Renee 寫道:
其實我都唔知買唔買好, 講真香港有幾多日係好似宜家咁凍啊! 我又怕買左第日唔啱著!!
wilnita 寫道:
之前我都唔打算買羽絨比晞晞架,又係諗邊有幾多機會著丫,但前日我放假帶晞晞去街,已經同佢著左好多衫都唔點呀,隻手凍到冷冰冰架,我見唔對路,就係拿拿臨走去買件比佢呀!雖然係貴,但呢 D 錢真係唔慳得架,睇醫生嘅錢都唔止呢個價錢呀!我唔係話叫您地買番晞晞個件,依家市面上都有好多小朋友的羽絨,晞晞個件都話可以著到三歲啦,當然我都唔 EXPECT 可以著到咁耐,起碼明年冬天都可以著到!有人話今年做冬唔凍的話,咁中國新年一定會凍!妳地真係考慮下啦!小朋友的健康為大前提呀!
wilnita 寫道:
Renee,
可以考慮去 Sogo 的 supermarket 睇下丫!我好多時都係個到買 D 蚝仔呀、長腳蟹食架!
我就慘啦,要去同事結婚 PARTY 呀!我極之唔想呀!因為我想同晞晞一齊過丫麻!又見到您地都話打邊爐喎,我不知幾羨慕您地呀!