跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6686


861#
發表於 04-3-15 00:48 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Thanks hanhanma ~

我想我又會買飛去聽了, 我都想睇下詹瑞文點攪笑法 :-P !

今次如也有興趣既媽咪, 到時又可以約埋一齊喇! 我想我自己會選 10/4/04 7:30 pm 沙田大會堂的一場 .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


洋房

積分: 66


862#
發表於 04-3-15 01:12 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey:

It's very late of you, too. Just finish with your kids' affairs!!! Enjoying your own time la!!!

Well, I will bring my kids to that concert too. I'll buy the tickets soon after the exams is over. If you want me to buy tickets for you, just feel free to call me, as I live in Shatin. :-P


男爵府

積分: 6686


863#
發表於 04-3-15 01:21 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hanhanma,

That's good! You're so helpful :-P .

我想買經濟位 $100 , 一大一小就可以了, 妳會大概幾時去買呀?
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


洋房

積分: 66


864#
發表於 04-3-15 01:27 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey:

Not tomorrow cause I've got to do the shopping before they finish the school, and the ticket counter opens at 10 o'clock. My kids finish school at 10:45 during exams.
I think I can do it on Tuesday. :-P May be if there are more mothers to join in.


男爵府

積分: 5482


865#
發表於 04-3-15 10:01 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey,hanhanmama

個concert我都好有興趣,如果可以一齊去睇就好lu!


男爵府

積分: 6686


866#
發表於 04-3-15 11:14 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms CC,

咁妳去唔去丫? 可以請 hanhanma 一齊買飛!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


複式洋房

積分: 494


867#
發表於 04-3-15 11:56 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Kittymama,csk,Koalama,veronna,Zoey, yuetmama

上星期五我遲o左, 要企一陣至去得坐, 其實我在休息及完場都有嘗試搵你地, 但是人太多而我只識zoey, 又有好多小朋友走來走去, 無法見到你地. 今次無緣與咁多位相見, 希望下次可以再約過.


男爵府

積分: 5482


868#
發表於 04-3-15 13:01 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey,hanhanma,

好呀,如果方便的話就預埋我丫!


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


869#
發表於 04-3-15 13:14 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hanhanma,

我也很有興趣,請預一大一小和通知如何入錢給你。見到你兒子和囡囡這麼喜歡音樂又有好成績,真替你高興!

Zoey

星期五的音樂會Aaron也很喜歡,下次再見!謝謝你這麼有心常常攪咁多好玩的活動。


男爵府

積分: 5482


870#
發表於 04-3-15 13:16 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

csk,

弊! 見到你先發覺我唔記得做一樣野!
唔好意思,比多少少耐性...呢兩日一定搞掂佢! :-P

hanhanmama,

我都係一大一小,你pm bank account我入$比你丫! 真係唔該晒!


男爵府

積分: 6686


871#
發表於 04-3-15 14:33 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hanhanma,

咁 CC, 我同埋 csk 就一共 3 大 3 小, 妳 pm 我地妳既 account no., 我地可以入數比妳 :-P .

B.T.W., 妳地想睇 $$ 既門票呀? 我跟妳地丫 .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 3888


872#
發表於 04-3-15 15:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

有事想問下妳地仲有咩琴書(課外)係好好彈架....我睇到有"迪時尼"琴書....唔知妳地有冇買比小朋友彈呢...一級唔知識唔識彈呢????


男爵府

積分: 6686


873#
發表於 04-3-15 16:52 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms CC & csk,

妳們想買哪一個門票? 有 $180, $140 & $100, 小童半價, 因要通知 hanhanma 明早買飛! 今次我跟妳地, 要 confirm 嫁啦 :-P !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


874#
發表於 04-3-15 18:17 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY,

我睇咩價都ok的,不如由買飛的hanhanmama話事喇!


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


875#
發表於 04-3-15 23:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey

Please check pm.


子爵府

積分: 11387


876#
發表於 04-3-15 23:47 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Easy媽咪
唔好意思, 離一離題. 你仔真係靚仔得好好好緊要呀....


男爵府

積分: 6686


877#
發表於 04-3-16 00:52 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

我都覺得 Charles 真係幾有明星相的 :-P !

hhma,

妳仔仔又點呀? 開始教佢彈琴未呀? 下次 gathering 要表現一下我地睇嫁 wor!~

Heidi媽,

Heidi interview 左未? 我覺得應該 no problem 呀!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 834


878#
發表於 04-3-16 01:19 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hanhanma,
多謝你介紹呀!

個"古典音樂速成--音樂詞彙笑療法"我同仔仔都會去。不過10Apr 我老爺生日,去唔到Join 你地呀。

我同仔仔會去7Apr 星期三係尖沙咀香港文化中心音樂廳個場,有無其他媽咪有興趣一齊去呀?
============
節 目 名 稱

古典音樂速成--音樂詞彙笑療法

主 辦 機 構

香港小文響樂團有限公司主辦

日 期

7/04/2004(星期三) 19:30

地 點
香港文化中心音樂廳

票 價 / 課 程 費 用

正 價 $200;$160;$120;$90
折 扣 *#+$100;$80;$60;$45
( * = 學 生 票 價 , # = 高 齡 人 士 票 價 , + = 弱 能 人 士 票 價 )


別墅

積分: 834


879#
發表於 04-3-16 01:28 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hhma 寫道:
Easy媽咪
唔好意思, 離一離題. 你仔真係靚仔得好好好緊要呀....


我都係咁話 。可惜……我無女…


男爵府

積分: 6686


880#
發表於 04-3-16 10:07 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

唔好意思, 想借過位黎問一下大家 :-P :

我想幫阿女搵游水教練, 想 form 小組學游水, 知道妳地小朋友很多已經係 '飛魚' , 想向大家請教, 有沒有甚麼泳會 or 私人教練可以介紹給我? 唔該晒各位!!~
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo