嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   2679


複式洋房

積分: 154


881#
發表於 14-4-26 09:45 |只看該作者

回覆:[分享] 自行入睡方法, 不打不罵教孩子 及 夫婦關係與孩子

你好,BB現在6個多月,3個月時用咗你嗰方法,BB學識自己瞓覺好好,但呢2星期,學咗轉身,成日係床轉,現在鐘意打側瞓,但佢又handle唔到,成日轉過籠,變咗趴係度瞓,但又唔識轉番身,現在一晚喊幾次,有時日間瞓覺又喊,好似唔識自己瞓,試過两邊用榄枕頂住佢,唔俾佢轉,佢就一路喊,唔肯瞓,我應該點做?


禁止訪問

積分: 14036


882#
發表於 14-4-26 13:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24086


883#
發表於 14-4-28 00:15 |只看該作者
回覆 lok1229 的帖子

全日12小時, 在正常的範圍內
留意他有沒有身體不適
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


侯爵府

積分: 24086


884#
發表於 14-4-28 00:21 |只看該作者
本帖最後由 pyjess 於 14-4-28 00:23 編輯

回覆 aleent 的帖子

唔洗頂到佢完全轉唔到, 只需要令佢唔好成個爬轉, 側睡沒有問題
另外, 滿了6個月, 其實是嬰兒成長跨了一大步的, 因為轉了身, 發覺自己蓋著口鼻時, 懂側一些/轉一轉頭仔, 令自己呼吸到

當然, 你還是要留意他的狀況
當年, 我孩子也是這樣, 喜歡爬著睡, 轉回來, 也沒有用, 一會兒, 還是轉回去爬著睡的



如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


禁止訪問

積分: 14036


885#
發表於 14-4-28 04:09 |只看該作者

引用:回覆 lok1229 的帖子全日12小時, 在正常的

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24086


886#
發表於 14-4-28 22:31 |只看該作者
回覆 lok1229 的帖子

睇返你之前寫, 原來早兩個月前, 已經有半夜醒等問題, 然後你會餵奶, 拍拍他睡
現在仍是這樣嗎?

如果是半夜醒, 你又氹他, 他只是習慣了要人氹, 你要在確定他安全/無其他不適的情況下, 用CONTROL CRYING

我家孩子, 從沒有因為長牙, 而睡不好, 也沒有發燒, 甚麼的; 但我們自一個月大開始, 每天替他刷牙/清潔牙肉

如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


男爵府

積分: 7435


887#
發表於 14-4-29 07:35 |只看該作者
回覆 pyjess 的帖子

thx

點評

pyjess  You're welcome  發表於 14-4-30 00:55


複式洋房

積分: 154


888#
發表於 14-4-29 08:59 |只看該作者

回覆:pyjess 的帖子

tks.

點評

pyjess  You're welcome  發表於 14-4-30 00:55


大宅

積分: 1260


889#
發表於 14-5-6 14:34 |只看該作者

回覆:[分享] 自行入睡方法, 不打不罵教孩子 及 夫婦關係與孩子

想問下crying contral,因我囡唔係喊,半夜三點好準時佢係嗌,嗌完就e e r r 扭食奶到5::00我先俾佢食,之前跟我媽媽瞓,我媽係即刻抱起佢直至5:00,宜家我湊返想湊返好呀,可以指教下嘛?


侯爵府

積分: 24086


890#
發表於 14-5-7 13:51 |只看該作者
回覆 mrswongyan 的帖子

準時3點醒, 明顯是因為落不到下一個睡眠CYCLE
不理是叫也好, 是哭也好, 效果都是一樣: 要別人想哄睡

所以, 做法一樣, 只差外婆願意不願意合作
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


大宅

積分: 1260


891#
發表於 14-5-7 17:57 |只看該作者

引用:回覆 mrswongyan 的帖子準時3點醒, 明顯是

原帖由 pyjess 於 14-05-07 發表
回覆 mrswongyan 的帖子

準時3點醒, 明顯是因為落不到下一個睡眠CYCLE
宜家係我湊返。
但係佢一大嗌兩下,我抱起唔洗兩分鐘佢係即瞓返,咁我再放低佢約五分鐘佢又大嗌,佢唔係持續咁嗌,crying control 可以點迎合?先謝謝!


侯爵府

積分: 24086


892#
發表於 14-5-7 18:22 |只看該作者
回覆 mrswongyan 的帖子

唔抱起, 最多等等, 先施施然行去拍佢兩分鐘

佢幾分鐘就瞓返, 即係其實都想瞓
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


大宅

積分: 1260


893#
發表於 14-5-10 10:01 |只看該作者

引用:回覆 mrswongyan 的帖子唔抱起, 最多等等,

原帖由 pyjess 於 14-05-07 發表
回覆 mrswongyan 的帖子

唔抱起, 最多等等, 先施施然行去拍佢兩分鐘
試左幾晚,佢已經可以自己係床仔瞓著啦!!thanks! 但係半夜3:00都係醒,要食奶,仲未戒到夜奶


大宅

積分: 1260


894#
發表於 14-5-10 10:04 |只看該作者

回覆:[分享] 自行入睡方法, 不打不罵教孩子 及 夫婦關係與孩子

Bb其實時間表係7,11,3點咁食奶奶嘅,咁如果戒夜奶即係3am果轉唔好俾佢食?佢宜家9:30pm都自己好眼瞓瞓著了,咁11pm整醒佢食奶嗎?我覺得自己好無從入手哦


侯爵府

積分: 24086


895#
發表於 14-5-10 22:26 |只看該作者
回覆 mrswongyan 的帖子

可以4小時吃一次奶, 即係BB已經滿月?現在其實幾大個?
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


大宅

積分: 1260


896#
發表於 14-5-10 22:57 |只看該作者

引用:回覆 mrswongyan 的帖子可以4小時吃一次奶,

原帖由 pyjess 於 14-05-10 發表
回覆 mrswongyan 的帖子

可以4小時吃一次奶, 即係BB已經滿月?現在其實幾大個?
5 months


侯爵府

積分: 24086


897#
發表於 14-5-10 23:30 |只看該作者
回覆 mrswongyan 的帖子

5 個月大, 的確可以戒夜奶
用Post 3的方法
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


大宅

積分: 1260


898#
發表於 14-5-12 18:21 |只看該作者

引用:回覆 mrswongyan 的帖子5 個月大, 的確可以

原帖由 pyjess 於 14-05-10 發表
回覆 mrswongyan 的帖子

5 個月大, 的確可以戒夜奶
Thx! 我有睇呀,我覺得我宜家就係混淆左係未戒夜奶定係進入唔到下一個cycle。宜家唯有狠心d幫佢戒左夜奶先啦


侯爵府

積分: 24086


899#
發表於 14-5-12 23:16 |只看該作者
回覆 mrswongyan 的帖子

其實我身邊D人奶B, 都可以2個月內戒夜奶 (一覺6小時以上)所以5個月B / 奶粉B一定得

愈準時醒, 愈代表佢只係落唔到下一個睡眠CYCLE
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


大宅

積分: 3680


900#
發表於 14-5-15 16:42 |只看該作者

回覆:[分享] 自行入睡方法, 不打不罵教孩子 及 夫婦關係與孩子

bb 4個月人奶b,夜晚半夜果教無問題,可以自己訓到7-8個鐘,但日頭只固定食完中午12點果餐訓1.5小時度(食完奶抱住直接訓著),其他時間都吳肯訓,明明係噤打喊露,由得佢就一路係噤玩,一抱佢哄佢就係噤喊,明顯係吳想訓。現在一日平均訓得10個鐘度,請問點好???


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo