跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16163


881#
發表於 08-2-21 12:27 |只看該作者
油媽
我都冇jey消息,等我有時間call佢先.


水晶宮

積分: 54392


882#
發表於 08-2-21 12:35 |只看該作者
你自己整ar...好犀利ar
原文章由 reginang 於 08-2-21 12:15 發表
這個媽咪自制的紫雲膏我地沙沙都有用緊,佢吾單止紫雲膏,家陣仲diylip blam止痕水面霜同massage oil,仲有人奶olive soap,超級勁同pro.....


水晶宮

積分: 54392


883#
發表於 08-2-21 12:36 |只看該作者
我以為你同a ba有野同jey 接觸..所以米問下你law...甘ar...等你消息:loveliness:
原文章由 reginang 於 08-2-21 12:27 發表
油媽
我都冇jey消息,等我有時間call佢先.


伯爵府

積分: 16163


884#
發表於 08-2-21 12:53 |只看該作者
not me diy ar


原文章由 tszyau2000 於 08-2-21 12:35 發表
你自己整ar...好犀利ar


伯爵府

積分: 17542


885#
發表於 08-2-21 15:06 |只看該作者
我好久好久無睇過演唱會, 對上係有諗過睇張學友同黃子華, 但諗下諗下無左件事
原文章由 tingchichi 於 08-2-21 11:23 發表
morning

今晚約咗個舊同事去博覽睇城城演唱會


伯爵府

積分: 17542


886#
發表於 08-2-21 15:07 |只看該作者
但係d技術差到人地話用部dc仔都好過我
原文章由 cherrybibi 於 08-2-20 22:46 發表
OO >> 睇左妳的正相 , 真係開心呀 .


伯爵府

積分: 17542


887#
發表於 08-2-21 15:09 |只看該作者
3月2日 -- OO

3月9日 -- OO

3月16日 -- OO

QUOTE:
原文章由 karencircle 於 08-2-20 12:40 發表
行山日

日期 : 3月sun下午

行程選擇:-

1. 河背水塘繞塘行

特 色 : 被 選 為 郊 野 公 園 十 大 景 點 之 一 。 四 面 環 山 , 環 境 清 幽 , 水 靜 如 鏡 , 如 茂 林 裡 的 一 粿 寶 石 。 景 色 美 絕 , 誠 為 世 ...


伯爵府

積分: 17542


888#
發表於 08-2-21 15:10 |只看該作者
A MA,
咁你係咪覺得真係得
原文章由 reginang 於 08-2-21 12:15 發表
這個媽咪自制的紫雲膏我地沙沙都有用緊,佢吾單止紫雲膏,家陣仲diylip blam止痕水面霜同massage oil,仲有人奶olive soap,超級勁同pro.....


伯爵府

積分: 17542


889#
發表於 08-2-21 15:12 |只看該作者
教協張証到手, 下次又可以有好理由一齊去行街街


水晶宮

積分: 54392


890#
發表於 08-2-21 15:35 |只看該作者
3月2日 -- OO,yauma (預我行山同dinner)

3月9日 -- OO

3月16日 -- OO,yauma

QUOTE:
原文章由 karencircle 於 08-2-20 12:40 發表
行山日

日期 : 3月sun下午

行程選擇:-

1. 河背水塘繞塘行

特 色 : 被 選 為 郊 野 公 園 十 大 景 點 之 一 。 四 面 環 山 , 環 境 清 幽 , 水 靜 如 鏡 , 如 茂 林 裡 的 一 粿 寶 石 。 景 色 美 絕 , 誠 為 世 ...

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-2-21 16:01 編輯 ]


水晶宮

積分: 54392


891#
發表於 08-2-21 15:36 |只看該作者
karen ~~

行山係下午幾點集合ka


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


892#
發表於 08-2-21 15:50 |只看該作者
係我舊同事剛剛上個 friday 睇完話好好睇. 跟住又話想睇多次, 叫我陪佢睇. 咁我話睇下有冇 ticket 先啦, 講完無耐佢就即刻飛車去通利買票


原文章由 karencircle 於 08-2-21 15:06 發表
我好久好久無睇過演唱會, 對上係有諗過睇張學友同黃子華, 但諗下諗下無左件事


伯爵府

積分: 17542


893#
發表於 08-2-21 15:51 |只看該作者
你幾點得? 因為條路好短, 可以晏d起程都得...係咪去大榮華飲茶先? 如果太晏就行完先去大榮華, 咁2點左右係元朗起程, 東攪下西等下行到5點左右返出來食晚飯, 早d食完返屋企第二日返學
原文章由 tszyau2000 於 08-2-21 15:36 發表
karen ~~

行山係下午幾點集合ka

[ 本文章最後由 karencircle 於 08-2-21 15:54 編輯 ]


伯爵府

積分: 17542


894#
發表於 08-2-21 15:52 |只看該作者
mud唔係好full嗎? 我成日以為好難買飛
原文章由 tingchichi 於 08-2-21 15:50 發表
係我舊同事剛剛上個 friday 睇完話好好睇. 跟住又話想睇多次, 叫我陪佢睇. 咁我話睇下有冇 ticket 先啦, 講完無耐佢就即刻飛車去通利買票


伯爵府

積分: 17542


895#
發表於 08-2-21 15:53 |只看該作者
丁丁,
這處近你bor, 得唔得閑行山或者一齊食lunch or dinner ar
原文章由 tszyau2000 於 08-2-21 15:35 發表
3月2日 -- OO,

3月9日 -- OO

3月16日 -- OO,yauma

QUOTE:
原文章由 karencircle 於 08-2-20 12:40 發表
行山日

日期 : 3月sun下午

行程選擇:-

1. 河背 ...


伯爵府

積分: 17542


896#
發表於 08-2-21 15:55 |只看該作者
校長,
呢處去流浮山遠唔遠? 我地或者可以揀去食海洋都得bor. 流浮山校長實有有介紹, 係咪呀
原文章由 karencircle 於 08-2-21 15:51 發表
你幾點得? 因為條路好短, 可以晏d起程都得...係咪去大榮華飲茶先? 如果太晏就行完先去大榮華, 咁2點左右係元朗起程, 東攪下西等下行到5點左右返出來食晚飯, 早d食完返屋企第二日返學 ...


水晶宮

積分: 54392


897#
發表於 08-2-21 15:58 |只看該作者
飲茶...好ar...晚餐吾係校長有好介紹咩:loveliness:

原文章由 karencircle 於 08-2-21 15:51 發表
你幾點得? 因為條路好短, 可以晏d起程都得...係咪去大榮華飲茶先? 如果太晏就行完先去大榮華, 咁2點左右係元朗起程, 東攪下西等下行到5點左右返出來食晚飯, 早d食完返屋企第二日返學 ...


水晶宮

積分: 54392


898#
發表於 08-2-21 15:59 |只看該作者
我估大榮華都好難搵位...勁多人...
原文章由 karencircle 於 08-2-21 15:55 發表
校長,
呢處去流浮山遠唔遠? 我地或者可以揀去食海洋都得bor. 流浮山校長實有有介紹, 係咪呀


伯爵府

積分: 17542


899#
發表於 08-2-21 15:59 |只看該作者
咁你最早幾點得? 預埋飲茶要早d.
原文章由 tszyau2000 於 08-2-21 15:58 發表
飲茶...好ar...晚餐吾係校長有好介紹咩:loveliness:


伯爵府

積分: 17542


900#
發表於 08-2-21 16:01 |只看該作者
咁問下校長重有mud好介紹...講元朗...我只識大榮華同b仔...不過聽過有間壽司都又大又抵食
原文章由 tszyau2000 於 08-2-21 15:59 發表
我估大榮華都好難搵位...勁多人...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo