey,

You can go to the RTHK web site to view/download all of their programs, including the full series of <華人青年音樂家系列>


RTHK


洋房

積分: 66


860#
發表於 04-3-15 00:02 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey:

這又是小交的教育音樂會,我認為只要小朋友唔抗拒音樂,帶佢地聰吓都無不可,而且有詹瑞文做嘉賓,氣氛一定很輕鬆,又學吓啲musical terms,話唔定對佢地都有啲啓發!

***********************
古典音樂速成- 音樂詞彙笑療
葉詠詩、詹瑞文完全打通你的音樂經脈
音樂詞彙講解 + 現場示範 + 必聽名曲 + 詹瑞文別樹一格幽默演繹!
"Allegretto...sul ponticello...poco a poco...marcato...pianissimo...!"
您有沒有想過您也可以將作曲家和音樂家常用的音樂詞彙掌握自如,甚至朗朗上口? 絕無問題!《古典音樂速成- 音樂詞彙笑療法》將透過葉詠詩的精闢講解、樂團演奏、另類笑匠詹瑞文別樹一格的幽默演繹及您的互動參與,在兩小時的音樂會中激發您的每個穴道,為您迅速注滿音樂細胞,令您了解和體會數百年來作曲家用作記載樂譜上、用以表達他們在樂曲中所思所想的「音樂語言」!

結合音樂、棟篤笑和講解的音樂教育節目 -《音樂詞彙笑療法》讓您感受在無限笑聲中學古典音樂的新體驗!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo