跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1188


881#
發表於 04-3-16 10:32 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HoHomama 寫道:
[quote]
hhma 寫道:
Easy媽咪
唔好意思, 離一離題. 你仔真係靚仔得好好好緊要呀....

我都係咁話 。可惜……我無女… [/quote]
我個仔都係咁話,直頭係擁有一副明星相!


子爵府

積分: 11387


882#
發表於 04-3-16 11:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey
我仔學緊啦, 由3月開始, 彈緊john thompson elementary 個本lor. 心機講真佢就ma ma架啦, 天份都欠奉. :-( 睇佢d手指就知啦. 不過因為佢係睇到自己d同學識, 甘佢想blenchmarked 人地, 所以佢先想學ja.

呢排隔離屋唔知邊度搬左個咩人黎呀. 嘩, 彈琴彈得好勁呀, 好好聽架. 我估佢係教琴架. 我都有同呀仔講, 想甘樣就要比心機啦.

HoHomama
你努力呀,追個女, 跟住追Charles.


大宅

積分: 1188


883#
發表於 04-3-16 14:24 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

想向各位媽咪請教:
我剛剛幫阿仔報左名參加今年11月份考二級試,請問除了熟練所選定的琴譜外,平時練習還應注意甚麼呢?
另外,唔知考試既流情怎樣,對於第一次考琴試既小朋友,有甚麼要特別留意呢?請給多些意見。


男爵府

積分: 5482


884#
發表於 04-3-16 18:08 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

cuties,

我女都係11月考2級呀! 多多指教! :-P


男爵府

積分: 6686


885#
發表於 04-3-16 18:15 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms CC,

月份是老師幫妳地選的嗎?
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


886#
發表於 04-3-16 18:43 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey,

係呀,老師話多些時間練o窩!


大宅

積分: 3888


887#
發表於 04-3-16 18:55 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Cuties, hhma, Zoey, HoHomama


多謝妳地讚佢,所以好彩charles讀男校炸.........如果唔係就......慘!


男爵府

積分: 6686


888#
發表於 04-3-16 19:09 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Easy媽咪,

所以我時不時就灌輸一 d 思想比阿女, 靚仔做朋友就好, 唔好做男朋友, 如果唔係就 . . . . . . 慘! :lol:

Ms CC,

Nov 唔撞 test 嗎?
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


889#
發表於 04-3-16 19:13 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY,

多數都撞o架! 但老師話揀11月都未必一定比11月你! 是旦喇! test 都ok的如果撞考試就麻煩d!


洋房

積分: 66


890#
發表於 04-3-16 23:16 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,MsChanChan,csk:

Tickets OK already! 希望我冇介紹錯啦!


男爵府

積分: 6686


891#
發表於 04-3-16 23:53 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hanhanma,

Thank you very much :-P , 有伴我女就 okay 嫁喇, 而且今次坐前左, 我諗佢一定會興奮好多 :lol: !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 834


892#
發表於 04-3-17 00:26 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

cuties, MsChanchan,

我囝囝都係10月考2級呀! 多多指教! :-P:-P 老師話多數真正考的時間比選的時間早一點。

請問一般多少分? 多少分合格? 多少分算是高分?

hhma,
你說笑啦! 還是留給你們年青的啦! :-P


男爵府

積分: 6686


893#
發表於 04-3-17 00:29 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HoHomama,

妳仔仔都長得不錯呀 :-P , 我想也有很多小妹妹喜歡 :lol: !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


894#
發表於 04-3-17 06:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

cuties, MsChanChan,

cherry都係11月考2級呀, 不過老師話未必排到11月, 可能會早些.

HoHomama,

Miss有講過我聽幾分合格, 及詳細考試流程, 但我聽左就算. 等星期六囡囡學琴我再問一次寫低話妳知.


男爵府

積分: 6686


895#
發表於 04-3-17 06:58 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Heidi媽,

Please check pm .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 3888


896#
發表於 04-3-17 11:26 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY,
我覺得靚仔都唔一定唔專一.......
就好似佢老豆對我都好專一架....
所以在佢細個時候,要教佢對人做每一樣野都要有責任,而且我相信佢爸爸時時刻刻都提醒charles


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


897#
發表於 04-3-17 11:28 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

hanhanma

唔該晒!你pmA/C No.等我入數給你。


男爵府

積分: 6686


898#
發表於 04-3-17 11:39 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Easy媽咪,

其實我既意思係, '靚仔' 同 '靚女', 就好似蜜糖一樣 :-P , 時刻都會有好多蜜蜂圍繞, 行埋去可能唔覺意比 d 蜜蜂針親 :lol: .

(Anyway, 都係講下笑咋 .)
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


民房

積分: 61


899#
發表於 04-3-17 14:10 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HoHomama,

我仔仔會報今年十一月的三級試, 還記得去年十一月他考一級試時, 在考室外等候時仲玩到癲哂, 不過當個reception 姨姨叫他準備時, 又成個人正經番哂.

如果沒有記錯, 100分-120分=PASS, 120分-130分=MERIT, 130分以上=DISTINCTION

大家努力備戰啦! 加油


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


900#
發表於 04-3-17 17:17 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

cuties, MsChanChan, HoHomama

阿仔都係報了九月尾十月初考二級鋼琴,我打算叫他暑假勤力D練琴,希望開課無咁忙和未有測驗,考琴無咁辛苦。十一月考二級小提琴,因為老師要求高,所以要落多D心機。你們的囝囝、囡囡揀甚麼歌曲?到時大家交流心得。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo