影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   10


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


901#
發表於 15-4-2 01:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-01 發表睇跟

原帖由 nc2000 於 15-04-02 發表
追到19,20集,千尋睇唔到點算? 你地去邊到睇埋兩集?
唔駛喊,最緊要睇
去呢度post#1可以線上睇,或者去dailymotion可以緩存睇!!

加油!! 最後2集最好睇!! 不過最好預備紙巾


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


902#
發表於 15-4-2 01:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 szekamama 於 15-04-01 發表

原帖由 ccdccl 於 15-04-01 發表
原來廣告都有making吳次長都幾似係呢個廣告的男一
未生同呢個三星生命既男一??
唔會囉,男一係彬彬

【韓流】玄彬具瑞鎮上身孖《未生》吳科長拍保險廣告

http://s.nextmedia.com/realtime/ ... 8882&a=53592368


子爵府

積分: 10837


903#
發表於 15-4-2 01:13 |只看該作者

回覆:cocok 的帖子

即煲


版主

積分: 30692

版主 好媽媽勳章 BK Milk勳章


904#
發表於 15-4-2 01:53 |只看該作者
nc2000 發表於 15-4-2 01:05
追到19,20集,千尋睇唔到點算? 你地去邊到睇埋兩集?
我睇左 第四集突然間睇唔到, UPDATE 左之後又睇得番

「到我這裏來的,我總不丟棄他。」(約6:37)"


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


905#
發表於 15-4-2 07:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-01+發表原來

原帖由 cocok 於 15-04-02 發表
未生同呢個三星生命既男一??
唔會囉,男一係彬彬
乜唔係羅賓上身咩?




琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


906#
發表於 15-4-2 07:06 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+15-4-1+23:46+點解唔

原帖由 janjan28 於 15-04-01 發表
上兩星期先睇完啦...,三石太嫩口....唔岩我...同埋我DL個版本唔高清好濛呀....
...
三石都啱我呀

你幾時開秘密花園呀,秘密花園好另類,唔係第一集有波地睇




寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


907#
發表於 15-4-2 07:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 htts 於 15-04-01 發表係啦,

原帖由 愛登士家庭 於 15-04-01 發表
係咩?好似沒印象嘅 撞車前個句 要睇返先得 第幾隻呢
17 尾


禁止發言

積分: 70805


908#
發表於 15-4-2 07:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janjan28 於 15-04-01 發表上

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


909#
發表於 15-4-2 07:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-02+發表三石

原帖由 janjan28 於 15-04-02 發表
秘密我可以隨時開。。。其實我上個月先翻煲完。。。
但總係對社長念念不忘
你遲過我喎,我係海德做之前番煲過




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


910#
發表於 15-4-2 08:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-01 發表係咩

原帖由 ccdccl 於 15-04-01 發表
每集完左成日播果首,叫戀戀,天天動聽有

你又去上次有彬彬相果間韓國燒烤食?有彬彬陪肯定食得甜絲絲啦:h ...
我dl晒三首了!! 我最like係“從一開始就是你”

石頭鍋飯,呢個我冇咩研究喎,我覺得好多都唔差
1427933511155.jpg

點評

ccdccl    發表於 15-4-2 10:21


禁止發言

積分: 70805


911#
發表於 15-4-2 08:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janjan28 於 15-04-02 發表秘

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21965


912#
發表於 15-4-2 09:14 |只看該作者
ccdccl 發表於 15-4-1 16:49
南怡島好過汝矣島?
我自己覺得係.... 不過汝矣島我未去過, 只係有個朋友係韓國做導遊話我知南怡島比較適合一家大細, 島上有cafe, 又有D 小商店.... OK 架...不過, D 景真係靚...唔怪得之, 套套韓劇都可以咁浪漫啦....


侯爵府

積分: 21965


913#
發表於 15-4-2 09:22 |只看該作者
本帖最後由 natnat_tsang 於 15-4-2 09:23 編輯
cocok 發表於 15-4-1 19:20
南怡島難去嗎??

我個次係包車去, 係酒店lobby D 細旅行社, 2個人已經成團, 我無記錯大約HKD2千蚊樓下 3個人, 包來回船飛, 包午餐, 係首爾市中心出發, 大約唔駛1個半小時去到碼頭, 再搭15分鐘船就到, 我哋一家三口行咗兩個半鐘左右, 就搭船出去食個late lunch.... 之後去咗一D 市中名勝..... 不過, 個導遊好好架...佢又識英文, 好易溝通到.... 樓主玩得盡興啦....


男爵府

積分: 8698


914#
發表於 15-4-2 09:24 |只看該作者
janjan28 發表於 15-4-1 23:07
我慣性睇完即翻睇...KAKAKA因為第一次一定有野MISS....
第一次睇得字幕黎又睇唔到演技...
所以我好快就會翻 ...

me 2. 我依家已經翻睇ing, 常務好正


侯爵府

積分: 21965


915#
發表於 15-4-2 09:30 |只看該作者
szekamama 發表於 15-4-1 23:47
三星生命黃金比例 綜合資產分析諮詢 花絮
http://youtu.be/YDbVQx_O7Bw
真係又正又可愛.........愛死彬彬啦....


禁止發言

積分: 70805


916#
發表於 15-4-2 09:33 |只看該作者

引用:Quote:janjan28 發表於 15-4-1 23:07 我慣

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


917#
發表於 15-4-2 09:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ctyying 於 15-04-01 發表邊

原帖由 cocok 於 15-04-02 發表
Chow Chow Cafe, 好好味又有兒童餐,最鍾意星期日去歎下
好似好正咁,係邊個位置?


男爵府

積分: 8698


918#
發表於 15-4-2 09:40 |只看該作者
janjan28 發表於 15-4-2 09:33
我今朝都睇左第一集少少呀

我已經第三集啦, 常務個波地, 佢第一, 二集副眼鏡好match佢, 好帥


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


919#
發表於 15-4-2 11:04 |只看該作者

引用:Quote:janjan28 發表於 15-4-2 09:33 我今

原帖由 bb108 於 15-04-02 發表
我已經第三集啦, 常務個波地, 佢第一, 二集副眼鏡好match佢, 好帥 ...
佢好似有好多副眼镜


禁止發言

積分: 70805


920#
發表於 15-4-2 11:17 |只看該作者

引用:Quote:janjan28 發表於 15-4-2 09:33 我今

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo